Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerronpa suunnitelmani, vaikka saankin varmat haukut

Vierailija
20.11.2006 |

Elikkä meillä menee miehen kanssa tosi huonosti, on mennyt jo pidemmän aikaa. Minä haluaisin kolmanne lapsen, olen aina halunnut kolme lasta. Mies ei halua, toiseenkin lapseen suhtautuu kylmäkiskoisesti. No mnä aattelin ottaa kierukan pois salaa mieheltä ja sitten kun tuun raskaaksi, jätän mieheni ja muutan lasteni kanssa pois. Oon laskenut että pärjään ihan hyvin ainakin äitiysloman ajan. saanhan mä sit yksinhuoltajakorotuksen ja asumistukeakin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksinhuoltajakorotuksella ja elatustuella elääkin onnellisesti elämänsä loppuun asti... Voi taivas mikä älykkö... ja lisää vielä lapsia pitäisi tehdä tuolla älyllä.

Vierailija
2/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naidaan kyllä vaikka muuten meneekin huonosti. ja haloo, onhan mulla työpaikka! t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätti tunteita ja keksit vielä lisätä satuusi tuon jättämisen ...muista myös kertoa miten kuppaat mieheltäsi mahtavat elatusavut niin saat mammat varmemmin lämpöseks.

Väsynyttä...

Vierailija
4/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämä sama kun menneellä viikolla, niin kun joku muukin totesi. Vaihtaisit jo levyä, tadi keksisit jotain parempaa. Voin vaikka ehdottaa: Menin ja panin naapurin miestä, kun mies ei halua lasta kanssani, tai: panin mieheni veljeä ja nyt raskaana, mutta ei mies sitä ikinä huomaa kun ovat niin samannäköiset tulee varmasti lapsestanikin siis mieheni näköinen.

Vierailija
5/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saan lapset, eihän mies niistä välitä. Ja sitten kun palaan töihin niin saan kyllä ihan hyvin palkkaa - joten kyllä pärjään. t ap

Vierailija
6/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sä ihan täyspäinen?

kysyy kolmen yh, jolla yksi lapsi sairas, eikä mitää ylimääräisiä tukia tipu (ja rankkaa on!)

Vierailija
7/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinulle voi kuin nauraa!

Onnea valitsemallesi tielle.,,,

Vierailija
8/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sinulla alkaa mennä taloudellisesti huonosti niin pääset aina lain tukemalle pankkitilille eli joko isän taskuille tai sitten valtion kassasta maksettavalle elatustuelle.

Vierailija
9/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä harrastatte. Taitaa olla joku huonompi ohimenevä vaihe vain teidän suhteessa koska kuitenkin pystytte toisianne koskettamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi