Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kertoo tällaisesta

Miksi ihmeessä
10.02.2023 |

Miesystäväni kertoi, että jokin kaunis nainen oli pyytänyt häntä Facebook-kaverikseen. Oli lähettänyt yksityisviestinkin. Mies kuitenkin totesi, ettei huolinut naista kaverikseen ja poisti hänen lähettämänsä viestin.

Miksi hän kertoi tällaisesta minulle? Oliko tarkoitus tehdä minut mustasukkaiseksi tai kokeilla reaktiotani? Itsellenikin tulee kaikenlaisia kaveripyyntöjä ja viestejä jatkuvasti, enkä raportoi niiden poistelemisista miesystävälleni, koska ne eivät merkitse mitään, enkä näe mitään syytä miksi puhua niistä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut, että ainahan voi vaihtaa parempaan.

Vierailija
2/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ljudmila7868 laittanu viestiä, että olisi alastonkuvia OnlyFansissa tarjolla vaan 5,95 €/kk. Wau. Miehesi viehätysvoima on uskomaton...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä meiltä kysy tollo, kysy mieheltäsi miksi.

Vierailija
4/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se nimenomaan on, toisen tekemistä epävarmaksi heiluttamalla lippua "Huomaatkos, minulla olisi kyllä vientiä."

Vierailija
5/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain halusi kertoa asiasta ilman mitään sen kummempia tarkoitusperiä. Sellainenkin on mahdollista parisuhteessa, jossa kerrotaan asioista toiselle.

Vierailija
6/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi muuten vaan,sekin on vaihtoehto. Joku ihan nobody laittaa,niin hän vaan halusi mainita. 

Vierailija
7/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan en kysynyt mitään enkä antanut ilmeeninkään värähtää. Käsittääkseni se on oikea reagointitapa tällaisiin. Mutta kyllähän se jäi mietittyttämään.

Vierailija
8/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmia.

Vierailija
9/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Miksi ihmeessä kirjoitti:

Nimenomaan en kysynyt mitään enkä antanut ilmeeninkään värähtää. Käsittääkseni se on oikea reagointitapa tällaisiin. Mutta kyllähän se jäi mietittyttämään.

Tässä syy.

Vierailija
10/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on terve ja hyvä, voi hyvin kertoa toiselle tällaisia. Tyyliin "kappas, tuli taas näitä frendipyyntöjä, joku hottis taas kalastelee uhreja, en hyväksynyt".

Noi hotit frensikyselijäthän on lähes 100% nigerianhuijareita.

jos kuitenkin tuollaisen kertominen on mielestäsi epäilyttävää, voi olla, että olet aika epävarma suhteessasi. 

Vierailija
11/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun komea pahis mies haluaa että sinulle tulee paha mieli koska et ole niin kaunis kuin muut naiset ja se kertoo niitä juttuja sinulle sen takia.

Vierailija
12/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itsekin tuossa kirjoitit, että sinulle niitä pyyntöjä tulee jatkuvasti, niin et kai koe tarpeelliseksi mainita niin arkipäiväisestä asiasta. Miehellesi tuskin tulee kovin usein kaveripyyntöjä, niin siksi todennäköisesti sanoi. Vaikka mistä minä voisin miestäsi tuntea.

Vierailija
13/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolisolle pitää mistään puhua? 

Onhan tuo puheenaihe "Millaisiin nettihuijauksiin on törmännyt?"

Vierailija
14/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain halusi kertoa asiasta ilman mitään sen kummempia tarkoitusperiä. Sellainenkin on mahdollista parisuhteessa, jossa kerrotaan asioista toiselle.

Mun mielestä parisuhteen melkeinpä tärkein ominaisuus on kunniotus ja siihen kuuluu se, että valitsee mitkä asiat kertoo toiselle ja mitä ei. On epäkunnioittavaa kertoa tällainen turhanpäiväinen mitätön asia puolisolle, kun on todennäköistä että siitä loukkaantuu, se herättää mustasukkaisuutta tai ihmetystä.

Vierailija
15/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuollainen minustakin vähän erikoista, kun ei yleensä tulee mitään random-viestejä facebookiin. Varmaan mainitsisin miesystävälleni, kuten monista muistakin tavallisesta poikkeavasta. Ihan ilman takaa-ajatuksia tai muuta, ihan vain jutustellakseni.

Vierailija
16/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen peliä pelaat. Kai sulla on oikeus edes ilmeisiin? 

Mutta olisin itsekin saattanut kertoa miehelleni tuollaisesta, tai sitten en. Olen ainakin maininnut kun  joskus tulee näitä "amerikkalainen sotilas"-kaveripyyntöjä (huijareita), kun ihmettelen niitä. 

Vierailija
17/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisessa topikissa av-mamma kiukuttelee kun mies ei kerro existään mitään.

On se kyllä vaikeaa olla heteromies tänä päivänä.

Vierailija
18/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on tarpeen kommentoida sen yhteydenottajan ulkonäköä? Neutraalia olisi sanoa, että "joku ventovieras nainen pyysi kaveriksi ja laittoi viestiä", mutta jos sanoo "joku kaunis nainen pyysi kaveriksi ja laittoi viestiä", niin viesti on jo aivan erilainen.

Vierailija
19/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni, olet onnistunut pariutumaan mieslapsen kanssa.

Mutta ei hätää, vaihtamalla paranee.

Vierailija
20/43 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen peliä pelaat. Kai sulla on oikeus edes ilmeisiin? 

Mutta olisin itsekin saattanut kertoa miehelleni tuollaisesta, tai sitten en. Olen ainakin maininnut kun  joskus tulee näitä "amerikkalainen sotilas"-kaveripyyntöjä (huijareita), kun ihmettelen niitä. 

Ymmärrän ap:ta, jos mies on hujari. Itse "seurustelin"( = mies uskotteli, että seurustellaan) hetken miehen kanssa, joka vedätti minua kaikilla mahdollisilla tavoilla ja teki juuri tuollaisia testejä, että joku hottis misu pyytää FB-kaveriksi jne. En todellakaan reagoinut mitenkään, kuten ihminen jota yritetään kiusata eikä ole kiusattavissa tekee. Normaalissa suhteessa sitten reagoidaan normaaliin tapaan. Turha tulla mussuttamaan, olen ottanut tästä isot läksyt ja opikseni, mutta ap:ta suosittelisin nyt miettimään tarkkaan, että onko muitakin red flageja ja outoja tuntemuksia kuin tämä yksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän