Lue keskustelun säännöt.
mita ajattelette aidista joka on bussipysakilla yksin kahden alle 5v lapsen kanssa. toiselle juttelee oikein kivasti, nauraa ja hymyilee ja toiselle on tiukka. komentaa ja puhuu ty
20.11.2006 |
lysti ja muutenkin on kovin vihaisen oloinen tuolle lapselle.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla