Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ HELVETTIÄ! TUPAKOINTI OMASSA KÄMPÄSSÄ KIELLETÄÄN

Vierailija
09.02.2023 |

https://yle.fi/a/74-20016871
Minä kyllä röökaan juuri niin paljon kuin haluan omassa kodissani ja parvekkeella. Jos jotain haittaa niin muuttakoon jumalauta pois!

Kommentit (296)

Vierailija
1/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja vihdoin! Teidän tupakanimijöiden savut leviävät muidenkin asuntoihin mm. ilmanvaihdon mukana. Kaikilla on oikeus puhtaaseen ilmaan. 

Vierailija
2/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että näin teet. Siksi minun oppilaani ihmettelevät miksi minun vaatteet haisevat tupakalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin mutta tämä on omakotitalo jossa jo isäni poltti sisällä ennen minua ja kun kuolen, koko höskän saa repiä maan tasalle,

Vierailija
4/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin tupakoinnin sähkötupakan avulla. Minä käytän välillä sähkötupakkaa parvekkeellani. En aio lopettaa.

Vierailija
5/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut omakotitalossa niin siitä vaan, muuten ei. Onneksi mun kerrostalossa on kielletty kokonaan tupakointi, myös parvekkeilla.

Vierailija
6/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo tarkoittaa omaa kämppää.

Vierailija
7/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyyhyyy nii epistä yhyy KÖHKÖHKÖH En aio lopettaa RÄÄÄHHKÖHH kaikki kiusaa yhyyyyyyyyyy 😭😭😭😭

Vierailija
8/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kyllä nähdä miten tuo tulee toimimaan meidän taloyhtiössä. Meinaan, iso osa asukkaista polttaa ja moni sisällä. Muita ei ilmeisesti asia kiinnosta kun eivät halua savutonta taloa (tästä puhuttiin yhtiökokouksessa).

Vierailija
9/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa polttaa parvekkeella mutta en todellakaan aja hissilla 7 kerrosta alas ja kävele pihan läpi tupakkapaikalle. Poltan liesituulettimen alla.  

Vierailija
10/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20016871

Minä kyllä röökaan juuri niin paljon kuin haluan omassa kodissani ja parvekkeella. Jos jotain haittaa niin muuttakoon jumalauta pois!

Sinä et asu muuten omistusasunnossa. Kukaan ei pasko oman asuntonsa arvoa savuttamalla sitä remonttikuntoon. Mä asun vuokralla opiskelija-asunnossa, missä vuokrasopimuksessa on tupakointikielto. Samassa talossa asui joku sun kaltainen käryttäjä. Sille tuli aika kalliiksi kämpän pintojen pesu, maalaus yms. puhdistustoimet vielä sen jälkeen, kun oli saanut häädön. 

Vierailija
11/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyyy ääää wäää KÖH KÖH yhyyyy ääää KÖH RÄÄÄH yhhyhyyy KÖHHÖHHÖÖÄÄÄRRGGH 😭😭😭😭

Siinähän se oleellinen pähkinänkuoressa 👍

Vierailija
12/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut luultavammin vanhempani tupakoinnin takia sydänvika jo alakouluikäisestä asti. Tupakointi vahingoittaa erityisesti naispuolisten sydäntä. Miksi ihmeessä sinulla olisi lupa tuhota naapureidesi terveys?

Vierailija
13/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tupakoi parvekkeella, joten ei välttämättä ihan heti tule taloyhtiöön kieltoa

Vierailija
14/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei saa polttaa parvekkeella mutta en todellakaan aja hissilla 7 kerrosta alas ja kävele pihan läpi tupakkapaikalle. Poltan liesituulettimen alla.  

JUNTTI

Vierailija
15/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää ne tupakat peppureikäänne!! Sen jälkeen suuhun ahh ihanaa paska käärylettä!!!!!

Vierailija
16/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoi liesituulettimen ääressä kuten minä.

Sinähän se einsteini olet, kun sitä kautta on varmin tapa levittää se savu muidenkin kämppiin. Toivottavasti se syöpätamppooni jumittuu kurkkuusi seuraavan kerran, kun levität löyhkääsi muiden asuntoihin. 

Vierailija
17/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa haittaisi vaikka tuo he*evetin typerä toiminta kriminalisoitaisiin.

Vierailija
18/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääwwää wäwä siis mä en jaksa k-kävellä a-a-alas t-tupakalle yhyyy yhhyhyy en jaksaaaa nyyyhnyyh poltan liesituulettimen alla sitte äääwäwäwäää k-kaikki k-kiusaa ku en s-saa polttaa s-isällä ja sniff p-parvekkeella yhyyyyhyyy en kestäää 😭😭😭😭

Vierailija
19/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla mun isä poltti sisällä autossa. Ei juurikaan silloin, kun me lapset oltiin kyydissä, mutta se hajuhan oli pinttynyt sinne auton sisuksiin. Mulla särki aina päätä ja usein oli aivan kammottavaa pahoinvointia pitkillä automatkoilla. Söin sitruuna-vicksiä, että kestin sitä hajua.

Musta ei tullut tupakoivaa.

Vierailija
20/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun kyllä nähdä miten tuo tulee toimimaan meidän taloyhtiössä. Meinaan, iso osa asukkaista polttaa ja moni sisällä. Muita ei ilmeisesti asia kiinnosta kun eivät halua savutonta taloa (tästä puhuttiin yhtiökokouksessa).

Olisit heti sanonut, että asut kaupungin ongelmalähiössä, jossa poliisikin päivystää taloyhtiön parkkipaikalla. Missään muualla ei enää kaikki polta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä