Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko, että elätte nukkuessanne oikeasti aivan eri maailmassa? Todellisessa mutta toisessa todellisuudessa?

Vierailija
10.02.2023 |

Olen alkanut uskomaan tähän. Näen niin värikkäitä ja ihmeellisiä unia joka yö. Seikkailen ja elän ihan omaa elämääni.

Tänään heräsin siihen kun pääni sisällä tuli ihan selkeä ääni että "Hyvää yötä kulta" ja heräsin.

Ajattelin, että tuossa toisessa ulottovuudessa mennään nukkumaan kun minä aloitan päiväni tässä todellisuudessa.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä tunne, kun välillä todellisuus tuntuu unenomaiselta ja unet tuntuvat eläviltä. Sairastan toistuvaa masennusta, eli johtunee vaan aivosumusta.

Voi johtua siitäkin mutta luultavasti henkisen maailman asioista. Voi olla hallusinaatioita myös mutta en ole varma onko nämä hallusinaatiot sitten yhteydessä tähän henkimaailmaan ns. Mielenkiintosia juttuja kyllä miettiä näitä mistä oikeasti johtuu, meillä on vielä ihmisinä paljon opittavaa ja maailma on mysteeri mutta jokaisen mysteerin voi aina selvittää.

Vaikka kärsisin aivosumusta ja masennuksesta, olen ihan tyytyväinen tähän "todellisuuteen". :D Uneni ovat yleensä vaan painajaisia, tai jollain tavalla ahdistavia. Näen usein unta maailmanlopusta. Vain muutamia ihmisiä jäljellä ja kaikki on tuhottu.

Vierailija
42/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ellei mielikuvitusmaailmaa laske toiseksi todellisuudeksi. 

Minäkin näen todella todentuntuisia ja värikkäitä unia, kivaa herätä aamulla, useimmiten hyvät juonenkäänteet :) Joskus joutuu miettimään ihan toden  teolla, et onko tämä ja tämä tapahtunut oikeasti, koska uni tuntuu niin todenmukaiselta.

Mutta eihän se oikeasti ole kuin aivokemian tuotosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä mua ihmetyttää unissa on se että, vaikka unet ois ihan omituisia, niin miks sitä ei kyseenalaista unessa että miten he.lvetissä tää on mahollista. Se on normaalia unessa esim lennellä ja muuta.

Tää on totta ja vaikka kuinka omituista settiä näkee, se on jotenkin normaalia. Seikkailen usein samoissa paikoissa kuin arkenakin, mutta paikat tuntuvat mielenkiintoisemmilta. Taloista löytyy esim. lisäovia, joista pääsee vaikka mihin. Kaupunki näyttää hieman erilailla rakennetulta.

Joskus olen tuntenut pahuuden. Siis en ole nähnyt mitään, mutta on tullut tunne että nyt pois täältä. En sellaista tunnetta ole tuntenut normielämässä.

Olen kokenut samaa. On tullut ovia vastaan tutussa paikassa, josta olen päässyt hyppäämään ihan eri maailmaan sisään. Muistan myös sen unen, kun asuin eräässä kaupungissa ja minulla oli todella kamala elämäntilanne silloin ja huono miesystävä, joka kohteli ikävästi. Tässä unessa tunsin todella kammottavan pahuuden. Sitä on vaikea selittää mutta kuljin kaupungin yössä ja tunsin pahuuden läsnäolon, se oli sellainen kuuma ja ahdistava olotila, pirullinen ja henkeä salpaava. Todella outo pahuus, sitä ei oikein osaa selittää. Sitten löysin kaupungin yössä paikan, johon pakenin. Siellä näin pienen oven josta menin sisään. Löysin itseni niityltä, siellä paistoi aurinko ja oli kukkia ympärillä. Siellä oli levollista ja vastassa tummahiuksinen nainen, pitkät hiukset, hän oli kaunis. Oli jämäkkä, lämmin ja äitimäinen. Pyysi minua istumaan alas ja sanoi, että jätä tuo mies ja lähde täältä. Istuimme vastakkain puun kannan äärellä ja hän todella välitti minusta mutta puhui tiukkaan sävyyn, että nyt on lähdettävä. 

Meni muutama kuukausi ja sain työpaikan ihan ihmeen kaupalla toisesta kaupungista ja pääsin pakoon tuon kaupungin traumoja ja ihmisuhteita. Se oli elämäni hirveintä aikaa mutta ihan puskista tarjottiin työ ja muutin pois. Sen jälkeen kasvoin henkisesti todella paljon ja menestyin työssä, en olisi koskaan uskonut moista. Todella erikoisia asioita on tapahtunut, tuo on kyllä yksi isoin tapahtuma niistä. Olisin muuten varmaan kuollut jos en olisi päässyt elämässäni eteenpäin. Ap

Vierailija
44/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon. Useampi meedio on kertonut että irtoan ruumiistani unessa ja vierailen henkimaailmassa. Se ei voi olla sattumaa että asia on noussut usein esille. Tämä ei ole jatkuvaa mutta aina silloin tällöin. Itse en muista niitä käyntejä ja edesmenneiden tapaamisia ja en osaa erottaa milloin kyseessä on vain tavallinen uni.

Itse asiassa irtoamme aina ruumiistamme kun vaivumme uneen.

Vierailija
45/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, olen itseasiassa miettinyt tätä paljon.. Mä en halua nyt kuulostaa hullulta, mutta kun mä koin mun henkisen heräämisen (inhoon tota sanaa) niin mulla alkoi unet olemaan ihan todella toden tuntuisia.. Muistan aina kaiken, osaan myös jatkaa unia jos herään yöllä. Ne on jotenkin todellisempia kuin ennen, ja ikäänkuin eläisin tätä samaa elämää mutta siis jotenkin niinkun eritavalla muualla, en osaa selittää sitä.. Mutta asiat tapahtuu eritavalla siellä unissa, esim siis jos jos olen miettinyt jotain asiaa, mutta jättänyt tekemäti, niin siellä unessa mä teen sen asian. 

Hyvä aloitus. 

Itsellä ihan samanlaista. Olen aina kyllä ollut unien näkijä mutta nykyyään odotan aina innolla, että missä seikkailen seuraavan yöni. Ne on todella todentuntuisia ja elän niissä aidosti. Välillä on tuttuja ihmisiä mutta myös paljon tuntemattomia hahmoja joiden kanssa keskustelen. Meditoin nykyään ja koen, että unista on tullut paljon todentuntuisimpia nykyään. Uskon nykyään, että elämme myös toisissa ulottovuuksissa ja uneen vaipuminen mahdollistaa sen. Ap 

Ahaa, tuo meditointi selittää, ja apua myös. Meditointi voi kutsua henkimaailmaa, ja ne taas ei koskaan tiedä hyvää. Henget (jotka siis on aina pahoja) voi hyvinkin sekoittaa aivojasi. Varoituksen sana, ensin kaikki tuntuu mukavalta ja kiehtovalta, mutta lopulta todennäköisesti ahdistut ja voit jopa seota. 

Lopeta meditointi ja rukoilee Jeesusta avuksi! Henget pitävät tiukasti kiinni jokaisesta josta ovat saaneet otteen, mutta lopulta Jeesus on vahvempi, älä luovuta. 

Vierailija
46/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon. Useampi meedio on kertonut että irtoan ruumiistani unessa ja vierailen henkimaailmassa. Se ei voi olla sattumaa että asia on noussut usein esille. Tämä ei ole jatkuvaa mutta aina silloin tällöin. Itse en muista niitä käyntejä ja edesmenneiden tapaamisia ja en osaa erottaa milloin kyseessä on vain tavallinen uni.

Mutta välillä irtoaa eri tavalla jotenkin vahvemmim että tuntuu että sielu lähtee matkaam ja semmosen unen tilan tiedostaa paremmin ja voi itse helpommin ohjata ja tuntea se todella melkeem yhtä todeksi kun hereillä. Ne kutsuu tät astral projectioniksi, en tiedä mikä suomeksi mutta jotain astraali matkailua ja tuota voi harjotella myös ja välillä se vaan saattaa tapahtua ihan yrittämättä ja tiedostamatta myös, että on jotain sellasta. Välillä itsellä tultu mentyä oman talon katon läpi ja kuuhun esim. Ne tuntuu vielä aidommilta kun unet. Uni tilassahan nääkim astral projectionit tapahtuu.

Vierailija
47/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, olen itseasiassa miettinyt tätä paljon.. Mä en halua nyt kuulostaa hullulta, mutta kun mä koin mun henkisen heräämisen (inhoon tota sanaa) niin mulla alkoi unet olemaan ihan todella toden tuntuisia.. Muistan aina kaiken, osaan myös jatkaa unia jos herään yöllä. Ne on jotenkin todellisempia kuin ennen, ja ikäänkuin eläisin tätä samaa elämää mutta siis jotenkin niinkun eritavalla muualla, en osaa selittää sitä.. Mutta asiat tapahtuu eritavalla siellä unissa, esim siis jos jos olen miettinyt jotain asiaa, mutta jättänyt tekemäti, niin siellä unessa mä teen sen asian. 

Hyvä aloitus. 

Itsellä ihan samanlaista. Olen aina kyllä ollut unien näkijä mutta nykyyään odotan aina innolla, että missä seikkailen seuraavan yöni. Ne on todella todentuntuisia ja elän niissä aidosti. Välillä on tuttuja ihmisiä mutta myös paljon tuntemattomia hahmoja joiden kanssa keskustelen. Meditoin nykyään ja koen, että unista on tullut paljon todentuntuisimpia nykyään. Uskon nykyään, että elämme myös toisissa ulottovuuksissa ja uneen vaipuminen mahdollistaa sen. Ap 

Ahaa, tuo meditointi selittää, ja apua myös. Meditointi voi kutsua henkimaailmaa, ja ne taas ei koskaan tiedä hyvää. Henget (jotka siis on aina pahoja) voi hyvinkin sekoittaa aivojasi. Varoituksen sana, ensin kaikki tuntuu mukavalta ja kiehtovalta, mutta lopulta todennäköisesti ahdistut ja voit jopa seota. 

Lopeta meditointi ja rukoilee Jeesusta avuksi! Henget pitävät tiukasti kiinni jokaisesta josta ovat saaneet otteen, mutta lopulta Jeesus on vahvempi, älä luovuta. 

En usko tähän. Meditointi on oikeasti vienyt minut todella ihaniin olotiloihin. Inhosta rakkaudellisiin tunteisiin, joita on vaikeaa selittää. Mitä enemmän olen mediotoinut, sen enemmän uskoni on vahvistunut. Uskon Jumalaan vaikka en niinkään raamatulliseen epäoikeudenmukaiseen Jumalaan vaan kosmiseen yhteyteen elämässä, jossa meissä pidetään huolta. Rukoilen nykyään usein ja pidän Jumalan mielessäni. Ap

Vierailija
48/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. 

Hohhoijaa. Mekin olemme henkiolentoja. Lopeta turha ahdistelu ja pelottelu, muuhun teistä abrahaminpaskoista ei olekaan.

Vierailija
49/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on kahdenlaisia unia - niitä tavallisia sekopäisiä arkisia unia ja sitten unia joissa käydään toisessa todellisuudessa. Itse olen nähnyt ainakin yhden joka menee jälkimmäiseen kategoriaan. Se ei ollut mikään unimaailma vaan hyvin selkeä, ihan yhtä todellinen kuin tämäkin. Kohtasin lyhyesti henkioppaani ja tajusin että hän on minulle hyvin läheinen rakas henkilö siellä toisella puolella. Olen sen jälkeen jatkanut keskustelua hänen kanssaan ajatusten tasolla. Minulla on edelleen hyvin selkeä kuva siitä miltä hän näyttää.

Kävin myös talossa joka on kotini toisella puolella ja se oli kotoisa - ei mikään palatsi, ihan vaan tavallinen oma koti. Tuli tunne että minulla on siellä kesken monia kiinnostavia projekteja. Näin koirani joka minulla siellä on ja pitelin sitä sylissäni. Tätä koiraa en ole koskaan muualla tavannut.

Oli lohdullista nähdä kurkistus toiselle puolelle mutta tajusin myös miksen voi käydä siellä joka yö, tai ainakaan muistaa käyneeni. Sillä jo tästä pienestä kurkistuksesta tuli tietynlainen ikävä sinne kotiin. On vaikea elää yhtä aikaa kahdessa todellisuudessa.

Vierailija
50/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. 

Hohhoijaa. Mekin olemme henkiolentoja. Lopeta turha ahdistelu ja pelottelu, muuhun teistä abrahaminpaskoista ei olekaan.

Tuo tyyppi ei tainnu edes tietää että maailmassa on hyviä henkiä myös eikä pelkästään pahoja henkiä. Tietousuuden tasoa pittää hänem vielä nostaa että ymmärtää tätä todellisuutta.

Vierailija
51/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. 

Mistä tiedät, että henget ovat aina pahoja? Ovathan enkelitkin henkiolentoja. Teissä ns. uskovaisissa on usein havaittavissa sellainen asia, että olette ikään kuin demonien vallassa julistamassa sanomaanne. Olisi hyvä teidänkin vähän avartaa maailmankatsomustanne. Raamatussa on paljon hyviä asioita, kuten Jeesuksen opetukset, mutta siellä on myös paljon tarpeetonta. Lisäksi se on puutteellinen opus.

Eri

Vierailija
52/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että on kahdenlaisia unia - niitä tavallisia sekopäisiä arkisia unia ja sitten unia joissa käydään toisessa todellisuudessa. Itse olen nähnyt ainakin yhden joka menee jälkimmäiseen kategoriaan. Se ei ollut mikään unimaailma vaan hyvin selkeä, ihan yhtä todellinen kuin tämäkin. Kohtasin lyhyesti henkioppaani ja tajusin että hän on minulle hyvin läheinen rakas henkilö siellä toisella puolella. Olen sen jälkeen jatkanut keskustelua hänen kanssaan ajatusten tasolla. Minulla on edelleen hyvin selkeä kuva siitä miltä hän näyttää.

Kävin myös talossa joka on kotini toisella puolella ja se oli kotoisa - ei mikään palatsi, ihan vaan tavallinen oma koti. Tuli tunne että minulla on siellä kesken monia kiinnostavia projekteja. Näin koirani joka minulla siellä on ja pitelin sitä sylissäni. Tätä koiraa en ole koskaan muualla tavannut.

Oli lohdullista nähdä kurkistus toiselle puolelle mutta tajusin myös miksen voi käydä siellä joka yö, tai ainakaan muistaa käyneeni. Sillä jo tästä pienestä kurkistuksesta tuli tietynlainen ikävä sinne kotiin. On vaikea elää yhtä aikaa kahdessa todellisuudessa.

Ihan pieni korjaus että elät kyllä siellä kummassakin todellisuudessa samaan aikaan koko ajan. Unessa vaan pääsit näkemään ja käymään siellä ja tiedostit sen.

Vierailija
53/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostit siis sen toisenkin ulottuvuuden olemassaolon.

Vierailija
54/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä ei ole mitään uskon asioita vaan elävää elämää, uskonnot on uskontoja ja se totuus on se toinen. On vaan yksi totuus ja se loput on pölinää. Kaikki maailman uskonnot on just sitä pölinää mikä on vaan keksitty ja luotu siihen ettei ihmiset ymmärrä totuutta. Nämä totuudelliset hengen asiat ja maailmat ei nimittäin ole mitään manmade vaan osa todellisuutta eikä kenenkään ihmisen aivon luomaa esim kuten uskonnot on keksitty harhaanjohdattamiseen todellisuudesta ja totuudesta. Mutta kaikkien tietosuus nousee pikkuhiljaa jotku on edenneempiä jotku kömpii vielä jossain seurakunnissa "muka" hengellisiä ihmisiä, no voi olla hengellinen mutta silti vielä aika kaukana siitä totuudellisesta hengellisyydestä. Ja moni löytää uskonto hässäkän jälkeen vasta sen totuuden siksi näitä kokemuksia koetaan, että ymmrretään paremmin.

Vierailija
55/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Herra Jumala vaivutti ihmisen raskaaseen uneen. 1. Moos. 2:21

Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Joh. 6:39,40

Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Joh. 6:44

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Joh. 6:54

Vierailija
56/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pieni korjaus että elät kyllä siellä kummassakin todellisuudessa samaan aikaan koko ajan. Unessa vaan pääsit näkemään ja käymään siellä ja tiedostit sen.

Aivan, voi hyvin olla näinkin. Mutta uskon jälleensyntymään ja uskon että tuo on siis se paikka johon palaan kun kuolen tässä maailmassa.

Vierailija
57/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta välillä irtoaa eri tavalla jotenkin vahvemmim että tuntuu että sielu lähtee matkaam ja semmosen unen tilan tiedostaa paremmin ja voi itse helpommin ohjata ja tuntea se todella melkeem yhtä todeksi kun hereillä. Ne kutsuu tät astral projectioniksi, en tiedä mikä suomeksi mutta jotain astraali matkailua ja tuota voi harjotella myös ja välillä se vaan saattaa tapahtua ihan yrittämättä ja tiedostamatta myös, että on jotain sellasta. Välillä itsellä tultu mentyä oman talon katon läpi ja kuuhun esim. Ne tuntuu vielä aidommilta kun unet. Uni tilassahan nääkim astral projectionit tapahtuu.

Juu, kyllä. Joskus mulle on käynyt niin, että kun nukahdan, huomaan että keho nukahti, mutta itse en nukahtanut. Silloin havaitsen hyvin selvästi miten irtoan kehostani (joka kerta) ja joudun toiseen maailmaan.

Astraalimaailmoja näyttäisi olevan lukemattomia, tai ainakin hyvin paljon erilaisia. Osan olemme luoneet ehkä itse, ja osa on muiden aikaansaannosta. Tämä on kaiken kaikkiaan hyvin monimutkainen ja -ulotteinen asia. En itse asiassa ole koskaan ollut kovin innostunut liikkumaan astraalimaailmoissa, paitsi silloin kun huomaan niissä olevani.

Jos havahdun kesken unen ja ymmärrän näkeväni unta, silloin ne maailmat ovat usein vähän epäselvempiä, mutta jos pysyn tietoisena silloin kun kehoni nukahtaa, ja irtoan kehostani ollessani tietoinen asiasta, uni/astraalimaailmat ovat silloin hyvin todentuntuisia. Kerran olin jopa todentuntuisemmassa maailmassa kuin mitä fyysinen maailmamme on. Tätä on vaikea selittää, mutta näin se on.

Vierailija
58/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, voi hyvin olla näinkin. Mutta uskon jälleensyntymään ja uskon että tuo on siis se paikka johon palaan kun kuolen tässä maailmassa.

No ainakin se on enemmän tuossa henkisen energian muodossa sillon kun kuolet. Sielut nyt vaan hakeutuu myös näihin kokemuksiin missä saa tuntea fyysisen kehon ja erilaisia kokemuksia näissäkin todellisuuksissa esim täällä maapallossa nyt me sielut jotka ollaan tänne tultu tähän hetkeen kokemaan elämää sieluina ihmiskehoissa. Ei tämä ole mitään muuta kuin kokemusta, sielu tykkää hakea haasteita välillä ihan eri muodossakin kuin tuossa kevyessä energian sielu muodossa. Ja sielu on läsnä tässä meidän elon hetkelläkin tässä näin mutta jotku ei tiedosta hengellistä aspektia tässä elon aikana ja sen olemassaoloa. Kertoo vaan tietoisuuden noususta jos alkaa ymmärtämään näitä mikä on hyvä juttu. Tämä maailma on paljon uskomattomampi mitä moni ihminen voi edes kuvitella.

Vierailija
59/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan olla, että kun unessa tapaa eri ihmisiä, hekin on unissansa siellä? See you my dreams.

Vierailija
60/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan edelleen yhden suomalaisnaisen kertomuksen eräältä palstalta, että hän oli tavannut tulevan miehensä astraalimaailmassa :)  Mies oli ulkomaalainen ja myös kiinnostunut tästä aihepiiristä. Tapasivat ensin astraalitasolla, sitten netissä jossain chatissa tai foorumilla, sitten lopulta livenä ja päätyivät ihan oikeaan parisuhteeseen.