Minkä pizzan söit viimeksi?
Mulla just lautasella fantasia, tähän valitsin katkarapu, pekoni, Aura-juusto ja persikka -täytteen. On kyllä hyvä combo!
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa, kyllä siinä oli itse ammuttua peuraa ja ananasta. ukko tosin väittää, että ananas ei välttämättä kuulu pitzaan.
Peurasta nyt puhumattakaan.
Peura sopii hyvin, myös poro suosittu.
Itse tehtyä suppilovahvero-kinkkupizzaa.
Salamipizzaa söin ja hyvää oli 🍕
Pepperoni,katkarapu,aurajuusto,oliivi
Pepperoni pitää olla hakattua massaa sit on hyvvee!
Dr oetker cheese deluxe. Taas tänään ruokalistalla.
Omassa pizzauunissa paistettua pizzaa. Oli kahta laatua. Tonnikala/punasipuli sekä toinen, jossa oli mm. munakoisoa ja katkarapuja. En muista mitä muuta siinä olikaan.
Joku Saarioisten roiskeläppä noin viisi vuotta sitten.
En mä muista, siitä on varmaan kymmenen vuotta, se pizzeriakin on jo konkassa, ei voi tarkastaa.
EN ole pizzaihminen ollenkaan, mutta silloin en kehdannut kieltäytyä, kun saatiin muuttopalkkana koko kööri. Sitten närpin sitä muka syöden :D
Tonnikala-katkarapu-herkkusieni-aurajuusto
2kk sitte, tais olla kinkku, jauheliha salami paprika tai salaatti.
hyvin upposi eipä vaivannu asia jälkikäteen
Muistan kun viisas isoisäni 80-luvulla totesi pitsan olevan lasten ruokaa. Nykyään se on myös kulinaristisesti lapsen tasolle jääneiden aikuisten ruokaa. Niin wt.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun viisas isoisäni 80-luvulla totesi pitsan olevan lasten ruokaa. Nykyään se on myös kulinaristisesti lapsen tasolle jääneiden aikuisten ruokaa. Niin wt.
Sen takia en kylillä kerro että kerta viikkoon käy kaasulämmitteinen pitzauuni kuumana. Taikinaa kohottelen jääkaapissa viikon. Siihen on oma juuri kun en hiivaa käytä.
Täytyyhän mainetta varjella ;D
Kotipizzalta joku missä oli pepperonia, tonnikalaa, valkosipulia, aurajuustoa ja ananasta. Perhepizza tilattiin etätyölounaaksi
Itsetehty gluteeniton, hiivaton ja lihaton pitsa. Oli hyvää.
Ehkä kotipitzerian Americana kuukausia kuukausia sitten. Nykyään suosimme vain perinteistä yksinkertaista kotiruokaa.
Kotona syön aina saman pizzan, S-marketin mozzarellapizzan. Paras valmispizza.
Pari kertaa olen käynyt Temosten pizzeriassa syömässä. Laatu huippua, vaikka ei halpaa.
Oli niin hyvä pohja, että olisi voinut syödä pelkkää pohjaa.
Jauheliha, salami, aura, jalapeno, valkosipuli.
Kinkku-ananas "roiskeläpän", kuten aina.