Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen tekemään kotitöitä, kun mulla menee vauvan kanssa aikaa.

Vierailija
11.02.2023 |

Oon niin veetuuntunut tohon ukkoon. Mulla pieni lapsi ja oon ihan poikki ja loppu.
Mies valittaa kun kotona on vähän sekaista eikä ruoka ole valmiina kun se tulee kotiin. Minä olen ollut puistossa lapsen kanssa että se saa raitista ilmaa, niin mies suyttää et olen vauva kerhon kanssa lounaalla ja kahvilla. Ja mun äiti tulee auttaan niin meneehän senkin kanssa aikaa.
Miten saan miehen tekemään enempi kotitöitä????
Ja älkää tulko sanoo et se tekee miesten töitä. Nyt on 2023 ei oo erikseen miesten ja naisten töitä, kyllä mieskin pitää auttaa kotona.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset sukupuoliroolit pitää perheet kasassa

Vierailija
42/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun mies löytää itselleen vähemmän itsekkään tyttöystävän. Sä et ole sen miehen arvoinen.

Ai nii, mut provohan tää olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
44/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tee nyt hyvänen aika sitä lounasta niin paljon että syötte koko porukka siitä illallakin. Ja lapsen päiväunien aikaan otat puoli tuntia tehdäksesi kotitöitä. Meillä kyllä kävelemään opetteleva osallistui oikein mielellään tiskien ja pyykkien laittoon yms.

Minä nukun päikkärit lapsen kanssa. Mulla on ainoa hetki omaa aikaa iltaisin, kun mies on lapsen kanssa, niin tulee valvottua tosi myöhään useimmiten. Tarviin aamu- ja päiväunet. Oikeesti, mun pää hajois jos en sais omaa aikaa lukea, kattoa sarjoja olla somessa.

Nytkin oon ihan poikki kun oon hereillä tähän aikaan vaikka on lauantai. Mies herätti kun nousi ylös seiskalta. Antais edes mun nukkua!!!

Ap

Siis kai tämä on vitsi!? Kuulostat todella vaativalta miksi ihmeessä ikinä halusit lapsia

Vierailija
45/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valittaa ihan kaikesta, mitä joutuu tekemään. Kauppareissut (en pysty mennä vauvan kanssa kauppaan ja lastata ostoksia autoin). Perjantainakin mun äidin piti käydä kaupassa, kun mies ei torstaina ollut muka ehtinyt kauppaan kun piti käydä jossain asiakastilaisuusessa illalla!!! Ja onko se iso vaiva laittaa astiat koneeseen ja kone päälle kun tulee kotiin? Tai ottaa pyykit korista ja pestä ne? Vaihtaa lakanat? Mitä vaikeeta tossa muka on? Oon koko päivän kahestaan lapsen kanssa, paitsi tietty käydään kahvilla ja satunnaisilla vauvalounailla keskustassa. Niin tämän vuoksi mun pitäisi alkaa iltaisin pyykätä ja siivota tai laittaa ruokaa et mies saa olla lapsen kanssa?!?? Oikeesti?!?!?

Ap

Vierailija
46/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies valittaa ihan kaikesta, mitä joutuu tekemään. Kauppareissut (en pysty mennä vauvan kanssa kauppaan ja lastata ostoksia autoin). Perjantainakin mun äidin piti käydä kaupassa, kun mies ei torstaina ollut muka ehtinyt kauppaan kun piti käydä jossain asiakastilaisuusessa illalla!!! Ja onko se iso vaiva laittaa astiat koneeseen ja kone päälle kun tulee kotiin? Tai ottaa pyykit korista ja pestä ne? Vaihtaa lakanat? Mitä vaikeeta tossa muka on? Oon koko päivän kahestaan lapsen kanssa, paitsi tietty käydään kahvilla ja satunnaisilla vauvalounailla keskustassa. Niin tämän vuoksi mun pitäisi alkaa iltaisin pyykätä ja siivota tai laittaa ruokaa et mies saa olla lapsen kanssa?!?? Oikeesti?!?!?

Ap

Voi taivas.

Minä kävin vauvan kanssa tekemässä ruokaostokset, siivosin ja laitoin ruokaa joka ikinen päivä, onnistuin myös vaihtamaan lakanat ja pesemään pyykit, lämmitin talon joka päivä puulla, tein kaikki ulkotyöt ja hoidin hevoset.

Vierailija
47/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on kyse metatyöstä. Ettekö te ymmärrä? Naiset hoitaa kaiken metatyön.

Vierailija
48/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme naarasnalkuttimia täällä. Älkää sitten ihmeteltkö jos mies käy vieraissa vuoteissa. Lopettakaa nalkuttaminen ja antakaa miehelle aina kuumia kosketuksia ja suudelmia joka päivä. Kyllä moderniin parisuhde- ja perhemalliin kuuluu tuo. Miksi pitäisi olla nalkuttava ja sitten ehdoton jos mies pettää?

Vierailija
49/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiiri on vaikea laji. Tällä kertaa et AP onnistunut. 

Vierailija
50/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva heräilee yöllä, äiti tarvitsee päikkärit tai pitää mennä aikaisin nukkumaan. Illalla mies hoitaa vauvaa. Ap voi laittaa astiat koneeseen ja tehdä seuraavan päivän ruoat. Hoitovastuu vaihetaan ja mies vie roskat ja imuroi. Pyykit koneeseen. Aamulla voi nukkua pitempään ja hoitaa lapsen kunnolla. Päivällä voi käydä lapsen kanssa kaupassa, samalla tulee kävelylenkki ja vauva nukkuu vaunuissa.

Vierailija
51/53 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satiiri on vaikea laji. Tällä kertaa et AP onnistunut. 

Vaikeissa aiheissa jotkut käyttävät koko ajan sarkasmia kun eivät uskalla sanoa todellisia ajatuksiaan ääneen. Se on säälittävää.

Vierailija
52/53 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eletään vuotta 2023 niin silti on naisten ja miesten työt. esim. kolaaminen ja kaikki raskas on miesten hommaa. Eikö ole kivaa ku mies kantaa esim. ostokset? Meillä kyllä on ruoka valmiina kun tulee töistä kotiin ja koti siistinä. Töissä käyvä tekee tietenkin vähemmän kotitöitä. Vkl sit erikseen.

Vierailija
53/53 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa surkeeta vaimo matskua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi