Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^ Ensikot vko 47 ^^^^

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taitaa puurtaa kovasti töitä näin maanantaina, eikä Enskat ehdi paljon pinoilla?

Itse en ole ehtinyt kauheasti kirjoitella, kovasti ollut töitä ja kaikkea mahdollista muutakin.

En juurikaan muista mitä kaikkea jännää viime viikon pinossa oli puitu; oliskos Titi piinaillut kovasti? Missäs mennään?

Ainiin, ja Killa oli miehen kanssa yrittänyt jutella. IIIIso tsemppihali sulle! Toivottavasti saat vielä miehen kanssa keskusteluyhteyden pelittämään. Toi syö kyllä naista.

Missäs Brooke? Ei muistaakseni ainakaan viime viikon pinkassa käynyt?

Täällä valmistaudutaan yrityskiertoon nro 19. Täti kolkuttelee jo lähimaastossa, ja odottelen vielä tän viikon aikana ihan kunnon visiittiä. Ja mulla kp 23 tänään... No, pääsenpä ainakin aikas pian sinne inssiin sitten. Mutta mä en kyllä älyä sitä, että miten se kiinnittyminen inssin avulla tapahtuis, kun ei se ole tähän päivään mennessä tapahtunut??? Mä kuitenkin ovuloin ihan normaalisti, miehen simpat hyviä (vaikkakin määrältään hiukan alentunut normaalien määrä), torvet on auki jne. Jotenkin on vähän epäuskoinen olo.

Kivaa maantaita teille kaikille ja kertoilkaas kuulumisianne!

t. Jessis

Vierailija
2/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=2][color=00868B]Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoi-hin on siis tiemme käynyt.

[color=00C5CD]Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!

[color=00868B]Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.

[color=00E5EE][b]Ensikot:[/color][/b]

[size=2][color=FF69B4]Afternoon

[color=CD1076]Ikä: molemmat vuosimallia ¿73

Kotipaikka: Etelä-Pohjanmaa

Virallinen yritys aloitettu 07/05, pillerit jätetty pois 04/05

Tutkimukset: verikokeet, simppatesti, aukiolotutkimus, useita ultria, 4 kiertoa clomifenia, 1 inssi, suun-nitelmissa seuraava inssi marraskuun lopulla, julkisella ollaan hoidoissa. Vikana ilmeisesti ovuloimat-tomuus, muuta syytä ei tiedossa.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]amalia78

[color=CD1076]Eli mulla ikää 27v, mies samaa vuosimallia

Kotipaikka: pohjosen tyttöjä olen

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimukset: Miehen simpat tutkittu, ei ihan priimaa. Mulla kaikki ollu tähän asti ok, aukiolotutkimus ei onnistunut. Eli joko putket ovat tukossa :( tai sitten kipu esti kokeen teon (oli ihan todella inhottava kokemus). Seuraavaksi vuorossa laparoskopia, jonka perusteella jatko selviää.

[color=FF69B4]_apila_

[color=CD1076]Ikä: minä 84 ja mies 83

Asuinpaikka: pohjanmaalla asustellaan

Yritystä takana: tammikuusta 06

Hoidot: gyne käynnillä ei näkynyt mitään normaalista poikkeavaa. Tarkempia tutkimuksia tehdään lop-puvuodesta.

[color=FF69B4]Bianco

[color=CD1076]Ikä: minä 30, mies 32

Kotipaikka: pk-seutu

Yritys aloitettu 03/05

Tutkimukset alkoivat lokakuussa, tähän mennessä otettu perusverijutut ja tehty aukiolotutkimus, kaikki ok. Simppatestin tuloksia odotellaan.

[color=FF69B4]Brooke73

[color=CD1076]Ikä: minä kohta 33, mies yli 40-v.

Mistä kotoisin: Kaakkois-Suomesta

Koska yritys aloitettu: kesäkuussa -05

Mitä tutkimuksia tehty: Minulle tehty noin vuosi sitten perustutkimus työterveyslääkärissä, ja silloin ei mitään vikaa löytynyt. Miestä ei ole tutkittu. Tarkoitus on mennä vuodenvaihteen jälkeen tutkimuksiin yksityiselle, jos ei sitä ennen ihmettä tapahdu.

[color=FF69B4]desejo, yleensä vaan dese

[color=CD1076]Ikä: sekä minä että mieheni 28v.

Yritys aloitettu 09/05

Tutkimukset: Perusverikokeet otettu 04/06, kaikki ok. 06/06 ultrattu pco-tyyppiset munasarjat, gyneltä lugesteronia kiertoja tasoittamaan. 09/09 gyne totesi, ettei ovista taida tapahtua luomusti kuin silloin täl-löin sattumalta ja sain sitten clomit. Resepti odottelee vielä kaapissa, mutta eiköhän apteekkireissu ole edessä jo ensi viikolla. Miehellä on lähete simppatutkimuksiin, mutta hidasteena on aikataulusta johtu-via järjestelyongelmia. Ehkäpä sekin saadaan vielä hoidettua.

[color=FF69B4]-Diina-

[color=CD1076]Ikä: minä 26, mies 27

Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Yritys aloitettu: 10/05

Tutkimukset: Perustutkimukset takana, tarkemmat edessä. Ei vielä selvinnut mitään, pelkona on ongel-mat munatorvissa. Tällä hetkellä täysin malttamaton olo, ei jaksaisi enää odottaa tutkimustuloksien sel-viämistä, saatika raskautta. Odotuksen odottajan aika se vasta pitkä onkin!

[color=FF69B4]ElisaDay tai pelkkä Elisa tai vaikka ED, ihan miten vaan...

[color=CD1076]Ikä: 29 v., mies kohta 31

Mistä kotoisin: pk-seudulta

Koska yritys aloitettu: 02/05

Mitä tutkimuksia tehty: mulle ensin perusverikokeet ja ultra, jotka oli ok, nyt menossa kierronkartoitus ja miehen simpat syynissä.

[color=FF69B4]EmmaEmilia eli lyhyesti EE

[color=CD1076]Ikä: minä ja mies molemmat 27 v.

Mistä kotoisin: Pohjois-Suomesta

Koska yritys aloitettu: tammikuussa 2005 eli kohta kaksi toivon ja epätoivon täyteistä vuotta toivottu sitä omaa kääröä

Mitä tutkimuksia tehty: miehen simppatesteistä paljastui karu totuus vajaa vuosi sitten, eli omia siittiöitä ei ole lainkaan. Tilannetta yritettiin korjata kahdella hormonikuurilla, mutta se ei valitettavasti auttanut. Elokuussa tehtiin eka (luomu)inssi lahjasiittiöillä, joka meni ajoituksen suhteen pieleen. Lokakuussa tehtiin toinen inssi (clomit + pregnyl) ja nyt lokakuun loppuun tehdään toivottavasti kolmas (clomit + pregnyl). Mulle ei ole vielä tehty tarkempia tutkimuksia vaan yritetään ensin muutama inssi ja katsotaan sitten tilanne uusiksi.

[color=FF69B4]Jessica

[color=CD1076]Ikä: Minä 31, mies 34

Kotipaikka: Turun seutu

Yritys aloitettu: 05/05

Tutkimukset aloitettu 09/06, perusverijutut ok, aukiolotutkimusta odotellaan (aika 7.11.06), ollaan tyk-sin hoivissa. Simpoissa pientä häikkää (vaikka lääkärin mukaan määrä korvaakin laadun).

[color=FF69B4]Kathy@

[color=CD1076]Ikä: minä vm.-79, mies vm.-78

Kotipaikka: Jyväskylän maalaiskunta

Yritys aloitettu 09/05

Tutkimukset ovat vasta aluillaan, mulla todettu PCO-tyyppiset munasarjat 05/06, miestä ei vielä tutkit-tu. Seuraava lääkäri marraskuun puoli välissä. Viimeiset puoli vuotta käytössä on ollut terolutit ja Met-formin-lääkitys.

[color=FF69B4]Killa

[color=CD1076]Ikä: molemmat 31v

Kotipaikka: Helsinki

Yritys aloitettu: 8/05

Perustutkimukset tehty (kierronkartoitus, simpat, SSG) Väestöliitossa. Varsinaista vikaa ei löytynyt. Munasarjoissa monirakkulaisuutta, muttei pco-diagoosiksi asti. Inssiä suositeltiin hoidoksi, mutta vielä ei hoitoihin lähdöstä ole päätetty.

[color=FF69B4]kille75

[color=CD1076]Ika: kumpikin vuonna -75 syntyneita

yritysta takana reilu vuosi (enaa ei itsekaan muista tarkalleen)

tutkimukset: Mitaan syyta lapsettomuuteen ei ole loytynyt. Nyt 11/06 kolme inssia takana ja neljas ensi viikolla. Tammikuussa olisi tarkoitus menna ivf:aan.

[color=FF69B4]milka1

[color=CD1076]Ikä: 32

Mistä kotoisin: pk-seutu

Koska yritys aloitettu: klinikalla eka käynti tammikuussa 06

Mitä tutkimuksia tehty: aukiolot, progesteronit ym hormonit, kilpirauhaset, toistaiseksi ei syytä löytynyt miksi ei toimi, takana 5 inseminaatiota luonnonkierrolla, 1 hormoneilla joka johti raskauteen, josta km rv8.

[color=FF69B4]Naksu

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 26-v.

Kotipaikka: Tampereella asustellaan

Yritys aloitettu: Yritys on aloitettu 9/2005

Tutkimukset: Miehen tavara on tutkittu ja itseltä otettu verikokeet (kilpirauhanen, progesteroni, prolak-tiini...) ja ultrattu. Kaikki näiden osalta ok. Ensikäynti Taysissa tulossa 2.11.' 06

[color=FF69B4]-ninnuli1-

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 27v.

Mistä päin: Kaakkois-suomi

Yritys aloitettu: 04/05

Tutkimukset: Aloitettu elokuussa 06. Miehen simpat, verikokeita, ultra. Muuten kaikki ok, paitsi pco-epäily.

Aukiolotutkimus tulossa tällä viikolla.

[color=FF69B4]-piggeliina

[color=CD1076]Ikä: minä 31v ja mies 30

Kotoisin Etelä-Suomesta

Yritys alkanut: pillerit jätetty pois 09/01

Tutkimukset: clomit+terot 3kk 07/02 tuloksetta

02/06 hoitoihin yksityiselle, verikokeet, ultrat, munatorvien aukiolotutkimus tehty ja kaikki ok, mieheltä otettu 2x simppakoe joista ensimmäinen oli normaali ja toinen oli normaalin rajoissa, uus clomikuuri 06/06 tuloksetta

edessä inssi ens keväänä ja sitten mahdollisesti IVF.

[color=FF69B4]s-a-a-r-a, saara vaan;)

[color=CD1076]Ikä:minä22v, mies 23

Mistä kotoisin: tampereen lähikunta...

Koska yritys aloitettu:09/04 on pillerit jätetty pois

Mitä tutkimuksia tehty:mieheltä on tutkittu simpat, niissä vähän häikkää, eli määrä hiukan pienempi kun olis suotavaa ja myös epämuodostuneita on niistä osa. testosteronitaso myös hiukan matala. tosin näiden kummankaan asian ei kuulemma pitäisi ratkaisevasti lapsettomuuteen vaikuttaa...? sitten vielä joku kromosomitutkimus on otettu, mutta tulokset ei ole vielä tulleet. itelle tehty jotain verikokeita...en muis-ta tarkalleen mitä, jotain hormoneja niistäkin mitattiin,niissä kaikki ok. ja myös sokerirasitustesti, kuu-lemma varmuuden vuoksi että jos olis jotain sokerihäikkää joka estäis ovuloimasta.kaikki kuitenkin ok. munanjohtimien aukiolotutkimus myös takana,sekin ok. kaks tuloksetonta inssiä takana, nyt on mies clomifen-kuurilla, ja tää kierto on taukoa, ja sit joulukuussa taas uusi yritys.

[color=FF69B4]Titi-uu84

[color=CD1076]Ikä: 22-vuotta, mies 25-vuotta

Kotipaikka: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: 4/06

Kaksi alkuraskauden keskenmenoa takana, mitään tutkimuksia ei ole vielä tehty, mutta marssin lekuriin heti vuodenvaihteen jälkeen jos ei ala tärppiä kuulumaan... Nyt ei toistaiseksi ole aikaa eikä energiaa hakeutua vielä mihinkään tutkimuksiin ja yritystäkin on toisaalta niin vähän aikaa, että lääkäri ei vielä suositellutkaan tutkimusten tekoa.

[color=FF69B4]Tuiskutiusku

[color=CD1076]Ikä: 24 v. ja miehellä 28 v.

Mistä päin: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: 08/05

Tutkimukset: Ei ole vielä aloitettu

[color=FF69B4]Tuittu78

[color=CD1076]Ikä: 28 ja mies 30

Kotipaikka: Espoo

Yritystä: 12/04 alkaen

Hoidot: Ollaan oltu asiakkaina Väestöliitossa 2/06 alkaen ja yksi inssi tehty 5/06. Nyt hoitotauolla mi-nun kilpirauhasongelmien takia, kunnes se asia on kunnossa. Muuta syytä lapsettomuuteemme ei ole löytynyt.

[color=FF69B4]trixie2

[color=CD1076]Ikä: Minä 27 ja mies 24v

Kotipaikka: Olemme pohjanmaalta.

Yritys aloitettu: Pillerit jätetty 05/05.

Tutkimukset: Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok. Menemme ava-klinikalle jou-lukuussa uudelleen käymään. Hoidot aloitetaan ivf-hoidoilla tammikuussa.

[color=FF69B4]Vannis

[color=CD1076]Ikä: 25, mies 26

yritys aloitettu: 3/05

tutkimukset: verikokeet kaikki normaalit, SSG normaali, 10/06 todettu lääkärin sanoin " klassiset pco-munasarjat" , simpat melko ok (epämuodostuneita paljon, mutta huikea kokonaismäärä kai korvaa laa-dun). Tutkimukset tehty yksityisellä, hoitoja mietitään.

[color=FF69B4]VihervaaranAnna

[color=CD1076] Ikä 28, mies 25.

Paikka: Lounais-Suomi

Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut. Miestä ei (vielä testattu).

Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta 5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä 10/2006.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin vähän muutella tekstin kokoa, kun edellisessä oli niin pientä, mutta pieleenhän tuo taas meni. No koittakaa kestää, ehkä siitä selvän saa... ;)

Jessikselle vaan pikainen moikkaus, vaikken nyt enempää ehdi kommentoida! Edelleen mennään suunnilleen samoissa eli kp 24 ja tätsää odottelen loppuviikosta. Ei meinaan ollut mitään aktiviteettia petipuolella oviksen aikaan, joten luomuplussaa on ihan turha toivoa.

Siitä inssistä: siinä kai siksi on paremmat onnistumismahdollisuudet, kun niiden simppojen ei tarvi taistella tietään kohdunkaulan läpi, vaan pääsevät suoraan kohtuun. :)

Terkut muillekin, palaillaan illemmalla! :)

Killa

Vierailija
4/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esittelylista on edelleen hyvä tuossa alussa!

Killa, heräsi tässä sellainen kysymys, että eikö sulla ole tuo pco-taipumus vaikuttanut kierron pituuteen? Tuntuu niin tosi jänskältä, kun taas tätiä oottelet, vaikka tuntuu, että justhan se oli. Pitkäkiertoinen kun itse olen. Harmi, että teillä ei mies vielä pehmennyt hoitoasialle. Onkohan sillä jotain vääriä mielikuvia ja pelkoja asiaan liittyen? Mun mieheni nimittäin oli erittäin huojentunut, kun lääkäri ei suositellut inssiä meille. Siitä nimittäin tuntui, että se lapsi ei olisi sitten niin meidän, kun se ei tule luonnollisella tavalla. Sama juttu ivf:n kanssa. Tämä asia on puhuttu ja siitä on päästy yli ja oon itse asiassa tosi iloinen, että mieheni sai tämän sanottua ääneen!

Tänään tulee nyt melko omanapaista tekstiä, kun sattuu olemaan sellainen päivä, että ärsyttää ja kyllästyttää tämä koko tilanne. Kiitos kaikille, jotka tsemppasi ultran jälkeen! Aloin lääkärin ohjeen mukaan eilen tehdä ovistestejä ja odotetusti on vaan haamuja vielä tullut. Mulla on nyt käytössä kotitestit.fi:stä tilattuja liuskatestejä, oon tilannut myös mammaksista liuskoja, ja näissä kahdessa ei tunnu olevan mitään eroa laadussa eikä hinnassakaan. Digitaalista olis kiva kokeilla, nyt kun tähän rahanmenoon on jo joutunut tottumaan, niin ei se enää niin pahasti kirpaise.

Laskin myös Jessiksen innoittamana, monesko yrityskierto on nyt meneillään ja sain luvun 17. Näin monta kiertoa on siis kertynyt 3/05 lähtien, kun pitkäksi on usein venähtänyt. Minkälaisissa lukemissa muut huitelee?

Mukavaa viikonalkua kaikille enskoille!

Onnea inssiin menijöille, oviksen metsästäjille, piinailijoille (Kille ja Titi, nyt plussaa tähän pinoon!!) ja iso tsempitys kierron alussa oleville!

Vannis

Vierailija
5/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kuin tää työnteko häiritsee palstailua! Jos joku muistaa kun pähkäilin työpaikan vaihtoa, niin otin sen uuden työn vastaan ja kohta kaks kuukautta ollu siellä. Ja niin rankkoja päiviä ettei paljo kerkee eikä jaksa koneella käydä.

Oon vähä pihalla teidän kuulumisista mut koitan päästä mukaan.

Killalla oli ainakin epäonnistunut juttutuokio miehen kanssa, rauhottele vaan tilanne kaikessa rauhassa ja yrität sitten uudestaan. Jos se mies tahollaan ois itekseen sulatellu asiaa.

Hoidotkin oli monella alkamassa, tsemppiä kaikille. Itse kävin siellä ssg:ssä ja minulla se teki ihan tosi kipeetä... ja meinasin pyörtyä kun piti ylös nousta!! Taaksepäin kallistunut kohtu havaittiin, mutta mikä positiivista torvet oli auki.

Sit sain METFOREM-lääkityksen, sen pitäs kuulemma auttaa ovuloimaan. Ja jos ei 4kk tapahdu mitään niin sitten aloitetaan viralliset hoidot. Onko kenellä kokemusta kyseisestä lääkkeestä??

Ja mietitiin tuossa miehen kanssa et paljonkohan nuo hoidot maksaa kunnallisella puolella, sen tiedän että yksityisellä ne on meille liian kalliita. Osaiskohan joku valaista asiaa?

Tikuttelin sit ovista viime kierrossa, mut en saanu ku haaleet viivat tikkuun. Peittoja pöllyteltiin ahkerasti, mut ei mitään tulosta taaskaan! Ja nyt ei paljoo vähempää vois olla haluja harrastella mitään. Tuli varmaan yliannostus :-)

Tulipan vuodatettua... kiitos jos jaksoitte lukea.

-ninnuli-

Vierailija
6/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siitä ehti hetki vierähtää, kun viimeksi ehdin kirjoittelemaan. Viime viikkoon mahtui niin paljon kaikenlaista, että koneen ääreen istahtaminen ajatuksen kanssa oli täysin mahdotonta. Nyt sitten olen taas täällä ja yritän saada jutuista kiinni.

Ihan ensiksi pahoittelut AnnaV:lle mieltä masentavista tuloksista. En oikein edes osaa sanoa mitään. Mutta ei kai tästä ole muuta suuntaa kuin ylöspäin, joten yritän omalta osaltani puhkua parempaa mieltä sinne päin.

Aukiolotutkimuksissa on tainnut viime viikolla olla ruuhkaa, kun niin moni enska on siellä vieraillut. Tulokset taisivat kaikilla olla ihan jees, ainakin näin muistelisin. Korjatkaa, jos olen väärässä...

Killan kirjoituksesta jäi mieleen jääräpäinen mies. Miten ne osaavatkin aina " oikealla" hetkellä vetää maton alta? On se vaan josku sniin vaikeaa saada ajatukset samoille aaltopituuksille. Voi olla, että kannattaa hetki odotella ennen uuden keskustelun avaamista. Jospa mies tarvitsee hieman ylimääräistä mietiskelyaikaa.

Mitäs muuta... Apua! Nyt lyö pää ihan tyhjää. Ai niin, Titille toivon kovasti stressittömiä päiviä ja tietysti sitä toistakin juttua, tiedät kyllä. Juuri sitä mitä me kaikki toisillemme toivomme. bd

Tätiäkin muutamat enskattaret odottelivat, jotta hoidot etenisivät. Joskus sitten näinkin päin. Kyllä se pahansisuinen täti voi joskus olla ihan toivottukin vieras. Muistelen tässä samalla alkukesän maratonkiertoa, oli siinä ajatukset solmussa kun mitään ei näy ei kuulu. No, jospa te tädin kestittäjät viivyttäisitte ja harhauttaisitte sitä hieman, jos se vaikka eksyisi matkalla meidän muiden luo. Mä voisin helposti luovuttaa oman tätivuoroni jollekin toiselle ainakin 9 kuukauden ajaksi.

Yritän lukea viime viikkoisen metripinon vielä ajatuksella läpi ja YRITÄN ehtiä kirjoittelemaan lisää kommenttien kera. Tarkoituksella en siis ketään jättänyt välistä. Olette kaikki ihan yhtä tärkeitä enskakamuja.

OmaNapa on ja pysyy sekä ihmetyttää. Osaisikohan joku sanoa jotain järkevää? Clomit tuli syötyä eikä pelkäämiäni sivuvaikutuksiakaan näkynyt, onneksi. Olen metsästänyt ovista viime keskiviikosta (kp10) lähtien eikä selkeää plussaa ole tikkuun tullut. Perjantaina rinnakkain oli melkein samanvahvuiset, erittäin himmeät viivat. Sen jälkeen kontrolliviiva on vahvistunut ja testiviiva heikennyt. Eilen ja tänään testiviivaa ei näkynyt oikeastaan ollenkaan. Lämpöjä en ole mittaillut, joten niidenkään apuun en voi nyt luottaa. En siis ole ollenkaan varma, että mitään ovista on edes ollut. Lääkäri oli sitä mieltä, että pienimmällä annostuksella ei tarvita kontrolliultraa vaan ovistesti riittää. Yritin äsken soittaa lääkärille ja sain selville, että hän on paikalla seuraavan kerran 29. päivä. Reilu viikko aikaa pähkäillä ja miettiä, mitä on tapahtunut ja mitäs nyt sitten seuraavaksi tehdään. Lääkäri on ihan superhyvä tyyppi, mutta nyt mietityttää pitäisiköhän lääkäri vaihtaa johonkin helpommin tavoitettavaan. No, tänään aloitan joka tapauksessa luget, ettei täti liian kauaksi eksy. Omituista tämä koko vauvatouhu!

Tulipas tekstiä... yrittäkää kestää!

~dese~

Vierailija
7/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=27408B]Niin sitä vaan on taas maanantain töistä selvitty, eikä ole enää kuin 4 päivää viikonlopuun.. ;)

Alkuun kiitti kaikille tsemppaamisesta tuon miehuksen kanssa! :) Kai se tästä taas iloksi muuttuu, kun vaan jaksaa olla kärsivällinen. Sama se oli aikanaan koko yrityksen kanssa, kun eka se ei suostunut puhumaan koko asiasta ja luulin jo ettei se mitään lapsia halua. Sitten vaan kerran sanoi, että vuoden kuluttua aloitetaan yrittäminen ja niin sitten aloitettiin. :) Toivottavasti se ei nytkin meinaa sitä vuotta enää odottaa! :/

[b]Milka[/b]: kurjuus toi ajoitushomma! Että pitääkin oviksen sattua sunnuntaille! :S Mä en noista hormonihommista ymmärrä (vielä) mitään, mutta luulisi että sitä voisi jotenkin junailla sitä oviksen ajankohtaa, kun kerran hormonit käytössä?! Meneekin sitten niin kuin mietinkin, eli luovuttaja valitaan äidin mukaan. Aika hurjaa olisikin valita jostain kuvastosta luovuttaja, mutta eiköhän ihan oikeita kuviakin ole jossain Jenkkilässä tarjolla. En nyt ihan sitä kannata, mutta toisaalta kun miettii niin kyllähän me kaikki ollaan kuitenkin jollain tapaa valittu lasten isät (myös) ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Vaikea kuvitella, että alkaisi lapsen tekoon miehen kanssa, jota pitäisi jotenkin vastemielisenä! ;) Ja on se vaan hyvä että mies minutkin huoli, vaikka en mikään Pamela A. olekaan! Makunsa näköjään kullakin! :D Mitäköhän ne virolaiset muuten tekee sillä tiedolla, onko se luovuttaja naimisissa? :o

[b]Vannis[/b]: aiemmin mulla noi kierrot heitteli ihan miten sattuu (pituudet 26-96pv). Söin ennen yrityksen aloittamista puolisen vuotta teroja, joiden ansiosta kierrot tasoittuivat (tai oliko terojen ansiota, kun lopuksi ne ei enää saaneet aikaan vuotoa?) ja vikan vuoden aikana kierrot on olleet 28-40 päivän mittaisia (enimmäkseen 35 tai alle). En löytänyt ovista tikuilla mutta muista merkeistä päätellen tää kierto jää lähelle tuota lyhyempää, ehkä 28-29pv. Ja tietty moneen muuhun verrattuna nuo 40 päivän kierrothan on lyhyitä! Tsemppiä vaan sulle omien kiertojesi kanssa! Uskoakseni olen myöskin ovuloinut myös noissa pitemmissä kierroissa, ainakin niissä joissa olen lämpöjä mitannut, niin aina ne on nouseet.

[b]Ninnuli[/b]: moikka vaan ja kiva kuulla sustakin! Ikäviä ssg-uutisia, mutta onneksi se on nyt ohi ja putket ei olleet tukossa! :) Tosta lääkkeestä mulla ei valitettavasti ole kokemusta. Eikä noista julkisen hoidoista, mutta olen siinä käsityksessä että joka käynti maksaa sen 22 euroa, joka lienee joka kunnassa se poliklinikkamaksu. Siihen päälle lääkkeet. Kertokaas jotka paremmin tiedätte!

[b]Dese[/b]: siellähän sinäkin! Oiskohan ne haaleet, yhtä vahvat viivat sitten olleet se ovis? Ainakin ohjeiden mukaan. Toisaalta itselläni ne on kyllä olleet melko vahvat molemmat, kun plussa on tullut.

Vannisko se vielä kyseli [b]yrityskierroista[/b]: meillä yritystä kierroissa laskettuna 14. Jotenkin se tuntuu vähältä, mutta kun ajatelee aikaa, niin johan tässä on kuitenkin 1v4kk tahkottu ihan täysillä (paitsi tää kierto...).

Missäs muut on, olin laskevinani listasta että meitä on 24! :)

Killa

Vierailija
8/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan hieman rauhallisimmissa merkeissä kuin viime viikolla. Oli kyllä aika hässäkkää..

Olen myös hieman pudonnut teidän juttujen kelkasta, kun ei ehdi niin usein palstailla. Tosi monella on hoidot kohta alkamassa, ainakin Naksu ja Jessica aloittaa inssitaipaleen ensi kierrossa ja Aftis taitaa ollakin jo oikea konkari..:) Siitä niitä plussiakin alkaa ropisemaan!

Killalle pahoittelut hoitokeskustelujen vesittymisestä..:( Mutta eiköhän se miehesi siitä asialle lämpene kun saa ensin vähän pureskella hoitoihin lähtemistä. Kiva että mielesi on kuitenkin jo parempi! *rutistaa*

Ainakin Vihervaaran Anna oli muistaakseni saanut huonoja uutisia simppatestistä.. Tosi kurjaa. Mutta nyt tuolla Hoidokeissa palstanneena voin kokemuksesta sanoa että melkeinpä niiden plussat on ropisseet ensin, joilla vika on ollut miehessä. Yksikin siittiö riittää vauvan saamiseen etenkin näillä nykyajan hoidoilla. Jos vika on naisessa, niin tuntuu että hoitaminen ja raskautuminenkin on vaikeampaa. Tämä vain oma mielipiteeni!!

Piinailijoita oli ainakin Titi. bdbdbdbd

Ja pahoittelut uuden kierron alkamisesta ainakin Piggeliinalle.

ON: Tänään varasin uuden ajan endolleni, mutta sain sen vasta tammikuun alkuun. Blaah! Soitin myös Väestöliitolle ja kyselin joulutauosta.. Onneksi ovat melkein kaikki päivät auki! Nyt vain odottelen uuden kierron käynnistymistä ja tosiaan toivon, että se venyisi tuonne ensi viikonlopulle. Lämmöt on vielä korkealla joten toivoa ainakin on. Tosin tämä kierto on ollut muutenkin niin omituinen, ettei oikein tiedä mitä uskoa. Kp39 on nyt kuitenkin menossa. Jos hyvin käy niin ehkäpä ehkä päästään jatkamaan hoitoja jo vuodenvaihteessa.

Tänään kävin taas uuvuttamassa lihakseni pumpissa. Hyvää teki! Nyt saa hyvällä omalla tunnolla löhötä sohvalla..:) Kaikille Ensikoille paljon vikutuksia!

-Tuittu-

Vierailija
9/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla taas :o)

Olit Milka iha oikeessa, että en oo kauheen kamalasti pahoillaan tädin vierailusta. Siihen on jo melkein tottunu *huokaa* tänä aikana, että akka löytää aina perille. Toisaalta taas tarvii olla iloinen, että kierto oli VAAN 50 päivää, eikä yli. Katsos jos oikeen positiivisia asioita hakemalla hakee ;o)

Toivottavasti sun ovis menis nappiin, eikä osu just sunnuntaille. Voi kai simpat olla siellä valmiusasemissakin perjantaista eikö? Vai aiotko odottaa maantaille?

Toivottavasti Vanniksen ärsytys on jo hieman laantunu ja oot paremmalla mielellä :O). Peukutuksia sulle oviksen metsästykseen!

Joku oli jo Jessicalle kirjoittanut tätä samaa, eli inssistä on se hyöty, että ne simpat pääsee kohdunsuun ohi ja on sitten valmiusasemissa kun ovis saapuu. Muutenhan simpat joutuu " kroolaamaan" kohdunsuun läpi ja joskus (sano lääkäri) voi simpat hylkiä kohdunsuun limaa, eikä pääse siis siitä läpi.

Titi-uulla on jännät paikat näköjään! Kauanko meinaat olla sielä viilipyttynä ja odottaa... :)

Diinakin oli ollut viihtellä, kuten me myös. Käytiin ukkokullan kaa syömässä ja sen jälkee parilla lauantaina. Oli kyllä kivaa ja olotkaan ei ollu kummoiset eilen, onneks.. Sulla sitten lääkäri ens viikolla. Hyvä homma.

No voi itku Killa, jos mies on hieman hankala. Eikös teillä oo tutkittu simpat? Miten hän siihen suhtautu sillon aikoinaan? Vaikeeta kuitenkin yrittää selvittää nyt asioita, jos et tiedä mistä kiikastaa. No, toivottavasti hommat kuitenkin selviää ja puhutte asiasta.

Kyselit meidän hoitosuunnitelmasta. Meillä on inssi keväällä ekaa kertaa ja sit IVF jos ei muutama inssi tuota tulosta. Lääkärin mielestä on turha odottaa ja kokeilla enää pelkkää hormoonikuuria, kun ollaan jo näin kauan oltu ilman ehkäisyä.

Jessicako kyseli, että kuinka monta yrityskiertoa on ollu. Oli mielenkiintoinen kysymys ja hain oikeen kaikki almanakat ja tarkistin asian.

Eli meillä takana 38 yrityskiertoa 5 vuoden aikana! Mun lyhyen matikkapääni mukaan, jos ois normaali kierto, niin ois ollu 60 yrityskertaa... Kauheita lukuja.. Ite en kuitenkaan sillee laske paria ekaa vuotta todelliseks yrittämiseks, kun ei ollu luomumenkkojakaan. Kyllä oisin kuulkaa lopettanu pillerit aikasemmin, jos oisin tiennyt, että " toipumiseen" menee näin kauan. Mutta mutta, enää ei asialle mitään mahda ja pikkuhiljaa tässä edetään.

Toivottavasti kärsivällisyys on valttia meille kaikille enskoille. Sitähän tässä on enemmän tai vähemmän opittu. Vaikka välillä kyllä tuntuu, että nyt se kärsivällisyys kohta loppuu. Ja kuitenkin sitä jotenkuten jaksaa.

Terkkuja myös kaikille muille enskoille. Paljon vilkutuksia joka iikalle.

Piggeliina

Vierailija
10/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutustan tässä dominokeksejä samalla näppis tahmeana:).

Hyvä kun Piggeliina olet myönteisellä päällä tädistä huolimatta! Samaten tuntui hassulta kun Tuittu kirjoitti iloisena, että VL on " melkein kaikki päivät jouluna auki" , sulla on tosiaan lasi puolitäynnä verrattuna muhun joka lasi puolityhjänä on kärvistellyt jo pitkään kun VL on " jouluna ainakin 5 + 4 päivää putkeen kiinni" =).

Joojoo, tänään oli lääkäri mutta ei vielä ihan selvinnyt pääsenkö huomenna piikittämään, parit testit tehtiin, mm. raskaushormoni, että onko kroppa siitäkin jo palautunut, + yks puutostilatesti. Huomenna tulee tulokset eli ihan viime tippaan se jää että tiedän juoksenko apteekkiin illalla vai en! Yritän valmiiksi suhtautua " rauhallisesti" ajatukseen etten ehkä pääsekään nyt hoitoihin, raaaauuuhallisesti Milka.... Jos pääsen, ovis voi tosiaan olla vkonloppuna mutta Killa kysymykseesi: eivät suostu tuolla klinikalla ainakaan kiirehtimään sitä hormoneilla vaan siinä sumplitaan jotenkin muuten (eli ajoitus voi tosiaan olla epätäydellinen :( ).

Killa toivottavasti tosiaan teillä tilanne pikkuhiljaa laukeaa ja löydätte saman aaltopituuden. Kokemuksesta sen tietää että tilanteet kiristyy ja vuorosanat alkaa toistaa itseään... Onneksi tilanteet yleensä saa sitten ratkaistua, ennemmin tai myöhemmin.

Vannis toivottavasti huomenna on parempi päivä, tiedän täsmälleen tuon v*ttuuntuneen fiiliksen :(.

Jessicalle että inssin jälkeen kiinnittymisen avuksi tulevat lugesteronit (progesteronia), että kyllä siinä eroa varmasti on. Tsemppiä!

Desen testitulokset kuulostaa kyllä mun korviin ovikselta, ei se testiviiva välttämättä sen tummemmaksi tulekaan.

Moikkaus Ninnulille ja mukavaa illanjatkoa kaikille possuleille:)

Vierailija
11/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosiaan varautunut että VL olisi kiinni ainakin joulun välipäivät ja ehkä myös tammikuun ekan viikon. Iloisesti yllätyin kun ovatkin kiinni arkipäivistä vain 22.12 ja 29.12. Noita joulunpyhiä en odottanutkaan olevan auki.

Yksi ahdistus vähemmän kun ovat auki välipäivinä, jos nimittäin tuo kierto pysyy yhtä epäsäännöllisenä ja jos vaikka päästäisiin jatkamaan noita hoitoja joskus..

-Tuittu-

Vierailija
12/45 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ottaa oppia susta:). Mä olen ollut paiseessa siitä, että miten sitä uskaltaa alkaa kalliita hoitoja jos on mahdollista, että ovis osuukin sitten pyhään eli ei pääse inssiin, eikä siinä ole sitten kyse yhden päivän heitosta vaan tosiaan jopa 5 päivästä. Miten sinä meinaat tehdä - otatko siis riskin, että joku hoitopäivä jää väliin tai koko hoito katkeaa?

t. Milka :)

Vierailija
13/45 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessis: Hui, sulla on kierto jo noin lopuillaan, kohtahan te pääsette tositoimiin! Kivaaa! Ja mä tuun sitten varmaan viikon verran perässä (tai jotain) en osaa sanoa ku tää kierto on nyt ollu ihan kummallinen, en tiä siis millonka se ovi sois ollu... Mulla on kanssa hei aika skeptinen asenne sitä itse inssiä kohtaan, mä jotenkin kai sit laitan toivoni niihin lääkkeisiin (vaikken ymmärrä miks kun kerta kaikki arvot ym. kohdallaan!)... Ku jostain oon lukenu että inssin onnistumismahkut on samat ku luomuyrittämisenkin ¿ mikä on toisaalta hassua kun kerran niin monta ¿estettä¿ siinä on kuitenkin raivattu tieltä (kohtuun asti, sperma pestyä...). No, pianhan se nähdään! ;)

Ninnuli: Heippa! Voihan kurjuus että otti kipeetä se ssg, on se vaan niin kumma miten se voi sattua niin erilailla eri ihmisillä!!! No, pääasia että torvet on auki, eiks ni? =)

Dese: Moikka sullekin pitkästä aikaa! Kummia on noi kropan touhut, yhdyn kyllä siihen! Mutta oiskos voinu olla niin että ne melkein yhtä vahvat viivat ois sitten ollu se ovis? Musta joku täällä joskus kertoi (oisko ollu peräti Killaseni) että sillä melkeen tasavahvat viivat merkkaa sitä plussaa?! Vai muistanko nyt ihan väärin??? =/ No, joka tapauksessa, toivottavasti saat pian lääkärin kiinni ja pääsette yhdessä pähkäilemään asiaa!

Milka: Tuuhan kertomaan miten kävi, pääsetkö taas alottamaan? Kiva muuten ku kerroit noista lugejen vaikutuksesta, mä oon nimittäin suoraan sanottuna vähän hämilläni että mihinkä nuo lääkeet nyt sitten auttaa ja miks niitä mulle määrättiin!

Mulle lääkäri tosiaan vaan totesi että kun sulla on tota tiputtelua ollut ennen menkkoja niin laitan sulle noi luget...?! Ai jaa, ja mä vaan otin reseptin ja hymyilin! Heh, no pääasia että jotain tehdään!

Täällä taitaa olla menossa kp18 eikä kierron pituudesta siis oo hajuakaan... Toivon että mahdollisimman lyhyt (tai sitten superhyperekstrapitkä :D )... Paineet on kyllä ihan kamalat, kaikenlaiset ajatukset pyörii päässä. On kuitenkin aika konkreettinen päätös tuo inssiin lähtö, ei todellakaan mitään tjot-meininkiä enää (jos sitä on koskaan ollutkaan)!!! Ei ihme, jos mies välillä vähän jarruttaa ja epäröi kun on koko yrityksen ajan ollu vähän laimeemmin mukana hommassa ku mä... Nimittäin ku itelläkin käy aina välillä sellanen epäilevä peikko tossa huhuilemassa ja oon sentään varma että haluan lapsen! Siis varma olen että haluan sen, mutta sitten pelottaa kaikki mitä se tuo tullessaan, meniskö kaikki hyvin, mitä jos ei mee........ Tällasia täällä on pähkäilty.

No, turhaa jahkailua! Joku kyseli yrityskierroista, meillä niitä on kertynyt 16. Mä muistan kun joskus hämmästelin että miten joku ei voi muistaa montako kiertoa on yrittänyt, eihän sitä voi unohtaa! Ja nyt kun oli tuo gallup, niin totesinpa kummastuksekseni, että enpäs tiedä, pitää laskea! Heh!

No nyt meen taas hommiin ja iltavuoro odottaa...

Vierailija
14/45 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessicakin oli palaillut linjoille. Moi! Mä en enää edes tiedä monesko kierto meillä on menossa. Pitääpä oikein tarkistaa...18 kierto näyttää olevan. Mulla on vähän samoja fiiliksiä tuon inssin suhteen, että mitä se nyt auttaa, mutta mulla toisaalta saatta ne hormonit olla jotka auttaa tässä tilanteessa....tai pitäis auttaa =) Onko sulla inssi tiedossa parin viikon päästä sitten jos nyt tättärä kurvaa paikalle? Ja Naksu sit heti perässä seuraavalla viikolla. Jee!

Mä huhuilen sitä Brookea myös, tuu ilmoittautumaan!!! Me kaivataan uutisia =)

Killalle tsemppiä miehen pehmittämiseen. Mä voin sanoa, että jossain määrin tiedän miltä se tuntuu. Otin tän lapsiasian meillä esille jo vuosia sitten (ollaan oltu yhdessä siis jo forever) ja vastaus oli, että ei nyt. Noin kerran vuodessa kokeilin ja aina vastaus sama. Ei edes suostunut puhumaan siitä, sanoi ettei ollut valmis. Sit se vaan naimisiinmenon jälkeen rupes itse sanomaan, että pitäisköhän sitä sitten....ja minä tietysti löin vettä myllyyn, että joo kun kestäähän siinä kun jättää pillerit pois jne jne. Nyt se on sitten sanonut näiden hoitojen alettua, että olishan tuota tietty voinu rueta yrittää jo aiemminkin.....Mutta minkäs teet kun toinen on päättänyt niin on päättänyt.

ninnuli ¿ älä väsytä itseäsi liikaa uudessa työssä. Itse olen sellainen työmyyrä myös, että tahdon ¿unohtua¿ sinne paperipinojen ääreen. Mutta muista lähtee myös joskus välillä kotiin =) ja meitä moikkaamaan. Mulla on sellainen hyvä sarjis, joka pätee mun työhön tosi hyvin: Kaksi miestä työskentelee konttorissa ja ikkunasta näkee, että on jo myöhä. Toinen sanoo: sanovat että täältä lähdetään vain eläkkeelle, ja siihen toinen...mutta haluaisin joskus kotiinkin!¿ =) Harmi, että se ssg oli niin kivulias, mutta pääasia, että torvet on auki. Jee!

Meillä julkisen hoidot on maksaneet tähän mennessä (arvio, ihan tarkkaan en muista) sen 22 euroa poliklinikkamaksua joka kerta. Nyt näissä inssikierroissa se tarkoittaa 3 x 22 euroa. Clomifenit tais maksaa silloin aikanaan n. 90 euroa ja nyt puregon+pregnyl inssiä varten aina n. 200 euroa / inssi. Eli ihan vähän jäädään kelan maksukaton alle tänä vuonna. Ivf:stä lääkäri sanoi, että n. 2000 euroa saa varata kaikkiaan (lääkkeet, käynnit jne.)

Dese ¿ onko sulla julkisen puolen lääkäri vai yksityisen? Mulla tuntuu vaihtuvan julkisella lääkäri koko ajan. Ne on onneksi olleet kaikki ok, mutta huonosti tosiaan ovat tavoitettavissa.

Pidän milka peukkuja, että pääset aloittamaan hoidon ja kaikki osuu oikeille päiville!!!

Naksulla on vähän samoja pähkäilyjä ku mullakin, kun hoidot etenee niin se % osuus nousee, että tärppääkin =) En edes oikein uskalla ajatella sinne asti ja menisin varmaan aivan sekaisin jos se plussa tosiaan sieltä tuliskin =)

ON: Lupasin taas kertoa mitä lääkärisetä sanoi. Eli ultrassa näkyi yksi oikein hyvänkokoinen follikkeli vasemmalla puolella. Oikealla ei ollut mikään kasvanut toisia isommaksi. Määräsi pregnylin tälle illalle ja torstaiaamuna inssi. Näin siis mennään ja seuraavat kaks viikkoa taas on yhtä piiiiiinaaaaaaa.....

Edelleen köhien ja niistäen....

Afternoon

Vierailija
15/45 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas. Näin kai voi omassa tapauksessani sanoa, kun viime aikoina olen piipahtanut täällä vain kerran viikossa. Nyt pääsin ihmisten aikoihin kotiin ja ehdin hetken kirjoitellakin. Ennen kuin siis aloitan työt taas uudelleen.

Vannis: Joko on ovishaamu ilmestynyt kunnolla näkyviin?

Ninnulille jaksamista uuteen työhön. Onhan se kivaa, että töitä riittää, mutta muista myös levätä. Itse olen ainakin huomannut, ettei se työmäärä tekemällä lopu. Jotenkin sitä onnistuu aina sitten haalimaan itselleen lisää juttuja ja etenkin lupautumaan " vielä" yhteen asiaan. Saitko ovistikkuun samanvahvuiset, mutta haaleat viivat? Vai oliko ne viivat keskenään eri vahvuiset?

Killa: Miltäs tilanne näyttää tänään? Onko mies avannut sanaisen arkkunsa? Kärsivällisyyttä ystäväiseni... ei kai sitä muuta voi oikein tehdäkään. Vaikka tokihan tässä tilanteessa kaikista varmasti tuntuu siltä, että odottelua on jo ihan tarpeeksi takana päin eikä haluaisi enää yhtää jarrutella.

Tuittu: Toivottavasti kiertosi osuisi kohdalleen, niin pääsisitte jatkamaan hoitoja mahd. pian. Ja kuten Milkakin sanoi, asenteesi on ihailtavan positiivinen.

Piggeliinalle vilkutuksia ja jaksamista tädin kestitsemiseen.

Milka: Joko tulokset ovat testeistä tulleet? Jännityksellä odotellaan, että joskos pääsisit hoitoihin... bd

Naksu: Vilkutuksia sinnekin! Itselläni ainakin pelkkä reseptin saaminen nosti toiveita taas hurjasti. Ensin alkukesällä luget ja nyt sitten ne clomit. Ilmeisesti siihen raskautumisen ihmeeseen tarvitaan kuitenkin jotain muutakin kuin paperilappuset, koska ihmettä ei ole vieläkään tapahtunut. :) No, katsellaan ja ihmetellään jokainen vuorotellen. Meillä käydään nykyään lähes päivittäin jonkinlaista keskustelua vauva-asian ympärillä. Välillä rakennetaan yhdessä pilvilinnoja " sitten kun" -meiningillä ja välillä epäillään koko touhun mielekkyyttä. Kyse ei ole siitä, etteikö vauva olisi molemmille haluttu ja tärkeä asia. Joskus sitä vaan miettii, että minkä takia juuri meidän pitää käydä tämä kaikki läpi ja heikkona hetkenä jopa niin, että onko tämä kaikki itku ja murhe sen arvoista. Tiedän kyllä, että on, mutta kyynelten läpi ei aina näe auringon paistavan...

Afternoon: Olen käynyt yksityisellä lääkärillä, joka tekee päivän viikossa tässä meidän lääkärikeskuksella. Ja ilmeisesti joskus päivän parissa viikossa. Tilanne ei siis ole kamalan hyvä. Mutta toisaalta hyvää, ammattitaitoista ja kannustavaa lääkäriä ei haluaisi vaihtaakaan. Onnea torstaille! Pidän peukkuja, niin sormilla kuin varpaillakin!!!

ON: Kiitos niistä mieltä parantavista oviskommenteista. Jottei asia olisi kuitenkaan ihan niin yksinkertainen, niin tässä tulevat uusimmat oviskuulumiset. Jatkoin testailua vielä tänään (en anna periksi, en sitten millään...) ja sain testiin tummemmat, melkein tasavahvat viivat. Testiviiva on ikäänkuin keskeltä katki, joten värin täydellinen vertailu oli hankalaa. Sekä ylä- että alareunoista väri kuitenkin täsmäsi kontrolliviivaan. Tämä on ihan hämärää koko touhu. Palaan huomenna kertomaan lisää, kun ovisseikkailujen kolmas osa ilmestyy. ;)

Kaivoin myös kalenterini esiin ja laskujeni mukaan menossa on nyt 14. yrityskierto. Jotenkin sitä silloin reilu vuosi sitten kuvitteli, että nyt valmistauduttaisiin ensimmäiseen lapselliseen jouluun. Plääh! Tasan ei käy onnen lahjat.

Vilkutuksia kaikille!

-dese-

Vierailija
16/45 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen piipahdus!

Täällä ei oikeastaan sen kummempaa. Tammikuuta odotellaan kuumeisesti. Nyt kp6/26 vähän flunssaa tahtoo olla. Kiirettä pitää töissä. Lunta odotellaan kuumeisesti.. ;) Palailen taas paremmalla ajalla.

Halauksia kaikille! Ootte parhaita... :)

Trixie

Vierailija
17/45 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan tyttelit!

Pikaisesti vaan kirjottelen, että täällä ollaan. Joku kyseli yrityskierroista ja Naksu ihmetteli, kun joku ei ollut muistanut..... minäkään en tarkalleen tiedä 08/05 yritys aloitettu että eiköhän niitä joku lähempänä 20 ala olla... :-(

Aftis oli ainakin matkalla inssiin. Tsemmpiä!!!!!

Täällä pp4 menossa, onneksi töissä on ollut kiirettä, joten kauheasti ei oo ehtinyt ajattelemaan koko asiaa. Vähän nippailuja vatsassa, mutta yritän olla tutkiskelematta itseäni.

Palailen paremmalla ajalla!

Kille

Vierailija
18/45 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftis: Me taidetaan itse asiassa päästä Jessiksen kanssa samalla viikolla inssiin, kun tossa laskeskelin päiviä... Edelleen siis JOS kaikki menee hyvin! Apuaaa, sullahan on siis huomenna jo inssi!!!!!! Hienoooaaaaaa! Nyt ei muuta sit ku se plussa kehiin, ajatella, ehtisit saamaan jouluksi tiedon masuasukista! Voih!!!

Dese: Helpottavaa kuulla että joku muukin pohtii samoja juttuja... Eihän tää nyt kuitenkaan oo mitään helppoa, vähän eri luokan päätöksissä mennään ku esim. auton osto! ;) Eli kai siis on normaalia että pähkäillään... Voi kumma noita ovistestejä, ne pitäis kyllä lailla kieltää tai kehitellä TOIMIVAT versiot!!

Trixielle vilkutus, koitahan parantua flunssasta!

Killelle huiskutus kans!

Missäs mun Killani on?

Mäpäs utelen nyt myös teiltä kun tuolta joulukuun inssipinosta jo kyselin... Eli eikös se nyt niin ole että pääasiassa joka kierrossa kehittyy YKSI hedelmöittymiskykyinen munis? Kun mua on nyt pistänyt mietityttämään kun molemmilla kerroilla kun mut on ultrattu niin on ollut kaksi isoa irtoamassa... Niin onpa tässä siis tullut mieleen tuo kaksosraskauden mahdollisuus! ;) Mä siis suorastaan alan ahneeksi, hih! Ei kun muutenkin ollaan miehen kanssa tätä mietitty kun mun suvussa on noita kaksosia, mun isukilla on kaksoisveli ja tällä kaksosveljellä on kaksoset jne. Tosin tuohan periytyy vain äidin kautta, hmmm ¿ no anyway! Ajatella, ennen ajattelin että kamalaa ois jos kaksoset tulis, nyt suorastaan haaveilen siitä! :) Ihan hölmöä, tiedän!

Vierailija
19/45 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Nukuin tänä aamuna pitkään ja juoksin sitten ensimmäisenä postilaatikolle katsomaan, joko testit ovat tulleet. Olihan ne! Kädet tärisivät kun avasin testipakkausta. Sitten pissit purkkiin ja testiliuska pissaan. Kontrolliviiva ilmestyi näkyviin heti ja viereen ilmestyi välittömästi toinen lähes yhtä tumma viiva! Ei epäilystäkään! OLEN RASKAANA!!! Käteni alkoivat täristä ihan hulluna (tärisevät vieläkin), pitelin testiä kädessäni ja aloin itkeä ja nauraa yhtä aikaa! Soitin miehelle heti töihin ja kerroin että hänestä tulee heinäkuussa isä! Aivan mahtava fiilis! Toivon todella, että tämä kyytiläinen pysyisi nyt matkassa! Laskettu aika on laskurin mukaan 23.7. Hyvää kannatti odottaa, eli tuota plussaa testiin! Tänään siis on oli menossa jo kp38/26-32. Hullua, MINUSTA TULEE ÄITI!!! Kaivoin muuten sähköpostistani viestin, jonka olen saanut Ennustaja Elliltä 18.5.2006, jossa hän ilmoittaa: " Sinulle syntyy tyttö 26.8.2007." No ei aivan, mutta aika lähelle veikkasi. Ja eihän sitä tiedä onko se tyttö vai poika. Ja minulle on ihan sama kumpi se on, kunhan on terve! Voi himskutti, minun masussa ihan oikeasti asustaa joku! En sitten ehtinyt teidän seurana täällä pitkään olla! Taitaa muuten olla totta että heti keskenmenon jälkeen raskautuu helpommin, minähän en odottanut menkkoja väliin vaan jatkettiin yritystä suoraan. Kääks!

T:Titi rv 5+3[/color]

Vierailija
20/45 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toivotaan kovasti että kaikki menee hyvin, ja miks ei menis!!!! Onnea onnea onnea!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän