Tuleeko muille hölmö olo lääkärissä kun
menette käymään ja vaivaan ei löydy syytä/todetaan harmittomaksi/ei jatkotoimenpiteitä? Tuntuu että lääkärit tällaisissa tilanteissa miltei vihaisia siitä että ihminen julkeaa edes näytille tulla.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan lääkärit ovat ihan nollia, ei löydy vaivaa tahi sen syytä vaikka olisi potkupsllon kokoinen kysta takapuolessa.
Joo, ei ne kristallipallosta sinun takapuoliongelmaa näe, jos et siitä mainitse.
Ei hävetä. Hyvähän se on, jos on joku viaton vaiva eikä tarvitse lisätutkimuksia. Esim. kun kävin selkävaivojen takia niin meni juuri silleen.
Kyllä tulee. Googletin omat vaivat ja minulla on aivoverenkierronhäiriö ja aids. Sitten lääkäri sanoi, että minulla on nuha. Taidan varata ajan kalliilta Sveitsiläiseltä klinikalta.
Tyhmempi olo on tullut siitä, kun lukee mitä omakantaan on kirjattu käynnin jälkeen ja toteat, että siellä on kirjattu jotakin ihan väärin ja sitte mietit, että onko tää niin iso virhe, että siitä jaksaa olla yhteydessä, vaikuttaako esim. johonkin jatkoihin vai antaako vaan olla. Mulla oli esim. raskaudessa kirjattu oireita tosi väärille viikoille (huhtikuun tapahtumia tammikuulle tyyliin) jne. Tota en jaksanut korjata, kun huomasin asian vasta kun lapsi oli jo syntynyt, niin aattelin, että tuskin enää vaikuttaa mihinkään.
Voi johtua myös ammattitaidon puutteesta, ettei mitään löydy. 20 vuotta sitten olin lääkärissä pahojen vatsakipujen vuoksi. Diagnosoi närästykseksi. Menin viikon päästä toiselle lääkärille ja todettiin pahanlaatuinen suolistotulehdus.
Aikoinaan jonotin tuntikausia päivystykseen korvakivun takia. Lääkärikäynti kesti ehkä 5 minuuttia: virus, kyllä se paranee itsestään, ulos. Kylläpä oli tyhmä olo sen jälkeen. Ja paranihan se. No nykyään en kyllä helposti lähtisikään päivystykseen, vaikka kai se sitten oli paha kipu, en enää edes muista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. On vaan hyväksyttävä ettei joihinkin vaivoihin löydy syytä.
kyllä kaikkeen aina syy löytyy, mutta lääkäri arvioi, että kyseinen vaiva on harmiton ja ohimenevä ilman hoitoa.
toki jos oma vointi huononee ja vaivat pahenee, niin sitten voi mennä uudestaan.
ihmiset menee päivystykseenkin aivan liian terveenä jonkun noro viruksen takia huvikseen tartuttaa muut.
silloin voi mennä jos ei pysty istumaan ja puhumaan tai kävellä tai taju menee, mutta muutoin saisi mun puolesta antaa sakot näille jotka menee flunssan tms takia muita tartuttaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee. Googletin omat vaivat ja minulla on aivoverenkierronhäiriö ja aids. Sitten lääkäri sanoi, että minulla on nuha. Taidan varata ajan kalliilta Sveitsiläiseltä klinikalta.
lol hyvinpä tunnut pystyvän kirjoittamaan aivoverenkierto häiriön kanssa. jos pystyy googlettamaan niin tuskin on mitään aivo tapahtumaa ainakaan akuuttia.
Google ei tiedä taustojasi ja lääkityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol hyvinpä tunnut pystyvän kirjoittamaan aivoverenkierto häiriön kanssa. jos pystyy googlettamaan niin tuskin on mitään aivo tapahtumaa ainakaan akuuttia.
Google ei tiedä taustojasi ja lääkityksiä.
ja aids tulee HIV jälkeen. joten ensin pitäisi todeta se HIV ennen kuin voi edes tulla aids ja aids kyllä näkyisi jo ihan PVK:ssa
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös ammattitaidon puutteesta, ettei mitään löydy. 20 vuotta sitten olin lääkärissä pahojen vatsakipujen vuoksi. Diagnosoi närästykseksi. Menin viikon päästä toiselle lääkärille ja todettiin pahanlaatuinen suolistotulehdus.
haha mikä on pahanlaatuinen suoli tulehdus?? hahahahaha. hitto kun saa nauraa näille jutuille täällä
Nykyajan lääkärit ovat ihan nollia, ei löydy vaivaa tahi sen syytä vaikka olisi potkupsllon kokoinen kysta takapuolessa.