MITÄ HELVETTIÄ! TUPAKOINTI OMASSA KÄMPÄSSÄ KIELLETÄÄN
https://yle.fi/a/74-20016871
Minä kyllä röökaan juuri niin paljon kuin haluan omassa kodissani ja parvekkeella. Jos jotain haittaa niin muuttakoon jumalauta pois!
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tupakoi ja todetaan keuhkosyöpä, niin sais ite maksaa kokonaan ne hoitokulut. Jos siis haluaa vielä elää.
Ja lihavat, tai alkkikset myös korvatkoot hoitonsa. Kyllä näitä muitakin löytyy, jos sille tielle mennään.
Onko kirjoituksessasi enemmän katkeruutta vai yhdenmielisyyttä?
Olen tupakoimaton, joka vastusta ehdottomutta. Voit siitä päätellä...
Niinpäniin rakkaat lapset... tähän on ajauduttu, koska parveketupakoitsijat eivät ole välittäneet välittää muista, vaan ovat levittäneet myrkkyjään muiden koteihin. Ollaan nyt taas ymmäretty, että pitää kieltää, ennenkuin muutos tapahtuu tupakoitsijoiden tavoissa. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei saa polttaa parvekkeella mutta en todellakaan aja hissilla 7 kerrosta alas ja kävele pihan läpi tupakkapaikalle. Poltan liesituulettimen alla.
Naapuri on kotosalla ja on masentunut ja silti menee hissillä ulos tupakalle. Oletko invalidi, kun et pysty samaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tupakoi ja todetaan keuhkosyöpä, niin sais ite maksaa kokonaan ne hoitokulut. Jos siis haluaa vielä elää.
Ketjupolttajakummini kuoli keuhkosyöpään alle 60-vuotiaana. Täysin itse aiheutettu syöpä. Tupakkaa olisi pitänyt saada polttaa vielä sairaalassa,vaikka ei pystynyt edes syömään.
Keuhkosyöpää sairastavat maksakoot hoitonsa. Olen samaa mieltä.
Mä isken neniin jos joku vetää alkoholia niin että näen. Alkoholi vasta vaarallista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te ostatte tupakkaa, jos sitä ei enää myydä eikä tuoda maahan?
No sieltä kaupasta kun sitä myydään kun onhan ne tupakkaverot saatava.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi antaa ihmisestä kyllä automaattisesti todella tyhmän ja juntin kuvan. Ei kukaan fiksu nykyään enää polta. En ymmärrä miten kukaan ylipäätään kehtaa enää julkisesti polttaa.
Kuinka joku tupakoimaton terveysterroristi kehtaa elää liian pitkään tuolla laitoksissa pyöriteltävänä, niin sitä ihmettelen. Ja nostelee eläkettä liian kauan omaistenkin jo toivoen että se kuolisi.
Liian pitkään elävä antaa itsestään tyhmän ja juntin kuvan eikä omaisillekkaan ole kivaa sellaista loputtomiin katsella. Tulee jumalattoman kalliiksi sellainen veronmaksajille.
Sairaalassa kunnioitetaan alkoholisteja ja tupakoitsijoita jotka eivät elä täällä liian pitkään toisten harmina ja ne ovat eniten veroja maksaneet yhteiskunnalle kun liian pitkään elävä terveys terroristi on maksanut vähiten veroja ja maksaa loppupäästä kaikkein eniten veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Äääwwää wäwä siis mä en jaksa k-kävellä a-a-alas t-tupakalle yhyyy yhhyhyy en jaksaaaa nyyyhnyyh poltan liesituulettimen alla sitte äääwäwäwäää k-kaikki k-kiusaa ku en s-saa polttaa s-isällä ja sniff p-parvekkeella yhyyyyhyyy en kestäää 😭😭😭😭
Lopeta se mömmöjen vetäminen siinä liesituulettimen alla.
Minä en polta enää mutta mietin joskus että aloittaisin taas. Olin silloin hoikka ja haisin vähemmän. Hampaatkin olivat suussa. Nykyään huohotan kävellessä, valun hikeä kun kävelen vaikka vain sohvalta vessaan ja etuhammas lohkesi salmiakista. Syön herkkuja ihan älyttömästi.
Joku näet vinkkasi että tikkari suuhun kun tekee mieli tupakkaa ja sehän toimi, mutta pian tikkari vaihtui suklaapatukkaan ja patukka kokonaseen levyyn..
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin tupakoinnin sähkötupakan avulla. Minä käytän välillä sähkötupakkaa parvekkeellani. En aio lopettaa.
Teiltäkin löytyy varmaan tupakkapaikka sitä varten?
Vierailija kirjoitti:
Minä en polta enää mutta mietin joskus että aloittaisin taas. Olin silloin hoikka ja haisin vähemmän. Hampaatkin olivat suussa. Nykyään huohotan kävellessä, valun hikeä kun kävelen vaikka vain sohvalta vessaan ja etuhammas lohkesi salmiakista. Syön herkkuja ihan älyttömästi.
Joku näet vinkkasi että tikkari suuhun kun tekee mieli tupakkaa ja sehän toimi, mutta pian tikkari vaihtui suklaapatukkaan ja patukka kokonaseen levyyn..
Ehkä haisit, muttet huomannut. Hiki tulee joka tapuksessa, ja siihen vielä rööki... yäk!
Ja hampaat menee huonoksi myös tupakasta, jos saa ientulehduksen.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka on varma merkki ehdasta wt-kansalaisesta. Usein löytyy myös matala koulutustaso, tatuointi, kiroilu ja muut junttimaisuudet. Hyvin harva ns. paremmasta väestä enää nykyään polttaa.
Niillä on biitti huulessa. Yhtä älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei saa polttaa parvekkeella mutta en todellakaan aja hissilla 7 kerrosta alas ja kävele pihan läpi tupakkapaikalle. Poltan liesituulettimen alla.
Meillä Heka-Itä tuli parveketupakointi kielto.Vain 1 vanhempi henkilö asuu 1 keros ei pääse pihalle tupakalle.Poltaa virka ajan jälkeen parvekeella ja lasitukset kinni 24h 12 kukautta.ymärtämättä tupakan savu nousee aina ylöspäin ja parvekeissa on raot jotka sen mahdolistaa.Lisäksi parvekeiden sisällä ikunat ja ikunoissa rakovetiilit ,joita ei saa sulkea.Tulee hajut toisin asuntoihin. Kuinka monta tupakoitsijaa siellä on? En tiedä.Kätkeyty hänen sairaseläke eli tietyyn jaksoon 2 vikkoa kukaudessa. Oletetavasti alkoholi kysessä.Mutoin polta keitien lieden alla.Liesi tuletin feikki.On koriste.Sen sisällä keskusilmaston putki ja todella hänen tupakointi sinä keitiössä savut nousee keskuilmastoon.Tämä ensimäinen kerros on alataso,Joten kotinsa ulko ovesta hänellä todella ei pitkä matka tupakointi paikaan mikä osoitettu asukaille ulkona.Roska katoskin pitempi matka. Joten poltakaa ulkona,nautikaa muiden serasta jotka tupakoi.Mutta alkää parvekeilla ja siellä liesitulettimen alla.Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoi liesituulettimen ääressä kuten minä.
Sinähän se einsteini olet, kun sitä kautta on varmin tapa levittää se savu muidenkin kämppiin. Toivottavasti se syöpätamppooni jumittuu kurkkuusi seuraavan kerran, kun levität löyhkääsi muiden asuntoihin.
Höpö höpö se minnekään muiden asuntoihin leviä. Kyllä tuulettimella on ihan oma hormi josta käryt poistuu, niin ruoan kuin tupakan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut luultavammin vanhempani tupakoinnin takia sydänvika jo alakouluikäisestä asti. Tupakointi vahingoittaa erityisesti naispuolisten sydäntä. Miksi ihmeessä sinulla olisi lupa tuhota naapureidesi terveys?
Tämä. Naapurin savut tuli sisälle, kun olin raskaana. Haju tarttui myös kalusteisiimme ja vaatteisiin. Muutettiin pois, koska en halunnut altistaa vauvaa tupakansavumyrkyille.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka on varma merkki ehdasta wt-kansalaisesta. Usein löytyy myös matala koulutustaso, tatuointi, kiroilu ja muut junttimaisuudet. Hyvin harva ns. paremmasta väestä enää nykyään polttaa.
Parempi väki... Voi taivas. Mahdat olla itse oikein eliitti yksilö. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoi liesituulettimen ääressä kuten minä.
Sinähän se einsteini olet, kun sitä kautta on varmin tapa levittää se savu muidenkin kämppiin. Toivottavasti se syöpätamppooni jumittuu kurkkuusi seuraavan kerran, kun levität löyhkääsi muiden asuntoihin.
Höpö höpö se minnekään muiden asuntoihin leviä. Kyllä tuulettimella on ihan oma hormi josta käryt poistuu, niin ruoan kuin tupakan.
Leviää ihan rappukäytävän kautta muihinkin asuntoihin. Koettu on.
Alakerran mummo polttaa ilmeisesti vessassa ja pitää ikkunaa auki. Näin se kerran vilaukselta röökillä raollaan olevasta ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
En aio lopettaa parvekkeella tupakointia missään tilanteessa.
- - -
Niin vielä luulet. Tulet vielä näyttämään, miten kiltti pissii.
#uusitupakkalaki
Ja se tupakkaverosta ei taatusti luovuta eli tupakkaa valmistetaan ja myydään. Sama alkoholin suhteen.