Oletko koskaan käynyt Afrikassa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt. En suosittele mitään.
en tule koskaan käymään afrikassa, syyt tiedätte ja se on huonot kokemukset.
Et oo käynyt, mutta kokemukset on huonoja? OK. Itse en ole ollut kuin Egyptissä ja voin suositella. Ystävällisiä ihmisiä, hyvä ruoka ja upeat maisemat.
Pelasin aikoinaan peliä siinä kaikki,nyt sekin peli on sensuroitu ja muutettu.
Marokossa, Tansaniassa ja Keniassa. Voin suositella niitä kaikkia.
E-Afrikka, Botswana, Namibian. Upeat maisemat, ystävälliset ihmiset, hyvä ruoka. Edulliset hinnat. E-Afrikassa tosin täytyy varoa, missä liikkuu ja milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tule koskaan käymään afrikassa, syyt tiedätte ja se on huonot kokemukset.Et oo käynyt, mutta kokemukset on huonoja? OK. Itse en ole ollut kuin Egyptissä ja voin suositella. Ystävällisiä ihmisiä, hyvä ruoka ja upeat maisemat.
Egypti itseänikin kiinnostaa. Ilmeisesti on suht' turvallinen maa ainakin nykyään. Ovatko turistikohteet kuinka täyteen pakattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tule koskaan käymään afrikassa, syyt tiedätte ja se on huonot kokemukset.Et oo käynyt, mutta kokemukset on huonoja? OK. Itse en ole ollut kuin Egyptissä ja voin suositella. Ystävällisiä ihmisiä, hyvä ruoka ja upeat maisemat.
Oho, just meinasin tulla kommentoimaan, että ainakaan Egyptiin ei kannata mennä, ahdistelevia ja moukkamaisia ihmisiä, järkyttävää ruokaa, maisemat..no, pyramideja ja Kuninkaiden laaksoa lukuunottamatta pelkkää kurjuutta ja röttelöitä joka puolella.
Olen käynyt Keniassa, Tansaniassa, Ugandassa, Ruandassa ja E-Afrikassa. Hienoja paikkoja kaikki!
Olen käynyt Tansaniassa safarilla, Kilimanjarolla ja Sansibarilla. Itse järjestettiin kavereiden kanssa. Mahtava reissu, tekisin uudelleen ihan samanlaisena!
V 87 ekan kerran ja useasti sen jälkeen, mutta en enää 2000-l koska en oo lasten kanssa enää halunnu mennä. Tansania oli hieno paikka, en tiedä onko enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helv..tämän täytyi olla vitsi!
Kap Verdellä olin kerran helmikuussa, ankea paikka. Oli kumminkin pieni piristys meidän talveen.
Olen käynyt Kongossa, Ghanassa ja Gambiassa. Kaikkia voin suositella, parhaat matkat minun mielestäni ikinä, mutta mieheni ei ollut yhtä innoissaan. Yleensä naiset viihtyvät, aika paljon näkee ihan tyttöporukoissa matkustavia.
Joo kävin afrikassa vaikka kaverit kutsuivat sitä itikseksi mutta olen varma että afrikka se oli.
En ole koskaan käynyt, mutta työkaveri asui kerran 6 kk Tansaniassa töiden puolesta. Lomailee siellä edelleen säännöllisesti ja haaveilee, että voisi joskus muuttaa asumaan.
En ole. Egyptissä aion joskus käydä Kuninkaanlaaksossa ja Gizan pyramideja pällistelemässä.
Egyptissä Hurghadassa olen kerran käynyt. Paikka joka oli rakennettu vain turisteille, eli ei mitään mielenkiintoista. Vierailu Luxoriin ja Kuninkaiden laaksoon oli mielenkiintoinen, mutta matka sinne bussilla kesti tuntikausia ja matkaan lähdettiin suurinpiirtein 5 aamulla. Osittain siksi että turistibusseja oli kymmenittäin samassa letkassa ja tiet onnettomia.
En menisi enää uudestaan ko. paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Tansaniassa safarilla, Kilimanjarolla ja Sansibarilla. Itse järjestettiin kavereiden kanssa. Mahtava reissu, tekisin uudelleen ihan samanlaisena!
Olen kiinnostunut sekä historiasta että luonnosta. Oliko Tansanian reissu fyysisesti kuinka vaativa?
Joo, päiväreissulla Marokossa Tanger-nimisessä kaupungissa, johon mentiin Espanjasta lautalla. Tästä jo parikymmentä vuotta.
en tule koskaan käymään afrikassa, syyt tiedätte ja se on huonot kokemukset.