Alaskan yllä ammuttu alas ufo
Kertoo iltasanomat, auton kokoinen tunnistamaton lentävä esine.
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä klikkitiedotuksen määrää. Jotenkin tuntuu siltä että meitä trollataan huvikseen. Kohde aiheutti vaaraa lentoliikenteelle, no epäilen että aiheutti kyllä enemmän vaaraa siviileille maassa se alas ampuminen jos oli taas joku sääpallo.
Näitä lentäviä vehkeitä on jo useampia, ei kovin huvittavaa.
Olen lukenut sellaisen teorian, että ihmiset on isommasta ja älykkäämmästä lajista rappeutunut alalaji, joka on dumpattu maapallolle ikään kuin vankeuteen väkivaltaisuutensa ja typeryytensä vuoksi. Käyvät sitten aina katsomassa onko se oppinut mitään tai kehittynyt. Eipä ole. Noita UFO-havaintoja on erityisesti sotien aikaan, mikä onkin alleviivaus tämän lajin täydelliselle mädännäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä klikkitiedotuksen määrää. Jotenkin tuntuu siltä että meitä trollataan huvikseen. Kohde aiheutti vaaraa lentoliikenteelle, no epäilen että aiheutti kyllä enemmän vaaraa siviileille maassa se alas ampuminen jos oli taas joku sääpallo.
Ota kartta kateen. Ensimmainen ammuttiin alas Atlannin ylapuolella, toinen Aleutien lahistolla ja siella on enemman vetta kuin maata eika paljon ihmisiakaan. Tama viimeinen kartan mukaan aivan Yukon Territoryn pohjoisrannikolla.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että ulkoavaruuden olioilla olisi sellaiset systeemit vehkeissään, ettei maapallon madot saisi niitä ammuttua. Toisaalta voihan se olla, että heillekin sattuu vahinkoja. Jos tämä nyt tosiaan oli sellainen tapaus, että kyseessä ei olisi mikään maallinen härveli vaan tuolta ylhäältä, mitä arvelette että kävisi? Ei sitä sanottaisi. Niin monen ihmisen perusturvan tunne murtuisi ja he sekoaisivat. Itse olen ihan varma, että tuolla on älyllistä elämää ja että monet ufo-havainnot ovat ihan juuri sitä miltä näyttää. Tästä tapauksesta en usko että on kyse niistä vaan Kiinan vakoilupallosta tai Venäjän vastaavasta, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että ennemmin tai myöhemmin ihmiskunnan aikana tänne tulee noita muitakin ja näkyvämmin.
Eiköhän nämä ole käyneet täällä jo näkyvämmin. Mm Egyptistä on löytynyt ikivanhoja kuvia ja kaiverruksia, joihin on ikuistettu miten ihmiset katsovat taivaalle jossa on kovin ufomaisen näköisiä esineitä/asioita. Muitakin esimerkkejä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että ulkoavaruuden olioilla olisi sellaiset systeemit vehkeissään, ettei maapallon madot saisi niitä ammuttua. Toisaalta voihan se olla, että heillekin sattuu vahinkoja. Jos tämä nyt tosiaan oli sellainen tapaus, että kyseessä ei olisi mikään maallinen härveli vaan tuolta ylhäältä, mitä arvelette että kävisi? Ei sitä sanottaisi. Niin monen ihmisen perusturvan tunne murtuisi ja he sekoaisivat. Itse olen ihan varma, että tuolla on älyllistä elämää ja että monet ufo-havainnot ovat ihan juuri sitä miltä näyttää. Tästä tapauksesta en usko että on kyse niistä vaan Kiinan vakoilupallosta tai Venäjän vastaavasta, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että ennemmin tai myöhemmin ihmiskunnan aikana tänne tulee noita muitakin ja näkyvämmin.
Eiköhän nämä ole käyneet täällä jo näkyvämmin. Mm Egyptistä on löytynyt ikivanhoja kuvia ja kaiverruksia, joihin on ikuistettu miten ihmiset katsovat taivaalle jossa on kovin ufomaisen näköisiä esineitä/asioita. Muitakin esimerkkejä on.
Jep.. Moni kuvittelee et Roswell oli joku aloituskohta näille tapahtumille, päinvastoin ne on jatkunu tuhansia vuosia ja Roswell oli vaan käännekohta millon siitä tehtiin naurunalanen asia, koska muuta ei vissiin voitu tehdä. Noi tapaukset menee ihan tajuttoman pitkälle, jotkut uskoo että raamattukin on osittain kirjoitettu näistä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita huhujen mukaan syöksynyt maahankin joten ihan ylivertaista ei taida heilläkään tekniikka olla. Kyse luultavasti juuri toisen siviilisaation aluksesta mutta sitä ei haluta kertoa. Muutenhan se jo tiedettäisiin. Sääpallo tiedettiin jo ennen alas ampumista.
Satku vetoa että virallinen selitys tullee olemaan ilmapallo tai jotain muuta älyvaapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita huhujen mukaan syöksynyt maahankin joten ihan ylivertaista ei taida heilläkään tekniikka olla. Kyse luultavasti juuri toisen siviilisaation aluksesta mutta sitä ei haluta kertoa. Muutenhan se jo tiedettäisiin. Sääpallo tiedettiin jo ennen alas ampumista.
Satku vetoa että virallinen selitys tullee olemaan ilmapallo tai jotain muuta älyvaapaata.
Jospa noita vierailijoita on useaa eri lajia. Osa on varovaisempia, mutta osa ei tajua vaaraa ja joutuvat sitten ammutuksi ihmisiksi sanotun paskalajin toimesta. Ensi kerralla laserit mukaan niin voi ampua takaisin.
Totuutta ei haluta kertoa, pelätään ihmismassojen sekoamista ja pakokauhua.
Tuntematon lentävä kohde.
Minkähän takia piti posauttaa helvetin kallilla ohjuksella, eikä 10 dollarin tykin luodilla.
Eikö alkuperää haluta paljastaa? Omia ilmapalloja ehkä.
Kuulemma pari lentäjää on ilmoittanut kohteen häirinneen heidän koneiden antureita.
Rojua on maassa vaikka kuinka mutta mediaa ei päästetä paikalle. Eli ei tainnut olla sääpallo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egyptistä tämäkin:
F-22 Raptorilla on saavutettu viikon sisällä kolme ilmavoittoa. Yksi kiinalainen vakoilupallo ja kaksi Ufoa.
"Ufo Kanadassa – Amerikkalaishävittäjä ampui alas"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fdac12af-2771-4c5f-8f76-2eea9b3eb231
Lockheed Martinin 5. sukupolven F-22 Raptorin ainutlaatuinen yhdistelmä häivettä, nopeutta, ketteryyttä ja tilannetietoisuutta yhdistettynä tappaviin pitkän kantaman ilmasta ilmaan ja ilmasta maahan aseisiin tekee siitä maailman parhaan ilmaherruushävittäjän.
Hitto, että naurattaa tuo "ilmaherruushävittäjä" on kuin ekaluokkalaisen suusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon lentävä kohde.
Minkähän takia piti posauttaa helvetin kallilla ohjuksella, eikä 10 dollarin tykin luodilla.
Eikö alkuperää haluta paljastaa? Omia ilmapalloja ehkä.
Tykin luoti xD
Siinä saa olla salaman nopea tulenjohto, sivu- ja korkeus-suuntaaja että lentävä maali saadaan alas tykistöllä.
Ufoja on kuvattu maalauksissa kautta aikojen.
https://www.google.com/amp/s/www.walksinsideflorence.it/inc/amp/the-mys…
Tämän aamun uutisten perusteella alan itse kallistumaan sellaiselle kannalle, että näitä silinterinmuotoisia tunnistamattomia kohteita on ennenkin ammuttu alas. Mutta jostain syystä juuri nyt tästä halutaan tiedottaa. Miksi juuri nyt? Se on se kysymys.
Teitä on varoitettu aikaisemmin useasti. Älkää tulko avaruus- ja ilmatilaamme. Ilman lupaa tunkeilevat muukalaiset ammutaan alas.
Iltasanomissa, jotain outoa on tekeillä 🛸
Yhdysvalloissa ilmatila suljettiin lauantaina hetkellisesti osassa Montanan osavaltiota tutkassa havaitun poikkeavuuden vuoksi. Hävittäjä lähetettiin tutkimaan havaintoa, mutta se ei löytänyt taivaalta mitään tavallisesta poikkeavaa, Yhdysvaltain asevoimat kertoi. Viranomaiset kertoivat, että tilanteen seuraamista jatketaan.
Montana jakaa rajan Kanadan kanssa, jossa vain tunteja aiemmin ammuttiin taivaalta alas tuntematon esine Yukonin alueella.