Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vuokralaista odottaa yllätys: palautan vain osan vuokravakuudesta

Vierailija
11.02.2023 |

Naarmuja parketissa ja normaalia suurempia kulumisjälkiä keittiössä. Tonni pois.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajani ilmoitti ettei palauta takuuvuokraani koska vaatekomerossa oli ilmeisesti muuttoon tarkoitettuja pahvilaatikoita.

No sitten alkoi tulla kirjeitä pankista, että minulla on kuulemma tili, jossa ei ole aikoihin ollut mitään rahaliikennettä. En tiennyt edes tilistä siinä pankissa. No muutaman vuoden heitin kirjeet roskiin, mutta sitten yhtenä vuonna oli puutetta rahasta, ja päätin käydä kokeilemassa onneani. Selvisi, että se oli vuokravakuustili, eikä omistaja ollut nostanut rahoja tililtä. Ei ollut mitään tunnon tuskia nostaa tili tyhjäksi.

Vierailija
22/23 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun entinen vuokranantaja yritti minulla maksattaa remontin vanhassa asunnossa, jossa olin asunut puoli vuotta, kun kuulemma asunnossa oli parketilla kolhuja. Kun uhkasin, että otan yhteyttä lakimieheen jos hän ei heti palauta vuokravakuutta, pelästyi hän ja maksoi heti vuokravakuuden.

Hmm... Taidat olla se ns. "ammattimuuttaja" ?

No, kyllä elämä kolhii sinutkin .....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralaiset on syöpäläisiä. Ei niille mitään rahoja anneta. Ne ostaa jotain huumeita niillä kuitenkin.

Narkkareita järjestään. Liettä käytetään ainoastaan seuraavan annoksen fixaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän