Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pizzan söit viimeksi?

Vierailija
10.02.2023 |

Mulla just lautasella fantasia, tähän valitsin katkarapu, pekoni, Aura-juusto ja persikka -täytteen. On kyllä hyvä combo!

Kommentit (287)

Vierailija
201/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehtyä kasvispizza uutena vuotena. Tuoreita herkkusieniä paprikaa, mustia ja vihreitä oliiveja ananasta, suolakurkkua, sipulia. Päälle valkosipuliöljyä, jota laitettiin jälkikäteen pizzan päälle. Itse tietenkin tehty. Valkosipulit puristimeen ja öljyn sekaan.

Hyi helevetti mitä pask.. sä syöt!

Vierailija
202/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketissa luki pizza joten kai se lasketaan vaikka en olekaan samaa mieltä: ristorante mozzarella-pizza tänään lounaaksi. Nuo pelkkää juustoa, pestoa yms sisältävät valmispizzat ovat suosikkejani siksi, että järkyttävä sekundalaatu täytteissä ja niiden vähäinen määrä ei ärsytä samalla lailla. Tuo piirakka nyt kuitenkin oli hätäruoka.

Oikeas pizzaa viimeksi olen syönyt joskus syksyllä, silloin juovuksissa pizzeriassa tulinen pizza, jossa tulisen kastikkeen lisäksi oli jalapenoja, kebabia, salamia ja ehkä vielä jotain, en edes muista. Oli polttavaa suulleni ja sikäli oikein nautinnollista kännipalaa.

Hyvää oikeaa pizzaa olen syönyt viimeksi loppukesästä kun omassa pizzauunissa pihalla oikealla tulella paistelin kolme vuorokautta kylmäkohonneesta nollanollasta tehdystä erinomaisesta taikinasta erinomaisia pohjia hyvin monenlaisilla täytteillä. Täytteitä oli varmaan kuutta-seitsemää lajia ja tein erilaisia pizzoja koko perheelle tilausten tai oman harkinnan mukaan. Viimeisin itse syömäni taisi olla joku savulohi-ilmakinkku-dijonmajoneesi tai vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dillinger on vakio.

Vierailija
204/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Coopin mozzarella-pizza. 1,99 €. Ei jatkoon. 

Vierailija
205/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiskeläppä, mozzarellapizza. Ok kun tabascoa päällä.

Vierailija
206/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rosson pollo bbq

Vierailija
207/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tehtyä kasvispizza uutena vuotena. Tuoreita herkkusieniä paprikaa, mustia ja vihreitä oliiveja ananasta, suolakurkkua, sipulia. Päälle valkosipuliöljyä, jota laitettiin jälkikäteen pizzan päälle. Itse tietenkin tehty. Valkosipulit puristimeen ja öljyn sekaan.

Hyi helevetti mitä pask.. sä syöt!

Lapsen kommentti. 

Vierailija
208/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quattro formaggio Lidlistä. Ihan perus ok

Vierailija
209/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Americanan eli kinkku-ananas-aurajuusto. Tabascoa ja valkosipulia mausteena, sekä oreganoa. 

Vierailija
210/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä kävin näin perjantain kunniaksi Herttoniemen Madam Rozassa huitasemassa Kummisedän. (Elisiis: Kinkku, Herkkusieni, Katkarapu, Parsa, tuplajuusto). On muuten hyvät lätyt kaikinpuolin kannattaa joskus koittaa jos PK seudulla asustelee.

211/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillalätty-pizza, jossa oli ketsuppia, juustoraastetta sekä raikasta ja ravitsevaa pizzasuikaletta. Oreganoa ja valkosipulijauhetta. Minuutti mikrossa.

Vierailija
212/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä söin P-Karjalassa matkalla aika hyvän pizzan. En kyllä muista mitä siinä oli. 

Vierailija
213/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha roiskeläppä, jos sitä kukaan pitsaksi kutsuu.

Putte`silta tilasin viimeksi, yleensä otan prosciutton (ilmakuivattua kinkkua, kirsikkatomaatteja ja rucolaa) 

itse tein viimeksi kasaripitsaa: paksu pohja, päälle tomaattipyrettä ohuelti, ruskistettua jauhelihaa ja sipulia, tomaattiviipaleita ja emmentaljuustoraastetta.

Vierailija
214/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillalätyn päällä ketsuppia, basilikaa ja oreganoa sekä tonnikalaa öljyssä, suippopaprikaa, sipulia, kapriksia ja itse raastettua kermajuustoa.

Vierailija
215/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi söin pizzeriassa kotipizzan sieni pitsan. Se oli viime vuoden puolella ja maistui hyvältä. Tomaatti mozzarella pesto taisi olla viime pakastepizzassa täytteenä. Se oli uuden vuoden päivänä.

Vierailija
216/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-Manna kirjoitti:

Tortillalätty-pizza, jossa oli ketsuppia, juustoraastetta sekä raikasta ja ravitsevaa pizzasuikaletta. Oreganoa ja valkosipulijauhetta. Minuutti mikrossa.

Kysyttiin pizzaa ja vastasit tortilla. Tyhmä.

Vierailija
217/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tortillalätyn päällä ketsuppia, basilikaa ja oreganoa sekä tonnikalaa öljyssä, suippopaprikaa, sipulia, kapriksia ja itse raastettua kermajuustoa.

Tämä on pizzaketju. Texmex-reseptit muualle.

Vierailija
218/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian meetwursti

Vierailija
219/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse taikinan. Alle pizzatomaattisoosia. Täyte aitoa kinkkua, tuoreita herkkusieniä, aurinkokuivattuja tomaatteja. Mozzarellaa päälle. Kun itse tekee, ei tarvi arvailla mitä saa, vertaa pakastepizza.

Vierailija
220/287 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza Sisilia. Eli kinkku, ananas, sinihomejuusto. Ilman viimeksi mainittua sehän on Hawaiji. Kyllä nauratti. Syödäänkö Sisiliassa Auraa? Sama  kuin sveitsiläinen leike on että päällä on juustoa. Tai Havaijin leikkeleleessä ananas. No kyllähän sitä söi kuitenkin.