Kanan kanssa syödään sitten riisipuuroa
Hulautin kattilaan lisäkeriisin sijasta puuroriisiä.
Kommentit (24)
Riisi kuin riisi. Itse käytän kanan kanssa aika useasti makaronia, en kuitenkaan sitä vehnähöttöä.
Miksi pitää kommentoida täällä kaikki mitä siellä kotona tapahtuu, v***u riisin keittämisetkin.
Ei siitä vedessä keitettäessä puuroa tule.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kommentoida täällä kaikki mitä siellä kotona tapahtuu, v***u riisin keittämisetkin.
Ei kai tää niin paha ollut? Ilmoitetaanhan täällä suolenkin toimintoja.
On epäkohteliasta kutsua vaimoa kanaksi.
Toivottavasti et ole kovin nälkäinen. Puuroriisin keittäminen kestää aika kauan.
Vierailija kirjoitti:
Puuroriisistä tulee, ja on muuten mm. miljoonien aasialaisten aamiainen joka ikinen päivä.
Minä keitän lisäkkeen hyvin usein puuroriisistä. Toki huuhdon, ja voisi kai sen väljässä vedessä keittää ja siivilöidä?
No mitäpä tuosta. Ja miksei saisi raportoida omia mokiaan keskustelupalstalle? Ei minua ainakaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuroriisistä tulee, ja on muuten mm. miljoonien aasialaisten aamiainen joka ikinen päivä.
Aasialaiset tykkäävät yleensä syödä keittoa aamiaiseksi. Siis ihan vaan kirkasta lientä, jossa on ehkä kasviksia.
Teen aina, koska puuroriisi on parempaa kuin irtojyvät. 20-30 min keittoaika riittää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole kovin nälkäinen. Puuroriisin keittäminen kestää aika kauan.
Kyllähän siinä kesti. Mutta loppujen lopuksi tuli hyvää. Kastike on mulle aina se juttu.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Laitoit keitinveteen myös maitoa?
En tietenkään laittanut, mutta onhan puuroriisi kiinteämpää. Ei kuitenkaan haitannut.
- ap
Ai. Mä toivoin että mies olisi ollut asialla ja ostanut väärää riisiä.
Mies söi lasten vanukkaat kirjoitti:
Ai. Mä toivoin että mies olisi ollut asialla ja ostanut väärää riisiä.
Kyllä minä ihan itse otin väärästä purkista riisejä, mutta ei se loppujen lopulta haitannut.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset tykkäävät yleensä syödä keittoa aamiaiseksi. Siis ihan vaan kirkasta lientä, jossa on ehkä kasviksia.
Mieti nyt itsekin, pitääkö pelkkä liemi nälkää työtätekevällä ihmisellä. Joo, soppaa syödään kaikkialla, vaan ei pelkästään.
Teen risoton aina puuroriisistä, koostumus säilyy oikeanlaisena.
Eikä tule puuroa ellet keitä maidossa
Noo, kana kyllä tykkää siitä.