Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<> <> SYYSTOIVEET VKO 47 <> <>

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Pitkästä aikaa tässäkin pinossa. Jotenkin olen " jumittunut" tuonne Haahuihin, mutta pitää välillä täälläkin käydä kurkkimassa.

ON-juttuja: Perjantaina alkoi menkat! Jesh! Harvoinpa on kuukautisten alkaminen ilahduttanut näin paljon. Tyhjennyksestä oli hieman yli 4 vkoa siis aikaa. Eli jos tyhjennyksen laskee kp 1:ksi, alkoivat menkat kp 32, mikä ihan mun normaalikierron rajoissa vielä. Vähänkö oon tyytyväinen. Nyt vaan vajaa pari vkoa ja sitten voisi olla tärppipäivät. :) :) :) Kieltämättä kyllä pelottaa alkaa uutta yritystä, kun persuuksissa kaivaa vain tunne, että huonosti sekin kuitenkin päättyy. Äh, masentavan negatiivista.

Tuutupii kp 4

Vierailija
2/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutupiille onnittelut tädistä! Ei mikään ihme, jos on negatiivinen olo. Toivottavasti pian plussaisit siten, että raskaus jatkuisi.

).(Meillä sairastetaan taas.. Yöt menevät tytön kanssa valvoessa vaihteeksi ja taas viime yönä mietin, että onko tässä vauvakuumeessa mitään tolkkua. Toisena hetkenä tuntuu, että tolkkua on paljonkin. No, katsoo miten tässä kierrossa käy. Ovulaatio on ehkä viikonlopun tienoilla tulossa tai sitten se menee ensi viikkoon. Ihanan epävarmaa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeeta tulin kurkkaamaan et onko viikkopino pystyssä. oli onneksi!

ressi päällä! tenttiin oon lukenut kaikki liikenevän vapaa-ajan. tänäänkin istuin kirjaston lukusalissa melkein neljä tuntia. huoh, onneksi tää on kohta ohi.

tuutupiille onnittelut tädistä ja västäräkille tsemppiä yövalvomisiin, toivottavasti et itse sairastu.

ON: kp 25, tätiä odottelen saapuvaksi torstaihin mennessä. tänään jo ihmeellisesti juilinut alamahaa menkkamaisesti koko päivän, mutta vielä ei näy vuotoa. saa nähä nytkö ne kierrot sitten alkaa pitkittyyn niinku gyne povas.

loppuviikosta palaan jutulle, nyt nukkumaan että jaksaa nousta aamuvuoroon.

Vierailija
4/12 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan olevani täällä heti aamusta pyörimässä, ja töitä pitäisi tehdä. Ennen töihin tuloa olin vahvasti sitä mieltä, että näillä sivuilla en kyllä täällä tule pyörimään, ettei vaan kukaan näe..mutta mutta..taidan olla aikas koukussa..

Tuutupiille onnittelut tädistä ja kovasti tsemppiä ja voimia uuteen yritykseen. Voin vaan kuvitella millainen pelko raskauden jatkumisesta tuollaisen kokemuksen jälkeen on kun pelko keskenmenosta pyörii itselläkin mielessä vaikka tuollaista kokemusta ei olekaan.

Mutta on nuo keskenmenot vaan niin valitettavan yleisiä, sen on ainakin täältä palstalta saanut lukea. Usein kun on niin, että ei niistä ystäville/tuttaville/sukulaisille edes välttämättä puhuta niin ainakaan minä en ole tajunnut miten yleistä se loppujen lopuksi onkaan.

ON: menossa kp 24/28-30 eikä minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Eli eiköhän se täti sieltä tulossa ole..sunnuntaina tai alkuviikosta viimeistään.

Nyt töihin..

Vierailija
5/12 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sekä Heltsy että Jondeliini pääsisitte molemmat testaamaan plussaa. Paljon plussatuulia teille molemmille. Vai oliko se niin, että Heltsy olet epävarma, että onko tässä kuussa ollut ollenkaan ovulaatiota? Paljon lukuintoa Helstylle. Opiskelu on välillä aika raskasta.

).( Kp 12/26-35. Ovulaatio siis voisi olla jopa huomennakin tai sitten vasta ensi viikon puolella. Pupuilua ollaan jatkettu joka toinen päivä ja mies on yllättävän innoissaan tästä tekniikasta. Vaikka aikaisemmin varoitteli, ettei nyt kovin vauvakuumeinen olekaan. Vielä ei ole kertaakaan tarvinnut edes kunnolla houkutella vällyjen alle, vaikka varsin hyvin tietää, että osa tästä minun innostani liittyy oikeasti tähän yrittämiseen. No, on pupuilu ollut minustakin hauskaa vaihteeksi tällä tavalla. Pupuillaan, vaikka väsyttäisi..

Kunhan vielä esikoinen alkaisi nukkumaan öitä paremmin. Viime yönä oli puolen tunnin huutokonsertti (varsin lyhyt siis), jonka aikana mietittiin, että onko lapsi edes hereillä vai ei. Puhui välillä ihan mitä sattuu, mutta loppujen lopuksi halusi vaihtaa yökkärinkin, jonka jälkeen simahti ja rauhoittui. Ja tämän yökkärin vaihdon muisti taas mainiosti aamulla. SItten miettii, että jos neiti jatkaa näiti rikkonaisia öitä vielä pari vuotta ja jos meille syntyy toinen yhtä huonosti nukkuva (tai sitten unissaan puhuja), niin meidän vanhempien unet jää kyllä tosi vähille. Elämän realiteetitkaan ei kyllä ole saaneet vauvakuumetta asioihin.

Vierailija
6/12 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli toiselle sivulle jo mennyt meidän pino. Missä olette? Kuulumisia?

ON: kp13/26-35, ja taitaa olla ovis käsillä. Nipistykset ja kivut ja limat kaikki täsmäävät. Tänään siis päästään peittoja pöllyttelemään. :) Kunhan jälkikasvu nukahtaa. Täytyy kuitenkin tämänkin jälkeen jatkaa pupuilua, kun voinhan minä erehtyäkin näistä merkeistä ja ovis voi olla myöhemminkin.

Vierailija
7/12 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä lukemisen lomassa kävin kurkkaamassa mitä kuuluu, mutta kovin on hiljaista..

mulla tänään kp27 eikä tätiä näy. vielä.

nyt takasin kirjan ääreen, viimeiset tärpit ja kertaukset ja sitten nukkuun.

Vierailija
8/12 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs kaikki luuraa...

Saadaan muuten kohta tämä meidän ' syystoiveet' -nimi ajatella niin, että toivotaan vauvaa ensi syksylle kun tämä syksy kohta jo loppuu..

Tai voihan olla, että kaikki plussataan vielä tämän syksyn kuluessa, toivotaan ennemmin näin!!!

Aika samoissa mennään Heltsyn kanssa, nyt kp26/28-30 eikä mitään merkkejä mistään ilmassa. Oletan tämän oireettomuuden ilman muuta tietävän menkkojen alkamista..niitä odotellessa..

Tulkaas nyt muutkin kirjoittelemaan niin saadaan pino pysymään ekalla sivulla!!

Vierailija
9/12 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas ketju tippunut...

Minä taas kirjoittelen pitkästä aikaa. Aika menee niin kauhean nopeaa!

Meillä on nyt eka kertaa ihan kunnolla yritetty kun tikuttelin tuota ovista. Saatiin siis kerrankin nyt ajoitettua tuo pupuilu oikeeseen aikaan. Toivottavasti tulosta syntyy :) Nyt on menossa kp 17/28. Ilmoittelen tässä sitten miten käy :)

Ihanaa, kun niin moni Syystoiveista on jo plussannut. Meillä väki on vähän vähentynyt täällä. Nyt vaan uusia Syystoiveita kirjoittelemaan jotka on ennen viihtynyt paremmin taustalla!

Mekku

Vierailija
10/12 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä te ootte? levinia, sanjuska, tepa ja muut..? tulkaapas nyt kertomaan viikonlopppusuunnitelmistanne ja muitakin kuulumisia.

taidanpa laittaa pari galluppia pystyyn, jospa ne houkkuttelisi jonkun juttelemaan kanssani. eli onko sulla pikkujouluja tiedossa, monetko ja millaisia? ja sit vielä et mitä aiotte ostaa joululahjaa miehelle? entäs anopille?

niinkuin huomaatte oon ihan joulutunnelmissa jo! mulla tiedossa kahdet pikkujoulut, parin viikon päästä lauantaina joukkueen kanssa ja luokkakavereiden kanssa. joululahja galluppi on nyt sen takia että saisin teiltä hyviä ideoita. mä en siis vielä tiedä. joulutunnelmissa oon senkin takia, että eilen oli se suullinen päättökoe ja nyt se on sit varmaa että mä valmistun kolmen viikon päästä. jihuu!! mahtava tunne kun ei oo enää ressiä, eikä tarvi tehä tehdä kouluhommia kaikella vapaa-ajalla.

ON: kp 29/25-27. näin pitkälle mulla ei oo kierto viä mennytkään. toisaalta jännittää hirmusti mutta jalat koitan pitää maassa, ennustihan se gyne et kierrot tulis epäsäännöllistyyn ja piteneen eli eipä tässä kovasti juhlita. toivos vaan et se täti tulis pian jos on tullakseen, ettei sit pettyis niin paljoo.

mukavaa perjantaita ja viikonloppua!

Vierailija
11/12 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupeihin:

Minulla on parit pikkujoulut. Huomenna kyllä juhlistan juhlien merkeissä 30vuotta ja ne ovat melkein kuin pikkujoulut. Uskaltaa ainakin vielä ottaa alkoholiakin. Tämä viikko onkin mennyt ostaessa tavaraa, kampaajalla, leipoessa ym.

Miehen joululahjan suhteen olen ihan ymmällä.. Täytyy kai ostaa joku työkalu tms, joista mies tykkää, mutta joista minä en ymmärrä mitään. Tai sitten joku vaate tms. Anopille täytyy miettiä lahjaa, kirja yleensä kyllä on aika varma lahja. Kunhan vain keksisi sen kirjan. Appiukko saa Mentalwearilta paidan: Ladamies ei sääliä kaipaa. Meni ostamaan harrasteautoksi Ladan, jota anoppi inhoaa.

ON: Ei mitään uutta.

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
12/12 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani eilen kavin teitit lukemassa ja suurperheet ja vastasinkin pikaiseen tanne, eika missaan nay joten nettipimentoon meni sekin yritys!

Taalla kans odotellaan noita kylmempia aikoja, oikein arsyttaa kun kaapit on taynnansa villavaatteita ja pihalla paistaa aurinko siniselta taivaalta ja lampoa joka paiva lahes +20!! Ma kun tykkaan kylmasta ilman sateita!!

Pikkujoulusta meillapain ei oo tietookaan; ja yhden kysymyksen muitten ohella heitan, eli milloin laitatte joulukuusen esille? Kun mulla likat nyt jo ' haaveilee' asiasta ja omassa kodissani muistan etta vasta 20.12 laitetiin kuusi; ma olen ottanu tavaksi taalla etta toisella joulukuun viikolla otetaan esiin ja ekana sen jalk. viikonloppuna koristellaan tyttojen kera! Tana vuonna taitaa vielakin aiemmin tuo tapahtua? Mutta nyt akkia tan lahetan kun mun netti siis temppuilee, kaikille hauskat ajat!