Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kohdannut ihmisen, joka on parempi kuin sinä?

Vierailija
10.02.2023 |

Ammatillisesti, ihmisenä, harrastuksessa?

Ja nyt en tarkoita, että olet nähnyt jonkun joka osaa tai tietää paremmin. Tarkoitan sitä, että näet, että sinä et ikinä tule yltämään hänen tasolleen.

Miltä se tuntui?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta.

Vierailija
22/37 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hel**tin ihmiset ovat parempia joka ikisessä asiassa kuin minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietysti. Olen itse sen verran keskiverto kaikessa, että ihan kaikessa mitä teen on varmasti joku minua paljon parempi ihminen. Ihan normaali kuvio jokaiselle. Itseään paremman kohtaaminen herättää joskus sellaisen tunteen, että voi kun olisin itsekin noin tavoitteellinen ja pitkäjänteinen ihminen. Sellaista tapahtuu esim. harrastuksissa, joihin otae suhtautuu vain mukavana ajankuluna, mutta joku muu on liikkeellä hyvin tavoitteellisella asenteella. Työelämässä tilanne on toinen. Kokemus tuo lisää osaamista, mutta oman näkemykseni mukaan ammattitaito kehittyy väkisinkin ajan myötä, jos on kykenevä vastaanottamaan tietoa. Ammattitaidon kehittäminen on kuitenkin vähän toisenlaista, kuin vaikkapa harrastuksissa kehittyminen, tosin tavoitteellisuus ja pitkäjänteisyys ovat siinäkin avuksi.

Vierailija
24/37 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monella tapaa ihan helvetisti parempia ihmisiä kuin minä. Voin elää lokerikossani. Kukaan ei häiritse minua, minä en häiritse ketään. Ideal deal. Voitte jatkaa märehtimistänne aiheesta maailman tappiin. Älkää unohtako alapeukkua.

Vierailija
25/37 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Vierailija
26/37 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku on pahempi toistaan, parempi toistaan. On itse mitä on. Niin se on, minkäs sille? Live and let live.

Vierailija
27/37 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Miellyttävä ihminen.

Vierailija
28/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monestikkin tavannut monilahjakkaita ihmisiä. Serkkuni on lääkäri ja tosi taiteellinen. Olen aivan ihmeissäni miten hän osaakin niin monia asioita. Jotkut tuntuvat tietävän kaikesta kaiken.

Vierailija
29/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa asioissa hyväksi tuleminen vaatii valtavasti harjoittelua ja työtä. Pelkkä lahjakkuus ei riitä. Uskon että minusta olisi voinut tulla teoriassa varsin hyvä parissa asiassa mutta persoonallisuuteni on aivan erilainen kuin menestyjillä. En pidä työnteosta ja vältän ikäviä epämukavia asioita. Kunnianhimoa ei ole. Julkisuutta en halua. Kun näen ihmisen joka on minua huomattavasti parempi jossain, näen ne kymmenen tuhatta työtuntia jotka hän on tehnyt ja minä en. En osaa kadehtia enkä samaistua koska olemme niin erilaisia.

Vierailija
30/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa asioissa hyväksi tuleminen vaatii valtavasti harjoittelua ja työtä. Pelkkä lahjakkuus ei riitä. Uskon että minusta olisi voinut tulla teoriassa varsin hyvä parissa asiassa mutta persoonallisuuteni on aivan erilainen kuin menestyjillä. En pidä työnteosta ja vältän ikäviä epämukavia asioita. Kunnianhimoa ei ole. Julkisuutta en halua. Kun näen ihmisen joka on minua huomattavasti parempi jossain, näen ne kymmenen tuhatta työtuntia jotka hän on tehnyt ja minä en. En osaa kadehtia enkä samaistua koska olemme niin erilaisia.

Kunnianhimo, lahjakkuus/ muut omat ominaisuudet ja asiaan käytetyt resurssit, kuten ajankäyttö niin pitkälti edesauttavat siinä, että on jossain todella hyvä.

Itseltäni puuttuu juurikin kunnianhimoa niin olen lähinnä tyytynyt osaani antaa muille taustatukea ja kyseenamaistamalla aiheita erilaisin näkökulmina kyselemällä eli sparraamiseksi sitä taidetaan nykyisin kutsua, jos olen ymmärtänyt termin oikein. Pidän enemmän asioiden pohdiskelusta ja jopa omien ajatuksieni kyseenalaistamista, joten en saa juurikaan mitään oikeasti valmiiksi. Ehkä olen sitten hyvä siinä, vaikkei se taloudellista hyötyä koskaan itselleni ole tuonutkaan.

Vierailija
31/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun näen jonkun ihmisen koska aina joku osaa tehdä jotain sellaista mitä minä en osaa

Vierailija
32/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ajan tuhlausta käyttää aikaansa vertailemiseen. Tietenkin aina on heitä, jotka ovat parempia olipa kyse mistä tahansa. Miksi tuhlata elämänsä sen miettimiseen, että naapuri on parempi jossakin tai työkaveri on lahjakkaampi tai voi sentään, kun opiskelutoveri menestyy paremmin. Jos täällä olisi mahdollisuus olla ja elää ainoastaan, jos on jollakin tavalla paras, niin maapallon asujaimisto olisi harvalukuinen.  Keskityn ennemmin kehittymään, kuin suremaan huonommuutta suhteessa johon kuhun. Lisäksi itseään parempien/taitavampien kanssa työskentely on avain kehittymiseen. Tietenkin ihailen heitä, jotka ovat taitavampia ja lahjakkaampia, etenkin, jos he eivät ylpeile asiasta tai käytä lahjakkuuttaan toisten lyttäämiseen. samalla myös inspiroidun heidän palostaan ja intohimostaan niin elämää, työtään ja kehittymistä kohtaan.

Vierailija
33/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja mikä koomisinta, tämä minua parempi henkilö oli kateellinen minulle siitäkin vähästä, mitä osaan.

Vierailija
34/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodat eivät lopu ennen kuin me kaikki tajutaan olevamme samalla viivalla.

Vierailija
35/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sutenöörit yökerhoissa useimmat vielä uskonnoista.

Vierailija
36/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa noi psykiatrit kun muita nimittelee vikoilee eikä auta. Niinku Ullanlinnan tyyppi onnittelut.

Vierailija
37/37 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yx ulkomaamies huuteli naisille kaikkea rumaa huorasta ja muusta niin se käy thaibordellissa päivällä sornäisissä nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi