Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^ Ensikot vko 47 ^^^^

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se tuli eka plussa tähän enskapinoon. Onnea mielettömästi, Titi!!

Kiitos myötätunnosta, Milka ja Piggeliina! Ja muutkin, kiitos kun ootte hengessä mukana aina. Nyt on ärsytys kaikonnut ja tilalle tullut levollisin mieli pitkään aikaan. Hyvä saada välillä levätä tästä tunteiden vuoristoradasta.

Killa, hyvä että sulla on kierrot nyt aisoissa!

ON: Ovisbongailut etenee lupaavasti, haamuja oli ensin 3 päivää ja tänään testiviiva oli enää vain ihan aavistuksen kontrolliviivaa haaleampi, eli siis melkein +. Testaan ehkä vielä illalla uudestaan ja tietty vielä pari päivää eteenpäin. Jos vaikka saisin sen testiviivan vielä tummumaan kunnolla. Muutkin merkit kyllä enteilee ovista, mm. limat, tekee mieli jne.

Huiskis kaikille!

Vannis

Vierailija
22/45 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roppakaupalla onnea plussasta. Lähetän täältä ison kasan vauvaliimaa ja tarrasukkia luoksesi, että pikkuinen pysyy loppuun saakka matkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Titi! Täältä kilo vauvaliimaa pienelle kyytiläiselle matkaan!

Kiirettä pitää, Naksutti, kiva kun kaipasit! :) Kamala kiirus töissä ja joka ilta sellaiset meiningit, että hyvä kun ehtii kotiin nukkumaan! Palaillaan paremmalla ajalla! Ai niin, toivotaan niitä kaksosia sulle! Yleensä se mun käsitykseni mukaan on se yksi munis joka siellä kasvaa ja irtoaa.

Ja tietty vilkutukset kaikille muillekin Ensikoille!

Killa

Vierailija
24/45 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Ei nyt sitten meidän tarvinnut hoitoihin lähteä ja hyvä niin. Sain ensimmäisen neuvola-ajan 20.12. Jänskättää jo etukäteen. Toivon plussatuulia kaikille teille, oli ne sitten luomuplussia taikka avitettuja! Mutta joka tapauksessa toivon sitä omaa masuasukkia teille jokaiselle masuun kasvamaan pikapuoliin! Minut voi nyt sitten varmaan siivota ensi viikon pinosta pois, pitää kai tässä tehdä siirtymää tuonne o-puolelle...

T:Titi [/color]

Vierailija
25/45 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Enskat!

VALTAVAT onnittelut Titille. Ihanaa!!! Aivan mahtavaa! Nyt vauvaliimaa peliin. Toivottavasti itse olisi joskus vastaavassa tilanteessa......

Afternoon: Tuu kertoo inssikuulumiset. Miten meni? Nyt vaan toivotaan, että aika kuluu nopsaan, eiks niin.....

Dese: Mites ovisbongailu? Olen myös sitä mieltä, että melkein yhtä tummat tarkoittavat plussaa. Tai ainakin niin mulla on. Ja mulla on kaksi kertaa varmistettu ovis verikokeilla ja se on tapahtunut, vaikka viivat ovat olleet vain melkein yhtä tummat. Siis eiköhän sulla ole ovis tapahtunut.

Naksu: Meidän lääkäri on ainakin sitä mieltä, että pääasia on, että kehittyy yksi kunnon munasolu inssissä. Jos siellä on useampia, niin silloin tosiaan on tuo monisikiöraskauden vaara. Jee teille taitaa tulla kaksoset! Ymmärtääkseni, jos on enemmän kuin kaksi, niin eivät mielelllään tee inssiä ja ehkäisyt olisi otettava käyttöön..... Toisaalta, kun on useampia muniksia, niin raskauden todennäköisyys kasvaa.... Monisikiöraskaudet vaan valitettavasti eivät ole yleensä ongelmattomia.

Omassa navassa ei ihmeempiä. Taitaa olla pp6, aika matelee. Vaikka jotenkin " levollisin" mielin olen jo matkalla tammikuun ivf:ään, odotukset eivät ole siis suuret tästä kierrosta tuon ovistikutus epäselvyyksien takia. Vaikka voihan ne odotukset vielä nousta.....

Vilkutuksia ja tsemppiä kaikille. Seurataanhan kaikki joukolla Titiä!

Kille

Vierailija
26/45 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin olla näin masentavan harmaa päivä??? Mutta onneksi Titi pelasti tilanteen! Onnea siis Titille roppakaupalla. Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn, että kaikki menee ok.

Kiva Trixie, kun piipahdit. Toivottavasti flunssa jo hellittää.

Kille: Miten ihmeessä tuo ovispongailu voi olla niin hankalaa? Eikö siihen kukaan neropatti vois keksiä jotain varmempaa konstia? Tietäis sitten ainakin missä mennään ja tietäisi sen ihan 100% varmasti. (nimim. epätoivoinen viivojen tihrustelija)

Naksu: Olishan se huimaa, jos sitten eka tärpillä saiskin tuplaonnen. bdbdbdbd! Kerran samaisesta asiasta miehen kanssa keskusteltiin, tai siis lähinnä siitä, että clomien käytössä on periaatteessa aina monikkoraskauden riski. No, tähän mies ihan totisella naamalla ja ihan tosissaan heitti kommentin, että kyllähän sitä nyt vielä varmasti kolmen kanssa pärjäisi, mutta neljä vauvaa samanaikaisesti saattaisi tehdä jo tiukkaa. Voit kuvitella, että leukani loksahti auki. Tiedä sitten, mikä ääni olisi kellossa jos oikeasti vauvoja tulisikin tuplana, saati sitten triplana. Hassuja nuo miehet! :)

Vannis: Mitenkäs ovisviivat ovat kehittyneet? Joko on riittävästi väriä molemmilla puolilla?

Kathy@: Kiva, kun käväisit. Kerrohan kuulumisiasi, kun kiireiltäsi ehdit.

Killa: Melkoista haipakkaa taitaa sinunkin päiväsi olla. Toivottavasti aikaa riittää kuitenkin kaikkeen tarpeelliseen ja mukavaan. Joko olet avannut keskustelun uudelleen?

ON: Ovisseikkailujen jatko-osa ilmestyi sittenkin. Urhoollisesti pissin tikkuun edelleen, vaikka tänään on jo kp 18. Tänään viivat olivat taas tummat ja MELKEIN tasavahvat. Taitaa tämän enskan munikset olla ihan sekaisin. Päättäisi sitten sekin solu, että kehittyykö vai ei ja irtoaako vai ei. Olen siis ihan pihalla koko touhusta, ei tunnu olevan tolkkua koko hommassa. Ainoa asia, joka nyt vähän lohduttaa, on mahdollisen oviksen hyödyntäminen. Jostain syystä viime aikoina on puhaltanut sellainen pupuilutuuli, joka on saanut lakanat heilumaan. Periatteessa ei siis pitäisi olla merkitystä minä päivänä se ovis oli, kunhan vaan olisi ollut. Onneksi saan lääkärin kiinni ensi viikolla. Voidaan sitten pähkäillä tätä asiaa ja tehdä uudet suunnitelmat.

Jaksamista marraskuun harmauteen! Tämä ensikko ryhtyy nyt askartelemaan joulukalenteria oppilaiden iloksi ja ajattelemaan jotain ihan muuta kuin seonneita munasoluja.

~dese~

Vierailija
27/45 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin suuret onnittelut Titi-uulle! Toivotaan että kaikki nyt menee hyvin ja eiköhän todennäköisyydet olekin jo sun puolella:). Voi kun tosiaan olisi niin että km:n jälkeen raskautuisi hyvin, sitä minäkin olen varovaisesti toivonut, ettei enää 6 kierrosta tarttis hoidoissa käydä ennen plussaa...

Mites Vanniksen ja Desejon ovikset? Tiesittekö että lh-hormoni (eli se joka irrottaa muniksen) erittyy ikäänkuin sykäyksittäin. Siitä johtuu, että viivat voivat välillä hetkeksi tummua vaikka kyseessä ei vielä ole varsinainen korkea lh-piikki. En muuten tiennytkään että oviksen voi testata myös verikokeella, mutta ei siitä kauheasti apua ole kun kotikonstein pitää tilannetta seurata... Tsemppiä!

Oliko Aftis tänään inssissä?? Miten meni??

Siirryt sitten Killen kanssa piinailemaan =).

Voikun minäkin sinne siirtyisin pian... siinä mielessä hyvin menee tähän asti, että pääsin kuin pääsinkin aloittamaan piikittelyn tiistaina! Ja lisäksi sain kela-korvauksen lääkkeistä, maksoivat " vain" reilut 200 e! Siinä on iso ero siihen että maksaisivat sen yli 400 e.

Naksu kyllä muakin pelottaa monet asiat lapsen saamisessa. Nyt on niin keskittynyt tähän raskautumiseen ja sikiön pysymiseen mahassa, että en ole ollenkaan ehtinyt huolehtia kaikkea muuta mitä aluksi mietin:). Sillä se on todellakin valtava asia luoda uusi ihminen, ja onhan se totta että yksinhuoltajalla ei ole aina helppoa vaikka lapsi olisi tervekin ja vammaton (toisaalta kun kuulee ystävien valitusta miehestä, jota saa hoitaa kuin toisena vaikkakin isona lapsena, niin yksinhuoltajalla asiat tavallaan ovat helpompia ja suoraviivaisempia=).

Killalle toivon helpotusta työkiireisiin ja rauhaa kodin puolelle,

t. Milka

Vierailija
28/45 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..killa, jessis ja naksu!

pitihän minun tulla teille kertomaan että saatiin oma tuhisija vihdoin syliin. eli tyttö syntyi sunnuntaiaamuna klo 3.54.

paino 3710g ja pituus 50cm.

toivon teille kaikille hirmuisen paljon onnea hoitojen suhteen, ja haluan teidän tietävän että mie täällä aina teitä muistan ja elän mukana :) tiiän että tie tähän pisteeseen voi olla pitkä ja takkuinen.

terveisiä oikein paljon teille!

enska-kamu-fio ja tyttö 4vrk

Vierailija
29/45 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa siis siinä, lyhyesti ja ytimekkäästi. Nyt vaan peukkuja pitämään että menkat reistaavat juuri sopivasti tässäkin kierrossa ja päästään jatkamaan hoitoja sitten jo ENSI kierrossa!! (olen siis päättänyt että ensi kierrossa menen takaisin VL:lle, sanoi lääkärit mitä tahansa!!) Aika jännä muuten noi lämmöt miten ne toimii. Yöllä vessakäynnillä ei ollut vielä mitään tietoa menkoista mutta pari tuntia myöhemmin mittasin lämmöksi 36,3 ja sitten seuraavalla vessakäynnillä menkat alkoivat..:) Aion vastaisuudessakin mittailla lämpöjä, sillä sitä ehtii jo valmistautua sopivasti lämpöjen hiljalleen laskiessa uuteen kiertoon. Niin ei pety niin kovasti kerralla..:)

Onnea ihan aluksi Titille plussasta! jotenkin osasin sitä sinun kohdallasi odottaakin..:)

Naksu: Kyllä täälläkin on mietitty kovasti kaikkia vaihtoehtoja mitä hoitoihin tulee. Nyt on jotenkin tosi hyvä fiilis tämän koko lapsettomuuden ja kaikkeen siihen liittyvän kanssa, että ihan hirvittää. Yhtä vuoristorataahan tämä on, siitä ei pääse mihinkään! Lähettelen sinullekin niitä punaisia säteitä että pääsette aloittamaan hoidot mahd. pian, jos et sitten tässä kierrossa vedä ylläriplussaa..;) Ja vieläpä kaksosia..;)

Hui, Aftiksella on ollutkin tänään inssi.. Miten meni? bdbdbdbdbd

Desen peittojen pöllytys kuulostaa kyllä mukavalta..;) Meillä tuo makuukamarielämä on varsin ajoittaista, mutta en ole suuremmin jaksanut siitä ottaa paineita. Välillä tietysti, mutta useimmiten vaan antaa olla. Ja ollaan silti sen Moolin aikoinaan paljastaman keskiverron yläpuolella reippaasti..;)

Killelle hurjasti peukutuksia piinan keskelle!! Voi kunpa minäkin pääsisin pian taas piinailemaan.. bdbdbdbd

Vannikselle onnea oviksen metsästykseen!! Joko löytyi? :)

Killalle vilkutuksia sinne kiireen keskelle!!

Hienoa että Milkakin pääsee taas tositoimiin! Kiva myös, että et ihan kokonaan joutunut maksamaan lääkeitä! Aika hintaviahan nuo on..

Fiolle onnittelut pienen neidin johdosta! Nikkisi on tuttu tuolta Enskojen kuumeilupuolelta joskus aikaa sitten. Itse olen siellä vain taustalla palstaillut..:)

Ja Piggeliinahan oli se toinen onnellinen megakiertoinen minun lisäkseni. Nyt jäi kyllä kierto vaatimattomaan 41 päivään..:)

Ja kiertogalluppiin en halua vastata. Itseasiassa en tarkalleen tiedä ja en kyllä halua niitä edes laskea.. Totuus tekee kipeää..;) Onhan niitä jo 20+ kiertoa.

Nyt kömmin kullan kainaloon potemaan inhottavaa kp ykköstä..

-Tuittu-

Vierailija
30/45 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiire päivä ja nyt silmäluomia painaa jo, mutta tulin vielä kertomaan tän päivän inssistä kun kerran lupasin. Kiitos kaikille tsempeistä.

trixielle paranemisia flunssasta. Se viheliäinen on riivannut mua jo kohta kaks viikkoa, eikä loppua näy.

Naksu ja Jessis ¿ nyt napataan ne plussat näistä insseistä, eikö!!! Ja Kille ¿ samoin sinne, aloita sä ja vedä meidät kaikki perässä o-puolelle =)

Titille hurjasti onnea! Ja fiorellalle kans, kiva kun kävit ilmoittamassa pikkuneidin maailmantulosta. Onnea!

No höh Tuittu kun sieltä se tätsä taas kaarsi paikalle. Mä vähän pelkään että parin viikon päästä olen samassa tilanteessa, mutta aina pitää vähän yrittää toivoakin =)

Ja sitten ne inssikuulumiset: Miestä alkaa jo vähän ressaamaan tuo ¿purkittaminen¿, vaikka ei se niinkään valita, mutta sen huomaa. Ja eihän se kivaa hommaa ole. No, tulos oli kuitenkin taas erinomainen sanoi lääkäri, joten siitä homma ei siis jää kiinni. Tällä kertaa toimenpiteen teki ihan ylilääkäri itse ja joutui vähän ¿suoristamaan¿ kohdunkaulaa, että sai sen katetrin kunnolla perille asti ¿ sen takia on tullut tänään vähän vuotoa. Kerran se kirpaisi ja muuten oli taas kivuton toimenpide. Sitten se lääkäri sanoi, että jos nyt ei tärppää niin hän tekisi vielä ainakin yhden inssin tammikuussa, koska mun ¿munasarjat on vähän oudot¿ =), sanoi , että ne voi näillä hoidoilla sieltä hyvinkin ¿herätä¿. Mullahan kun ei koskaan oikein diagnosoitu mikä niitä munasarjoja oikein vaivaa, ei ihan pco:ta mutta ei ihan normaaliakaan.

No, oma fiilis on ollut tällä kertaa erilainen ku viimeksi. Silloin ei ollut oikein mitään tuntemuksia, mutta nyt on nippaillut tuolla alavatsassa siitä asti kun pistin sen pregnylin ¿ tietty se saattta olla vain se joka siellä aiheuttaa oireita, mutta jotenkin siis sellainen olo, että jospa siellä vaikka jotain tapahtuisikin. Noooh, eipäs innostuta (pessimisti nostaa päätään)...mutta mukavampaa joululahjaa kuin plussa ei kyllä voisi toivoa =)

Mut hyvillä mielin siis. Kauhee kiire jatkuu koko viikonlopun, joten en ehkä jouda pohtimaan mitä tuolla masussa saattaisi tapahtua....ehkä hyvä niin. Kyllä niitä hitaasti kuluvia päiviä on ihan tarpeeksi edessäkin, vai mitä kille?

Hyvää yötä. Kiva kun olette olemassa.

Afternoon

Vierailija
31/45 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftiksen inssi meni hyvin! Iso onnenpotku että tuntemuksesi olisivat oikeassa ja se paras joululahja tulossa!

Ai sinullakin nykäisivät kohdunkaulan suoraksi, oliko se kuulapihdeillä? Mulla on 2 kertaa pistetty ko. pihdit kohdun napukkaan koska kohdunkaulani on serpentiinin muotoinen, ja siitä on kyllä sanottava että se sattuu. Ja joka kerta pitää anyway käyttää kovaa katetria eli samaan kuin ivf:ssä, kun ne pehmeät tuikkerit ei vaan löydä tietään mun uumenissa:).

Kurjaa Tuittu että tätsä tuli, höh :(. Onko vielä lohduton olo? Toivottavasti pian taas keräät voimasi jatkoon!

mukavaa perjantaita itse kullekin enskalle, röh!

PS Onnistuin eilen osumaan verisuoneen kun pistin puregonia, heheh noilla jutuilla saa hyvät efektit kun kertoo miespuolisille ystäville=) Onko teillä miehet kalpeina kun pistelette?

Vierailija
32/45 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta enskat!

Taas täällä aamulla. Töiden lomassa yritän ehtiä pikaisesti kommentoida.

Ovis pystytään varmentamaan veritestillä noin viikko oviksen jälkeen. Eli tästä ei valitettavasti ole apua oviksen metsästykseen. Mulla ainakin se tehtiin, kun kiertoa kartutettiin ja sillä tavalla saa 100 % varmuuden, että ovis tapahtuu. Mulla on kummallakin kerralla, kun verikoe on otettu, ovis tapahtunut. Joten mulla aconin ja fertestien yhtä tummat viivat tarkoittavat plussaa.

Tuitulle pahoittelut tädin kyläilystä. Voisko joku sekoittaa sen kompassin?

Aftis: hyvä hyvä, että inssi meni hyvin. Nyt sitten kaikki peukut pystyyn!!!

Milka: mulla ei ole vielä ollut pistelyjä, mutta katsotaan sitten tammikuussa (ivf). Kuinkahan sitä onnistuu pistelyissä ja aineiden sekoitteluissa?

Kaikille ihanille enskoille hauskaa viikonloppua!

Kille

Vierailija
33/45 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maita näin perjantaina kun täällä listoilla heti aamusta hengaan :).

Niin Kille tosiaan joo mullakin otettiin kesällä se progesteronitesti kierron lopussa, kun tsekattiin oliko ovista ollut. Todellakin, en yhdistänyt! Hienoa että sulla oli ovikset kohdillaan, mulla myös todettiin silloin, että ovis oli ollut.

Se kierto oli kyllä muuten outo, ylipitkä mun kierroksi. Sinä päivänä kun olisin saanut tehdä raskaustestin, alkoi aamulla menkat. En koskaan tehnyt testiä mutta nyt myöhemmin olen miettinyt, olikohan siinä kyseessä varhainen km... Aika turhaa sitä spekuloida mutta kyllähän se mietityttää että onko mulla jotain taipumusta tms... tosin lääkäri myös sanoi että valoisalla ajalla aivolisäke on aktivoitunut niin että pitkät kierrot voi johtua myös siitä, mene ja tiedä!

Vierailija
34/45 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftis, tsemppiä alkavaan piinaan ja paranemista flunssasta! Inhottavaa, kun se on noin pitkittynyt.

Killelle myös piinatsemppaus!

Milka, kiva että on hoidot päässeet taas vauhtiin ja lääkkeetkin sait kohtuullisemmalla hinnalla. Ei tämä halpaa lystiä kyllä ole, mutta mitäpä sitä ei tekisi.

Tuitulle pahoittelut tädistä. Toivon tosiaan, että säkin pääset jo pikapuoliin taas todenteolla piinailemaan ja sitten vihdoin plussaamaan!

Naksu ja Jessis, mukavaa inssin odottelua! Eikä mikään ole mahdotonta jo ennen sitäkin! bdbdbd

Ainakin Dese, Kille ja Milka oli kirjoitelleet ovistesteistä. Kyllähän se viivojen tiiraaminen on tosi hermostuttavaa. Dese, pääasia tosiaan sulla, että olis tapahtunut se ovis! Pidetään peukkuja, että piina palkitaan tällä kertaa. Uskon, että se vahvemman testiviivan saaminen on tuuristakin kiinni, että sattuuko testaamaan just sillon, kun huippu on.

Tästä siirrynkin sujuvasti omaan napaan. Mulla tuli silloin toissapäivänä illalla (kp 19) ovistikkuun yhtä vahvat viivat ja seuraavana aamuna eli eilen taas haalea testiviiva. Uskon ja toivon, että huippu oli silloin yöllä. Tänään ei enää ollut minkäänlaista viivaa. Varmaan jatkaisin vielä tikuttamista, mutta lähdetään kyläilemään viikonlopuksi, joten annan nyt olla. Peiton pöllyttelyt osui nappiin eikä tuntunut ollenkaan niin suorittamiselta tällä kertaa :) Meen s-prog verikokeeseen ens viikolla. Tänään on vähän menkkamaista jomotusta mahassa, mikä on tosi kummallista, kun ovishan vasta oli. Voiskohan keltarauhanen jo vaikuttaa? Yritän vielä rajoittaa tätä oireiden tarkkailua, mutta kun tällaisia juttuja on niin vaikee olla huomaamattakaan!

Omassa navassa on muutakin kuin ovisasiaa. Meille tuli kutsu ensikäynnille naikkarille helmikuun lopuksi. Aion kyllä raskautua ennen sitä, mutta ihan kiva kuitenkin ;) Ja yksityisen kanssa sovittiin, että käydään ivf:n suunnittelukäynnilllä ennen joulua. Ivf tehdään sitten tammikuun ekaan kiertoon.

Missäs ElisaDay lymyilee? Ja Brooke?? Kaipaamme kuulumisia!

Vilkutus kaikille muillekin, joita en tässä erikseen nimeltä maininnut! Viikonloppuja!

Vannis

Vierailija
35/45 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikean paljon onnea Titille ja hyvää matkaa odotuspuolelle. Älä meitä nyt ihan kokonaan jätä, vaan tule aina kertomaan kuulumisia.

Samoiten ihania uutisia olit Fio käynyt kertomassa. Onnittelut tuoreelle äidille, ihan tuli kyynel silmään, kun mietti miten onnellisia siellä varmasti ollaan. Tule sinäkin kertomaan väliaikatietoja ;)

Paljon oli täällä taas tapahtunut. Monella on jännät paikat hoidoissa. Meillä odoteltiin pari viikkoa simppatestien tuloksia ja tulokset eivät olleet mitään mukavaa luettavaa. Tällä hetkellä normaalien siittiöiden määrä 0! ja havaittavissa infektio?! Jatkotutkimukset: selvitetään infektion syy: klamydia, tippuri vai jokin tulehdus eturauhasessa? Odotellaan tuloksien saapuvan ensi viikon lopulla.

Ei ole meinaan helppoa kuulla, että on saattanut sairastaa klamydiaa viimeiset 7 vuotta!

Itse vähän alamaissa, mutta yritetään nyt saada teidät piinailijat samaan plussajonoon tuon titin kanssa.

Tuisku

Vierailija
36/45 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussajono - pitäisi lukea plussajuna!!! Toivottavasti ei sentään tarvitse jonottamaan ryhtyä ;)

Tuisku

Vierailija
37/45 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille enskoille! Vihdoin työviikko ohi ja ehtii taas palstalle. Paljon on tapahtunut palstalla, joten en oikein osaa nyt kommentoida kun pari nopsaa juttua.

Titille onnea plussasta! Isot tarrasukat kyytiläiselle!

Tuittu: Voi, kurjia uutisia! Kunpa se infektion aiheuttaja pian selviäisi ja saisitte tietoa seuraavista askeleista. Halaus sinulle ja jaksamista!

ON: Ovista ei sit löytynyt ja lopetin tältä kierrolta tikuttamisen. Nyt pitää vaan pitää pää kylmänä ja odottaa ensi viikon lääkärin antamat seuraavat askeleet. Hermostuttavaa!

Täällä on menossa 14. yrityskierto. Siihen ei ole mitään lisättävää. Paitsi se, että en olisi minäkään alun mielikuvissa uskonut, että näin tässä vielä käy.

Yhtä mielenkiintoista nettiblogia voisin kaikille Enskoille suositella: http://www.elishia.vuodatus.net/. Hän kertoo vauvahaaveista, hoidoista ja tunteista todella rehellisellä tavalla.

Käyttekö te lukemassa jotain blogeja tai seuraatteko jotain tähän aiheeseen liittyvää sivua säännöllisesti? Linkkivinkkejä olisi kiva saada.

Nyt työviikosta uupunut Diina siirtyy taustalle.

Leppoista perjantaita!

Vierailija
38/45 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vanhat Enskakamut, jotka muistatte Hemulin!

Kävin tuolla o-puolella vakoilemassa, ja huomasin, että meidän Hemuli on saanut pienen prinsessan 7.11. :)

Salainen agenttinne -Q-

Vierailija
39/45 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijana täällä taas pitkästä aikaa! Ja ihania uutisia tullut vauvapuolelta, onnea kovasti Hemulille ja Fiolle!

Titille isot plussahalit! Multa on tainnut mennä ohi toi keskenmeno, mutta sehän on jo mennyttä elämää! Kilokaupalla vauvaliimaa mukaan ja ihanaa odotusaikaa!

KILLA! Hei rakas ystävä! Olet ollut mielessäni useat kerrat. Voi hitto sitä sun miestä :( Nyt sanot sille, että Oon@ määräs hyvät ja antoisat keskustelut! *paraskin puhuja* Lähetän pukille toiveen, että Killalle +++ joululahjaksi! Älä menetä kuitenkaan toivoasi - en minäkään ole menettänyt, vaikka elämä yksin tällä hetkellä jatkuukin.

NAKSU! Hei sullekin murmeliini! Hienoa, että olette jo ottamassa isoa askelta eteenpäin! Täällä on peukut pystyssä ihan jatkuvasti! Sinäkin olet usein mielessä, mutten ole kertakaikkiaan ehtinyt tulla katsomaan kuulumisia. Voin hyvin kuvitella tuntemuksesi hoidoista, muistan itsekin joskus pohtineeni samoja asioita. bd bd bd bd bd ja sama lahjatoive lähtee pukille, minkä toivon Killallekin!

Aftis ja Jessikin ovat jo edenneet! Terveisiä ja plussatuulia edelleen teillekin molemmille!

Kaikille muillekin tuntemattomimmille (kiva sana?!) mielettömät plussapuhallukset!

Hieman omia kuulumisia: aika menee tällä hetkellä töissä, töissä ja töissä. Miestä ei virallisesti ole (uusi on kyllä itseasiassa kiikarissa??), mutta edellinen pitkä suhde vielä jotenkin estää astumasta mihinkään uuteen vakavaan. (estää=tuntuu siltä, ettei nyt halua mitään liian vakavaa). Vauva-ajatukset pyörivät päässä vielä toisinaan, eli välillä tulee sellainen olo, että nyt hitto vie soitan sinne laitokselle, että koska sais tulla tutkimuksiin ja mistä ne simpat saa??! Mutta toisaalta ajattelen, että kaikki aikanaan, jos mulle on vauva tarkoitettu, niin kyllä se tulee myöhemminkin! Aloitin tuossa koulunkin, joten vapaa-aikaa ei todellakaan tällä hetkellä ole. Mutta huomenna aion piiiiitkästä aikaa lähteä tyttöjen kanssa ulos ja nollata tilanteen!

Oikein ihanaa joulunodotusta kaikille, jos en taas ehdi käymään täällä. Toivottavasti seuraavalla kerralla on taas lisää ihania plussauutisia!

Oon@

Vierailija
40/45 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti alkuun suuret pahoittelut ja lohdutushalaukset Tuiskutiuskulle, varmaan aikamoinen pommi kuulla tuollaista. Toivotan kovasti tsemppiä lisätutkimuksiin, hyvä että asia nyt selvitetään kunnolla. Klamydia käsittääkseni voi aiheuttaa nimenomaan sen, että röörit menee tukkoon, mutta siihenhän on onneksi hoito. Toivottavasti miehesi myös toipuu järkytyksestä.

Diinalle toivotan rohkeutta kuulla lääkäriltä lisäohjeita!

Oona sinulla näyttäisi siis menevän paremmin jo, mieli rauhaisampi? Se on hyvä, ja uusi mieskin hommattuna, wau:).

Hienoa Vannis että teillä näyttäisi menneen ajoitukset nappiin! Olen monesti miettinyt, että kumpi on hankalampaa: se että omilla siittiöillä sängyn kautta raskautta yrittävien pitää aina tiettyyn aikaan " pakottaa" mies petiin vai se että pitää aina tiettyyn aikaan päästä klintsulle inssiin... Olen tähän mennessä päätynyt siihen, että kyllähän tämä vähän helpompaa olisi, jos sitä spermaa ihan kotona olisi saatavilla..;). Mutta parisuhteen kannalta ei varmasti ole herkkua aina sekään.

Välillä vitsailen miespuolisille kavereille (niille muutamalle jotka projektistani tietävät) että vipatkaa pari siittiötä... Ei ne oikeesti edes täyttä vitsiä ole vaikka poikien on helpompi asialle nauraa... Olen tietysti miettinyt tätä " isä" -asiaa tosi tarkkaan ja tiedän, etten harkitsemattomasti voi tehdä mitään. Silti välillä mietin että miksi hitossa mun pitää maksaa monta sataa niistä klinikan siittiöistä kun kavereilla olis ilmaiseksi niitä kassit täynnä...=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä