Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kohdannut ihmisen, joka on parempi kuin sinä?

Vierailija
10.02.2023 |

Ammatillisesti, ihmisenä, harrastuksessa?

Ja nyt en tarkoita, että olet nähnyt jonkun joka osaa tai tietää paremmin. Tarkoitan sitä, että näet, että sinä et ikinä tule yltämään hänen tasolleen.

Miltä se tuntui?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Vierailija
42/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole autistinen, niin et voi koskaan olla harrastuksessasi paras, ellet ole poikkeusoppija. Autisti käyttää kaiken aikansa siihen mihin ei-autistinen käyttää max pari tuntia päivässä ja lopputulos on väistämätön voitto autistille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useastikin. Olen äärimmäisen hyvä siinä mitä teen, mutta en juuri muussa. :D 

Lisäksi olen ilkeä, herkkänahkainen ja vaativa eli itseäni yleisesti parempia ihmisiä kohtaan päivittäin. Mieheni, anoppi, naapurin paappa ja parhaat ystäväni tulevat mieleen. 

Ei kai se sen kummemmalta tunnu, en ole koskaan ollut kateuteen taipuvainen, en tiedä miksi. 

Vierailija
44/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tällaiset ihmiset ainoastaan inspiroi. En ikinä ajattele, ettenkö yltäisi heidän tasolleen jos haluaisin. En silti välttis halua olla yli-ihminen joka opiskelee yliopistossa, tekee vaativaa kokoaikaduunia, harrastaa ja rakentaa omaa taloa samaan aikaan sekä hoitaa sivussa kolmea lasta.

Vierailija
45/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että vastaan olisi tullut ketään HUONONPAA kuin minä. Mä olen siis se jonon viimeinen

Vierailija
46/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useastikin. Sitä vain toivoo että osaispa yhtä hienosti.

Vierailija
47/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan päivittäin ihmisiä jotka ovat jossakin asiassa parempia kuin minä. Eilen kävi sähkäri jolla oli asiantuntemus sähköjen vedosta. Mutta jos lähtisin opiskelemaan tätä alaa niin mulla ei ole epäilyäkään etten pääsisi samaan tietomäärään kuin mitä hänellä on. Mutta mua ei tämä ala kiinnosta. Toki on sitten niitä aloja kuten fysiikka jne joissa koen että en varmaankaan pääsisi Nobelin arvoiseen tietomäärään vaikka kuin alaa opiskelisin. En koe alemmuuskompleksia millään tasolla. Tämäkään ala ei ole ikinä kiinnostanut pätkääkään.  Mulla on kaksi maisterin tutkinto yliopistoista aloilta jotka ovat minua kiinnostaneet. En koskaan vertaa itseäni muihin, siellä mielen kisaringissä taistelen aina itseäni vastaan ja mulla on kovat kriteerit.  Helpottaa huimasti kun ei tarvitse vertailla omaa osaamistaan muihin vaan koko ajan kehittää niin omia mielenkiinnon kohteita. 

Vierailija
48/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, montakin.

Vierailija
49/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onko joku kohdannut, ett kauhea hype jostain tyypistä, mut et jos pääsisit loistaan ja näyttään siis kyntes niin eipä se mitään ois ollut, mut ei tule tilaisuutta. Kun on niin suojelta alfa tämäkin, hypetetty. Tyypi näin uskon ett suomessa on enemmän. Ja koulu todistuksiin uskotaan liikoja.

Vierailija
50/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenä - en. Ammatillisesti - kyllä, mutta työpaikkakohtaista. Harrastuksissa - kyllä. Jotkut on lahjakkaampia ja pystyvät käyttämään aikansa hyödyllisesti ilman mitään ihmeellistä puristusta. 

Vierailija
51/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut. Pystyn oppimaan kaiken hyvin, mitä haluan, jos olen sinnikäs. Olen siitä onnekas, että olen tosi älykäs. Se mahdollistaa hyvyyden monissa asioissa.

Vierailija
52/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa vertailla itseäni noin. Minulla ei ole kuitenkaan mitään vaikeuksia tunnustaa toisten kyvykkyyksiä jos ovat jossain parempia kuin minä. Heitä on paljon. En suinkaan ole paras kaikessa... tuskin edes yhdessä.

Vierailija
53/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minulla on sitten itsetunto kohdallaan,mutta en ole kohdannut ihmistä ,jonka mieltäisin itseäni paremmaksi.

Minulle ihmisessä merkitsee vain hänen sydämensä/ luonteensa laatu.En ihannoi tai arvosta titteleitä tai ammattitaitoa, enkä edes neromaista älykkyyttä.

Jos huomaan ihmisellä olevan arvot kohdallaan ja korkea moraali,hän on ihailuni ansainnut.

Jeesuksen tiedän olevan parempi kuin kukaan ihminen.Olen  ylpeästi Jeesus -friikki .

Vierailija
54/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin töissä itseäni kyvykkäämmän ja älykkäämmän kanssa kuin toisin päin. Toisessa tapauksessa voi oppia jotain ja toisessa voi ....

Vierailija
55/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani missään asiassa paras. Jostain asioista olen ottanut paljon selvää enkä kovin usein kohtaa ihmistä, jolla olisi yhtä laaja tietämys ko asiasta.

Vierailija
56/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montakin. Ja olen monia sellaisia kohdannut, jotka ovat minua huonompia. Sellaista elämä on.

Vierailija
57/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Mr. Lotharin huoltoasemalla. En voinnut sanoa muuta kuin hattua nostaa.

Vierailija
58/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen tavannut paljon ihmisiä, jotka penkkaa ja kyykkää enemmän kuin minä. Paljon ihmisiä jotka juoksee kovempaa kuin minä. Paljon jotka ovat parempia putkiasentajia kuin minä. Ketään en ole tavannut, joka olisi nopeampi uimaan kuin minä, mutta tiedän kyllä että jopa kansallisella tasolla kaikki ovat parempia kuin minä. Mut meidän uimahallissa mulle ei vastusta löydy. Jos olisin oikeasti harjoitellut, olisin varmaan todella hyvä. Mut ku en oo.

Vierailija
59/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin monta jotka luulee olevansa parempia.

Me kuollaan kaikki ja 100v eteenpäin, kukaan ei muista, paitsi sukututkijat. 

Jos nekään

Vierailija
60/62 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDD en tietenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi