*Elokuumeilijat* maanantaina 20.11
Kommentit (21)
Juu, kyllä minäkin alan menkkoja odottelemaan tulevaksi kesk./torstaina.huoh. tietysti toivo vielä elää, mutta en tiiä...varaudun tuohon pahimpaan niin jos se ei sitten satuttais niin kauheasti :/
-viu kp26/28-
toivottavasti plussaajia löytyy kuiteskin muista!!!! =) (ja ehkä minustakin....joskus....)
Viikonloppuna oli ovis, mieli korkealla, kun sen nyt ensimmäistä kertaa bongasin! Yritys ollut kova, nyt ei auta muuta kuin odottaa ja jännittää, kuinka käy. Tää on niin piinaavaa!
Onnea kaikille kahden viivan metsästykseen!
Taika-80: Toivotaan, että vuoto ei enteilisi tätiä kuitenkaan *bd*
viu: Heiiiii...eipäs vielä lannistuta ;) *samalla tsemppaan itseäni, ei pahemmin toiveita tässä kuussa*
-maju-: Onnittelut ovisbongauksesta, hieno jutska..toivotaan tärppiä!
omaa: kp 19/28-32 ja lämpöpirkale vieläkin normaalissa :/ jotenkin on sellainen fiilis että en kunnolla kyllä ainakaan ovuloi..ei limojakaan oo oikeestaan ollut. Pupuilu saldo huimat kolme kertaa...aargh. Silti elättelee, että ei sitä tiedä jos kuitenkin (joojoo). Pitää houkutella mies vielä petiin, jos ovis onkin vasta tuloillaan.
Huomenna testaan:)
Ja jos nyt ei tärppää niin pidetään muutaman kk tauko ja sitten uudestaan, alkaa mennä ihan höperöksi tässä hommassa:)
Nyt siis kp27/14-28
Tuntuu kyllä siltä että täti kurvaa paikalle.. kiukututtaa siihen malliin:)
No.. jos tulee niin saa kyllä tulla ajoissa:D ettei tarvii kovin tuhlata rahaa:D
Jokos joku on testannu???
Mitäs muille??ovista oli joku pongaillu.. onnea heille...
Oireet on täällä ainaki joka suuntaa merkkaavia.. että eipä tiiä mitä ajatella..
Kaikille paljon plussatuulia...
viikonloppunahan se ovis sitten oli...ja peittoja tuuleteltiin ahkerasti, joskin eilen meni touhu jo vähän " suorituksen" puolelle.
Koittakaahan piinailijat pitää tätsykkä loitolla...saadaan sitten niitä plussauutisiakin vähitellen.
Ja muille ovispongareille onnea metsästykseen: )
-Happy kp16/26-28 yk2
Täällä menossa kp 17/25-28 ja puuhailtu on joka toinen päivä ;). Olen aika toiveikas (taas), yk 2 vasta menoillaan. Oviksesta ei oo hajuakaan, aattelin et ois saattanu alkuviikosta olla kun toi kierto tuppaa aika lyhyt olemaan mut tiedä nyt sit näistä nippailuista. Eilenkin vihlas kyl muutaman kerran aika ilkeesti, et oiskohan se nyt vasta ollutkin...
Toisaalta on ollut pari päivää semmoinen painon tunne alavatsassa, mitä lie meinaa.. Taidanpa olla taas liian toiveikas. Viime kierrossakin tuntu kierron puolivälistä menkkoihin asti jos jonkinmoisia pms-oireita, joita tietenkin raskausoireina pidin. Saapa nähdä miten nyt käy.
Taika-80: Miten kävi? Toivotaan että kiinnittymisvuotoa!
Plussatuulia kaikille!
mintun_äiti
täällähän aletaan jo jännittämään ekaa plussaa :) *peukuttaa*
omaan napaan,bongasin ovistikuilla 2 tasavahvaa viivaa eilen illalla ja yöllä alkoi sitten ne tyypilliset kivut, eli oletan oviksen olleen nyt ja JIPII lähti oikealta puolelta(heinähippusissa yhtäaikaa piinailleet, tietävät tämän jutun). kontrollitestin ihan vaan hupimielessä tein aamulla ja viivat olivat jo huomattavasti vaalentuneet, että tarkkoja tuntuvat noi tikut olevan. kierto menee pitkäksi, koska luteaalivaihe on yleensä sen 14vrk, mutta sentään pääsen piinailemaan olen niin iloinen jo pelkästään siitä.
tamatu 16/27-30(33)
vielä ei oo vuotoa tullu lisää...ihmeellistä tämä touhu. Viimeksi sama homma, eka tuli illalla tuhru(viimeksi se oli vain tummempaa ja enemmän) ja seukki iltana alko sit vuoto kunnolla. Noh ei auta ku oottaa iltaa ja huomista.
Ois kyl siinä mielessä kiva jos menkat tulis jo nyt, niin ei tarvis koko viikkoa piinailla ja oottaa, mutta eihän niitten kyl tarvis tulla olleskaan...
Taika 33/33-42 (ainakin vielä)
Täällä myös piinaviikko meneillään. Vauvakuume käväs viimeviikolla miinuksen puolella esikoisen yökukkumisten takia, mutta niin sitä taas piinaillaan. Minkäännäköisiä oireita ei suuntaan taikka toiseen ole ja nyt on menossa kp 26/29. Ei edes sitä kiukkua, mitä viimekierrostakin oli jo viikko ennen tädin vierailua, eli perjantaihin asti saa piinailla. Tätihän sieltä kuitenkin kurvaa kylää väkisin, en jaksa uskoo muuta.
Peukkuja ja plussaonnea kaikille muillekin piinailijoille, meitä oli jo aika monta tällä viikolla.
Hertta
ens viikollahan sen pitäis alkuviikosta tulla tupsahtaa..Mutta nyt ei oo kyllä ainakaan vielä mitään oireitan, ei oireen oiretta.
Mä en ookkaan sitten melkein viikkoon päässy kattomaan että mitä tänne kun meille meni netti poikki ja eivät tiennee että missä vika, sit asentaja kävi tänää ni joku johto oli tolpasta menny poikki...mikä lie senkin katkassu..
Nyt vaan jänniä hetkiä ootellessa.
en tiiä onko vaa toive ajattelua mutta mulla on vaan sellanen olo että ei se täti taia tulla...mut saas nähä...tulee se kuitenki...
Sitä on vaa tällänen olo koko ajan että tulee, ei tule, tulee...
Ja ei millään jaksas lähtee illaksi töihin...pakko kai se on...
mutta kattelenpa illalla töiden jälkeen paremmin että mitäs ootte täällä kirjotellee..
buam kp 21/29-30
Päiväpinon pukkasitte ja nyt jo näin paljon tekstejä kiva kiva :)
Itsellä ovis kohta tuloillaan, valkkis jo muuttuu siihen malliin. En taida ihan huomenna ovis sittenkään olla, josko olis sit vasta keskiviikkona.
Sen verran taas työstressi painaa päälle että eilen illalla ku piti touhata niin eihän siitä tullu mitään!! Ja siis nimenomaan minulta, mies kyllä oli innostunu ja mulla vaan pyöri päässä kaikki työjutut joita piti vielä iltamyöhällä miettiä... hitsi jos menee koko ovis ny tässä ressatessa ohi.. eilen piti koko touhu keskeyttää (miehen harmiksi, hmm) kun sanoin etten kerta kaikkiaan pysty...arghh... työstressin lisäksi tietty olen alkanu stressata tätä vauvatouhuakin, tai just kun ei ole vielä tärpännyt.
Miten te muut onnistutte relaamaan? Mun työ on sellaista, että pakko tehdä töitä kotonaki niin ei ole sillai selkeää vapaa-aikaa ja työaikaa, joten helposti työ painaa päälle iltaisinkin ku pitäs muka levätä ja relata. Vaikuttaako teillä muilla miten työstressi ja vauvastressi touhuiluihin jne.?
Pitäs kai kokeilla tänään jotain erilasta, lämmittää vaikka sauna ja yrittää ensin relata siellä. Tosin hirmumäärä paperitöitä olisi täksikin illaksi tehtävänä ja ne pitää huomenna olla valmiina.. :P
Olen muuten aikeissa hakea influenssarokotuksen torstaina. Onko siitä haittaa, jos ovis on just ollut tai menossa kun ottaa rokotuksen?
T. Ressi-Koralli73 kp 11/24-29 yk5
kohta koko pino täynnä minua =)
Mulla alko taas toiveet nousemaan...apua en tiiä miks. Ku se vuoto eilen oli todellakin vain pyyhkäsy, ei jääny/tullu housuihin mitään ja se ei ollu kunnon punasta. Ja nyt päivän aikaan on tullu vain valkovuotoo ja tosi haaleen ruskeita tosi ohkasia viiruja paperiin...(en mitenkään tarkkaan kattele papereita ku vessassa käyn =D suurennuslasi mukana, ei nyt sentään..)
Voisko se sittenkin olla niin et olisinki raskaana... Nyt käy kuitenkin niin et tipun ja korkeelta, ku alko viimein tuntuun tältä. On pari päivää myös närästäny(viimeksi närästi viime raskaudessa) ja tänään on ollu hieman huono olo ja pääkipua... Torstaina ois tarkotus testata, jos ei menkat ala ja jos jaksan sinne asti oottaa...
Apua, apua ja apua, ku päivä menee hitaasti!!
Voimia teille muillekin!! Sori, olen omanapainen tänään... =(
Taika 33/33-42
eli tuli noutaja heinäkuisista, joten tuttujahan täällä näyttää jokunen olevan :)
korallille piti sanoa, että joo, vauvastressi näkyy ainakin meillä sänkytouhuissa ja ei mitenkään positiivisesti :( yritän kuitenkin olla stressaamatta mutta vaikeetahan se on.
mutta nyt täytyy päästä vähän ottaa happea tästä kuumeilusta, palajan varmaan tossa lähempänä ovista kirjoittelemaan, lukemassa toki käyn päivittäin :)
ja nyt hurjan paljon tsemppiä ja plussasäteitä kaikille elokuumeilijalle!!+++
CalZal kp1/29-31
Onnittelut tamatulle... olen heinähippusissa lukenu noi sun jutut.. (ent.mamitsuukkeli)
Testasin sitte jo tänään:/ ja en edes jaksanu pietellä ku reilun tunnin(pissaa siis)
Tyhmä... siis nyt kp27/28?? ja täti tulee jos on tullakseen niin ylihuomenna tai yliylihuomenna:D
vähän aikaisissa:) ja apteekin testillä.. ja negaa se näytti,ei edes haamua... No en kuitenkaan luovu toivosta;) ylihuomenna uudestaan jos ei tätiä kuulu!!!
se minusta..
Mitäs muilla??? millon testaillaan???
bdbdbdbdbdbdbdbdbd
ja paaaaljon plussa tuulia....
Miten noi viikonloput menevätkin niin nopeasti ja maanantai on pitkä kuin nälkävuosi..
Hertta05: kuulostaa tutulta. Meilläkin esikoisen kanssa on ollut viimeiset yöt sellaista heräilyä, että en tajua, onko järkeä haluta toista valvottajaa. Silti sitä kuitenkin kuumeilee päivällä, vaikka yöllä on joskus sitä mieltä, että saa jäädä ainoaksi ja viimeiseksi yövalvottajaksi. Toivottavasti nyt loppuisi noi yökukkumiset, kun alkaa kohta koko perhe olla taas ihan pihalla.
).( Kp 11/26-35. Ovis on luultavasti tulossa loppuviikosta tai sitten ensi viikolla. Täytyy varmuuden vuoksi pupuilla koko ajan jtp-tekniikalla, että voisi raskautuminen ehkä onnistuakin, kun ovistikkuja ei ole käytössä.
Paljon plussatuulia!!
heissan. Mäkin ajattelin muutaman sanan laittaa. Lukemassa oon käyny teidän muiden juttuja nyt jo jonkin aikaa tässä töiden lomassa.
Kakkosta siis yritetään ja vasta eka kuukausi kunnon yritystä menossa. Saas nähdä tärppääkö tällä kertaa vähän helpommin kun ekan kanssa. yksi km myös takana joten suhtaudun tähän vauvahommaan aika realistisesti. Toivon toki kovasti, mutta jalat maassa. Mulla on myöskin munasarjojen kanssa ollu ongelmia joten helppoa urakkaa en tästä toisestakaan raskautuksesta odota. Kun nyt jossain vaiheessa tulisi...ja jos minulta kysytään niin mahd pian tietysti. ;)
Ovulaatio oli/olis kiertopäivien mukaan viikonloppuna tai nyt alkuviikosta. Ja tissejä on porottanu ihan hulluna. Onko joku muu huomannu samaa ovulaation yhteydessä? Samanlaista tykytystä kuin alkuraskaudesta ekan kanssa mutta ei kuumota. Eikä oo ollu havaittavaa kasvua. " harmi" , sanoi mies kun sille näistä oireista kerroin. ;) Oon jo ruvennu ajattelemaan että mulla on jonkinlainen lievä rintatulehdus. Kuulostaako kenellekään tutulta noi oireet?
t. mötiäinen
tuolta suurperhe kuumeilijoiden joukosta tuun tännekkin kun juuri laskin että lasketut aikani jos tästä kierrosta tuun raskaaksi on 25.8. Aktiivista yritystä on takana 1kk ja ilman ehkäisyä ollaan oltu elokuusta asti. Nyt meneillään hurjat menkat. Ovulaatiosta ei mitään tietoa kun olen ollut primolut kuurilla 3kk ja nyt menossa ekat menkat ilman lääkkeitä ja kierto oli 39pv ja lääkkeillä 29pv joten oikeastaan vasta seuraavista menkoista voin jotain päätellä. Aion kyllä alkaa tikuttaa ovista tässä kierrossa kun vauvan kaipuu on tosi kova :o)
Ollaan siis mieheni kanssa iältämme minä 26 mies 28 ja neljä lasta löytyy iältään 8v,5v,4v ja 2v
niiloakseli kp3/29-39
Kirjoitin tämän jo tuohon viime viikon pinoon, mutta jäi pinon viimeiseksi viestiksi, joten kopioinpa tähän.
Olen nyt siis viikon ajan yrittänyt ovista tikutella. Yksi päivä jäi väliin kun oli testit loppu, mutta joinakin päivinä olen tehnyt sen jopa kahdesti. Aina sama tulos: kunnon kontrolliviiva ja haalea testiviiva. Nyt menossa kp 20, ja mietin kannattaisiko vielä jatkaa tutkimuksia kun tuosta kierron pituudesta ei oikein ole varmuutta, voipi olla 29 tai sitten jopa 50 päivää, vai unohtaa koko ovistestailu jo tältä kierrolta?
Olen hieman laskuissa sekaisin, mutta luultavasti on kp 25/noin 30. Ovis oli kp 16 paikkeilla, mutta siitä vähän myöhästyttiin petipuuhissa todennäköisesti. Ei mitään merkkejä raskautumisesta. Ärsytyskynnys alkaa olla herkimmillään, eiköhän tuo täti ilmaannu kaiken tän ärsytystilan päätteeksi huippuärsytyksenä.
Mulla ei ole yhtään r-testiä kotona, joten en nyt testaile. Taitaisi olla hukkaan heitettyä ne testit tässä kierrossa mun kohdallani. Mutta pidän peukkuja muille ! Kyllä se plussa jollekulle elokuiselle vielä tulla tupsahtaa. Jännistys ekasta plussauutisesta elokuumeilijoissa alkaa olla käsinkosketeltavaa. *peukutusta*
Ja oviksen bongaajat peitot pöllytykseen. :)
minä oottelen täällä menkkoja tällä hetkellä... Eilen illalla tuli vähän jotain vaaleanpunaista paperiin, joten aika varmasti sieltä menkat alkaa. Tietenkin voi olla mahollista että tuo olisi nyt vasta jotain kiinnittymisvuotoa, mutta tuskin...ei auta ku ootella isompaa vuotoa.
Taika kp33/33-42 tai kp2/32-42
Tsemppiä muille!!!