Minkä pizzan söit viimeksi?
Mulla just lautasella fantasia, tähän valitsin katkarapu, pekoni, Aura-juusto ja persikka -täytteen. On kyllä hyvä combo!
Kommentit (287)
Fantasia; täytteinä oliivi, parmankinkku, katkarapu, aurajuusto ja tietysti valkosipuli ja oregano. Parhautta <3
Miten te voitte syödä pitsaa jossa on ananasta tai persikkaa? Ne eivät kuulu pitsaan. Pitsa on italialainen perinneruoka, tomaattikastikkeen ja suolaisten täytteiden kanssa paistetaan "vehnälätty" kuumassa uunissa. Tomaatti, oliiviöljy ja mozzarella sekä valkosipuli tekevät pizzan.
Mozzarella valkosipuli rucola tomaatti katkarapu
Jauheliha kinkku salami appelsiini
Lauantaimakkara Chili Jalapeno Juusto
maksa-munuainen-sianliha-tuplajuusto-sipuli -purjo-puolukkahillo
Meillä on siis oma sikala perheellä.
Viimeksi syönyt pizzaa Roomassa v 2023 syksyllä ja kylässä kaupan pizzaa, pakaste.
jaa, kyllä siinä oli itse ammuttua peuraa ja ananasta. ukko tosin väittää, että ananas ei välttämättä kuulu pitzaan.
Vierailija kirjoitti:
jaa, kyllä siinä oli itse ammuttua peuraa ja ananasta. ukko tosin väittää, että ananas ei välttämättä kuulu pitzaan.
Peurasta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hommata kunnon pizzauuni, esim. Ooni. Jo Pirkan pakastetaikinapalloilla pizzan laatu nousee seuraavaan decadiin.
Mikä se semmonen decadi on?
Omatekoisen siankylkipitsan ananaksilla. Laitan koko purkin ananasrenkaita siivutetun siankyljen päälle. nami-nami!
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte syödä pitsaa jossa on ananasta tai persikkaa? Ne eivät kuulu pitsaan. Pitsa on italialainen perinneruoka, tomaattikastikkeen ja suolaisten täytteiden kanssa paistetaan "vehnälätty" kuumassa uunissa. Tomaatti, oliiviöljy ja mozzarella sekä valkosipuli tekevät pizzan.
Aina kun kirjoitetaan "pitsa", se voi olla mun nähdäkseni mikä vaan kurkku-kukkakaalipiirakka, pizza on sitten eri juttu.
Tänään, eilentehtyä pitsaa. Ite tein. Tonnikala-savulohi.
Vierailija kirjoitti:
Palsta-Manna kirjoitti:
Tortillalätty-pizza, jossa oli ketsuppia, juustoraastetta sekä raikasta ja ravitsevaa pizzasuikaletta. Oreganoa ja valkosipulijauhetta. Minuutti mikrossa.
Kysyttiin pizzaa ja vastasit tortilla. Tyhmä.
Kyllä mäkin pizzaksi kutsun vastaavaa mitä meillä tehdään tomaattikastikkeella, tuoreherkkusienillä ja kalkkunaleikkeleellä yleensä, paistan kyll uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Pizza Sisilia. Eli kinkku, ananas, sinihomejuusto. Ilman viimeksi mainittua sehän on Hawaiji. Kyllä nauratti. Syödäänkö Sisiliassa Auraa? Sama kuin sveitsiläinen leike on että päällä on juustoa. Tai Havaijin leikkeleleessä ananas. No kyllähän sitä söi kuitenkin.
Ainakaan siellä Sisiliassa ei syödä ananasta pizzassa.
Varmaan ainakin pari vuotta sitten ostin metripitsan ja laitoin lisää päällisiä siihen, tomaattia, juustoa, ananasta
Cacio e pepe