Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^ Ensikot vko 47 ^^^^

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Pääsinpä lomallani tänne kurkkaamaan! Kuulumisia on taas kaikilla niin paljon, etten millään pysty nyt kaikkea kommentoimaan.

Titille paljon onnea raskautumisesta!!

Tuiskulle paljon myötätuntoa.

Voin kuvitella miltä teistä tuntuu, koska meilläkin on tämä kaamea epävarmuus vielä päällä simppatestin tuloksista. Mies on käynyt jo toisessa simppatestissä, ja kun palaan lomaltani, menemme lääkäriin kuulemaan tuloksista. Sitten selviää, onko ICSI mahdollinen. Tosin lisätutkimukset joka tapauksessa edessä.

Tuittuko se minua rohkaisi, että miehestä johtuvat viat on helpommin hoidettavissa. Toivottavasti olet oikeassa! Tuskin tosin meidän raskautumisesta tekee yhtään sen helpompaa, että mulla on PCO...

Milkalle myös erityispaljon tsemppiä ihan muuten vaan! :)

Ja kaikille muillekin. Palaan taas joskus linjoille, kun ehdin. Me saadaan kotiinkin vihdoin netti, joten sitten ei tartte töistä palstailla.

ON: mieli on joka päivä parempi, ja tämä mun oma lomamatkani on saanut ajatukset pois kurjista uutisista. Mutta kyllä varmaan kestää vielä pitkään ennen kuin ajatukseen tottuu.

Vierailija
42/45 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis!

Minnekäs kaikki enskat ovat kadonneet? Ei vaan hyvä, että on muutakin puuhaa kuin tämä koukuttava netti.....

Eilinen ilta meni mukavasti hyvä ystävän kanssa syöden ja juoden punaviiniä ja jutellen. Tämä ystäväni ei ole tiennyt yrityksestämme, mutta nyt kerroin kaiken. Vähän itkeskeltiinkin, mutta muutoin oli oikein mukavaa. Nyt oikeastaan kaikki haluamamme ihmiset tietävät tilanteestamme.

VihervaaranAnna: minustakin tuntuu, että miehistä johtuvia " vikoja" pystytään paremmin hoitamaan. En tiedä onko tässä mitään perää, mutta siltä vaan tuntuu.

Itseäni myös jotenkin rassaa tämä selittämättömyys. Jotenkin tuntuu, että olisi parempi jos tähän olisi joku syy. Ei tartteisi arvailla. Toki tiedän, että vaikka joku syy olisikin, niin ei sekään helppoa ole. Meillä ehkä ivf:ssä löydetään jotain tietoa selittämättömyydelle, ne vaan taitavat sitten olla sellaisia joita ei paljon pysytä hoitamaan lääketieteellisesti.

Vannis: toivotaan, että ovis tapahtui ja sehän selviää siitä verikokeesta. Peukut pystyyn!

Tuisku: Halaus täältäkin!! Varmasti järkyttävää lukea tuollaista, en edes osaa kuvitella sitä enkä oikein tiedä miten lohduttaa. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhainpäin.

Kaikille muillekin vilkutuksia! Tulkaahan kertomaan kuulumisia!

Lopuksi vielä omaa napaa: pp9 ja vaikka kuinka olen ollut sitä mieltä että tässäkään kuussa ei onnistunut, niin väkisin huomaan etsivänä menkkaoireita (huom! ei raskausoireita). Vielä en ole muuta havainnut kuin rinnat ovat kipeät. nyt yritän lopettaa oireiden tarkkailun ja vaan odotella..... mutta se vaan on jotenkin niin vaikeeta.... no keskiviikkona tiedän varmaan enemmän: tiputtelun pitäisi alkaa silloin.....

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille ihanille enskoille!!

Kille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti tähän alkuun kyselyä tuosta listan päivittämisestä: mitäs me tehdään plussanneiden kanssa? Laitetaanko ne loppuun jollain muulla värillä? Laitetaanko koko sama teksti, kuin esittelyssä vai miten?

Ja taas täytyy kaikkia kiitellä kannustuksesta tuon yhden hankaluuden kanssa, ainakin [b]Tuittu, Piggeliina, Milka, Aftis ja Dese[/b] oli kommentoineet (ja sori niile jotka unohdin mainita)! Te olette kyllä ihan parhaita! :)

[b]Jessis[/b]: mis oot? Mites kävi tätsän kanssa?

[b]Naksu[/b]: halit sinne!

[b]Oona[/b]: moi!!!! käyhän useemmiin moikkaamassa, olet mielessä! Kiva, että oot saanut ajatukset suunnattua muihinkin asioihin, tosin sun kanssa ois ollut kiva päätyä yhdessä tonne o-puolelle! Nyt nappaat sen kiikarin tähtäimessä olevan ukon ja pistätte töpinäksi! :) Ei vaan, tosiaan onhan sulla vielä aikaa sentään! Kattelet rauhassa!

[b]Piggeliina[/b]: sit tsemppiä teille inssiin, kun siihen lähdette! :) Niin, sehän tässä mun tilanteessa outoa onkin, kun tutkimuksiin mies lähti ihan mukisematta ja nyt hannaa niihin hoitoihin lähtemistä!

[b]Aftis[/b]: huh, sullahan taas piinaavat ajat lähestyy! Niin soisin sen plussan nyt sulle! *bd*

[b]Dese[/b]: tosiaan, mäkin luulin että vauva ois jo olemassa tänä jouluna, mutta ehkä sitten ensi vuonna... Tai seuraavana... Outoja viivoja sulla testeissä! :o No ainakin aktiivisuutta teillä on riittänyt asian harjoittelemisen suhteen! ;)

[b]Milka[/b]: mua tosiaan jännittää, että miten joskus tuun pärjäämään lapsen kanssa, kun kotona on jo yksi iso lapsi eli tuo mies joka käyttäytyy kuin pahainen kakara aina välillä! ;) Lisäksi se vaatii mun huomiota lähes tauotta, joten saapa nähdä mitä se tuumii kun saa " kilpailijan" . No luotan siihen, että se on sit niin myyty siitä muksusta että ymmärtää, että se vie mun ajan alkuun varmaan 100%. Eikös niistä sun kavereista oikeesti löytyis luovuttajaa? Mun yksi tuttu luovutti simppoja kaverilleen (ihan perinteisellä tavalla tosin ;) ), piti olla vaan luovuttaja, mutta ihastui sitten lapseen sen synnyttyä niin, että rupesi ihan virallisesti isäksi!

[b]Tuittu[/b] : pahottelut tädistä! :( Mä oon kanssa todennut noi lämmöt tehokkaiksi keinoiksi seurailla tilannetta.

[b]Tuisku[/b]: olipas kurjia uutisia! :( Toivotaan, että tulehduksen syy selviää ja löytyy sitten joku simppakin sieltä (kun se yksikin riittäisi)!

[b]Kille[/b]: *bd* Mä oon kanssa miettinyt, että olisi " kiva" jos olisi joku syy tähän tärppäämättömyyteen. Nyt pelottaa, että miksi hoidot toisi tulosta kun ei kerran mitään vikaa ole. Vaikka tietenkin se olisi kamalaa, jos ois jotain oikeeta vikaa. Sit varmaan vasta huolestuttaisikin!

[b]AnnaV[/b]:kiva, että loma rentoutti! Nyt vaan toivotaan mahdollisimman hyviä uutisia lekurilta!

Isot onnittelut [b]Fio ja tyttö, ja tietty isä[/b]! Ihanaa kuulla, kun teilläkin ne omat vaikeutenne oli matkassa! :)

[b]Oma napa[/b]: mies on ollut tosi kultainen viime aikoina, luulen että se pohtii asiaa, mutta ei nyt ole saanut siitä vaan puhuttua. En siis viitsi painostaa sitä, se varmaan puhuu kun siitä siltä tuntuu. Tätiä odottelen, ihan hennon vaalean punaista pyyhkiessä ja tissien kipuilu tuntuu vähentyneen. Eiköhän se viimeistään huomenna tule... Sitä mä ihmettelen, että ovistestit ei näyttäneet plussaa tässä kierrossa (ei lähellekään), kun tähän menessä olen niihin sentää sen plussan aina saanut. Lämmöt kuitenkin nousi, joten oletan ovuloineeni. Miehen kanssa ei vaan ollut mitään touhua niihin aikoihin, koska ne testit ei näyttäneet mitään, joten kun ei tehnyt mieli, ei tullut hommailtua!

Heipat vielä kaikille muillekin, joita en erikseen maininnut!

Killa kp 30/28-40

Vierailija
44/45 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]...ajattelin, että täällä olisi kenties tarjolla enemmän samassa tilanteessa olevaa seuraa, kuin tuolla kuumeilupuolella.

Täti yllätti taas ja kp 38 muuttui kp 1:ksi. Ja yhdeksäs yrityskierto starttasi. Kiertojen epäsäännöllisyys hiipii uhkaavasti takaisin teroista huolimatta. Ensi viikolla meinaan soittaa gynikselle ja jutskailla, josko asiaa ruvettais tutkimaan.

Huolitteko seuraanne,

Keiju

kp 4/29-38[/olive]

Vierailija
45/45 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaania todnäk tulossa kun oon taas niin pitkään ollu poissa... ;)

Jokos Dese on löytänyt oviksen? Kummia ovat nää jutut, ei niitä kyllä pysty ymmärtään!!! Toivotaan nyt että on ollut/tulee ja saatte sen jouluplussan! =) Meinasin muuten tipahtaa eilen ihan totaalisesti kun kysyin eilen mieheltä (ihan siis piruuttani, pelottelumielessä, heh) autolla kun tultiin kotiin päin porukoilta, että oisko kivaa jos tulis kaksoset. Miehen naamalle levis ihan valtava hymy ja vastas hiljaa et oishan se! Oikeesti heitin ihan vitsillä ku oli tylsä matka ja toinen yllättää noin! Huh! Eikä oo pitkä aika kun molemmat kauhisteltiin että ajattele jos tulis kaksoset, ei ikinä! Siis eihän sitä nyt mitään kaksosia oikeesti, yks riittää ihan hyvin mutta tolla asialla on kiva leikitellä mielessään...

Ja ystävämme FIO!!!!! Onnittelut pienestä prinsessasta! Kyllä oot kuule säkin mielessä vähän väliä, ei hyviä enskakamuja noin vaan unohdeta! =) Mukavaa vauvaeloa ja kerrohan kuulumisia tännekin!

Aftis: Kyllä, nyt ne plussat napataan!!! Hui että kun kuulosti hurjalta toi sun inssi, suoristelut ja kaikki! Mutta eikös se vaan niin oo että kaiken sitä kärsii että sen oman nykerön sylkkyynsä sais? Heh, onpas tieteellinen diagnoosi, vähän oudot munasarjat! ;) Toivotaan että ne nyt siitä piristyy ¿ tai no eihän niitten tarvii ku se plussa tulee jo!!!!!! :D

Vannis, usko pois, kyllä se ovis oli silloin! Sitä tulee hurjan epäileväiseksi kun joutuu niitä tikkuja kyttäämään päivästä toiseen, että sitte ku se plussa siihen tulee niin sitäkään ei ota uskoakseen!

Tuisku: Voi että, voimia sinne! Kurjat tulokset, mutta toivottavasti syy löytyy ja sitä kautta tilanne normalisoituis! *halaa*

Heiiii, Hemuli oli saanut kanssa käärönsä!! Hieno juttu, samat toivotukset siis kuin Fiollekin!

Oona: uutta putkeen vaan, miestä siis! ;) Kyllä se vaihtelu kuule joskus kuulostais itellekin ihan houkuttelevalta, mutta ei nyt sentään, vitsi vitsi ¿ mut haaveilla saa! =) Rattoisaa joulunodottelua sullekin ja älä meitä silti hylkää, ethän?

Killa: Mikäs on tilanne siellä? Joko alkoi? Kyllä se nyt pirulauta on kumma kun ei se tärppi teillekään tule!!!

Keiju: Tervetuloa vaan!

ON: kp24/25-28 ja kp20 alkoi jo tuhruttelu!!!! Ihan tosi vaaleaa, mutta kuitenkin... Kummia on nää jutut! Oviksen oletan siis olleen (jos on ollu ollenkaan) kp13-14. Tänään ei oo vielä mitään lorahtanu, mutta kyllä tää nyt on jo kummallista, odotan vaan että hanat aukee. Mutta täytyy sanoa, että nyt on ollut kyllä yks tosi kumma ¿oire¿ ¿ oire siis jostakin, en siis oleta että välttämättä mahd. raskaudesta. Mutta hiukset rasvoittuvat niiiiiiin kamalasti, että yks pesu päivässä ei meinaa riittää. Normaalisti siis pesen joka päivä, mutta en siks että oisivat likaiset vaan tavan vuoksi. Mun äitikin jo heitti ilmoille, että nyt on kyllä hormonit sekaisin sulla ¿ arvatkaa säikähdinkö että nyt paljastuin! Siis ihan totta, lauantaina pesin aamulla ja illalla olivat jo pesun tarpeessa ¿ siis aivan ku voipurkissa uitetut ¿ YÄÄÄÄKS! Mistä tällanen yhtäkkinen juttu voi johtua?!

No, nyt meen touhuumaan, johan tässä aikaa vierähtikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän