MITÄ HELVETTIÄ! TUPAKOINTI OMASSA KÄMPÄSSÄ KIELLETÄÄN
https://yle.fi/a/74-20016871
Minä kyllä röökaan juuri niin paljon kuin haluan omassa kodissani ja parvekkeella. Jos jotain haittaa niin muuttakoon jumalauta pois!
Kommentit (296)
Jos yoi ei onnistu niin tupakoitsijoille ja savuttomille vähintäänkin eri talot. Asumisesta tulee siedettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoi liesituulettimen ääressä kuten minä.
Tämä levittää savua toisten asuntoihin!!
Onko liesituulettimien tarkoituksena käryjen jakaminen huoneistojen kesken? Luulin muuta.
No eihän se kerrostalo-osake kämppä ole oma. Teknisesti ottaen taloyhtiö sen omistaa. Osakkeen omistaja omistaa hallussapito-oikeuden osaketta vastaavaan luukkuun.
Osta oma talo niin saat kellastaa ja haisutella sen pinnat niin rumiksi kuin haluat. Ken toisen leipää syö, sen lauluja joutuu laulamaan.
Minusta ihan oikein! Kuka on edes niin idiootti, että polttelee asunnossaan? Siis oikeasti? Itse kun polttelin parikymppisenä, niin ei tullut mieleenkään polttaa sisällä ja pilata huonekaluja ja asuntojen pintoja tupakanhajulla.
Olen kerran siivonnut asuntoa, jossa oli polteltu ja voi luoja, kuinka katoista ja seinistä lähti keltaisenruskea kuravesi..Haju oli kuvottava. Eihän ne pinnat koskaan kunnolla putsaantuneet.
Tupakanhaju leviää ilmanvaihdon mukana toisiin asuntoihin. Miksi muitten pitäisi kärsiä jonkun addiktioista?
Lisäksi tupakointi sisällä lisää aina tulipalon riskiä ja se voisi tietää hengenlähtöä monille, varsinkin kerrostaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Vxxun idixxtti enään edes polttaa yli 10€ aski?
Työttömät verorahoista ostelee tupakkia..
Ei kuulu hiukkaakaan sulle, kuka mitäkin ostaa, polttaako tai ei, käyttääkö jotain muuta, vaikka alkoholia.
Että suuta vain kiltisti soukemmalle, tahvo. Vai oletko kenties poliisi ammatilta, eli mahdollismman tahvo.
Tupakoiko silloin omassa kämpässään jos se savu tunkeutuu muidenkin kämppiin? Kyllä silloin taitaa tupakoida niiden muidenkin kämpissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut luultavammin vanhempani tupakoinnin takia sydänvika jo alakouluikäisestä asti. Tupakointi vahingoittaa erityisesti naispuolisten sydäntä. Miksi ihmeessä sinulla olisi lupa tuhota naapureidesi terveys?
Eiköhän se tupakka sinne keuhkoihin vaikuta, eikä sydämeen. Vai onko lääkäri tidennut, että johtuu tupakasta?
Nykyään nistit ja vangit tunnistaa siitä että heillä on sätkä huulessa.
Ison rahan hallitsemien sijoitusasuntojen arvo laskee ja näitä on vaikea saada myydyksi, kun muissa asunnoissa poltetaan. Hajuthan leijailevat kämpästä suoraan porraskäytävään. Tupakalta haiseva rappukäytävä ei ole vuonna 2024 suomalaisista suuremman osan mielestä mikään ok juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiko silloin omassa kämpässään jos se savu tunkeutuu muidenkin kämppiin? Kyllä silloin taitaa tupakoida niiden muidenkin kämpissä.
Kävelee ja kuuntelee musiikkia myös muiden kämpissä jos kantapäätamppaus ja jumputus kuuluu.
Röökaajat ovat maksaneet verot tupakoistaan, joten tsot tsot. Toivottavasti sokeri kielletään samoinkuin makeat leivonnaiset ja rasvaiset makkarat ja liikkumattomuus. Voitais palkata joku ruoskimaan lihavia, kun nyt oikeen ruvetaan stalkkaamaan. Ja kuula kalloon sille, joka ei kierrätä tai heittää roskan maahan.
Lihavat ne vasta naurettavia ovatkin. Saisivat itse maksaa hoitokulunsa ja ihmettelen, miten kehtaavat liikkua julkisilla paikoilla..
En ymmärrä mikä järki siinä on, että pitää vastedes naapurissa käydä tupakalla, mutta tehdään niin kuin laki määrää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nistit ja vangit tunnistaa siitä että heillä on sätkä huulessa.
Ja sen "paremman porukan" siitä, että ne käyttävät kokaiinia ja raapivat nenäänsä.
Hyi! Olen asunut kämpässä mihin aamuisin tuprusi naapurin sisällä polttaman tupakan löyhkä.
Nyt asun talossa jossa entinen omistaja poltti sisällä kymmeniä vuosia. Hitto sitä siivoamista ammattilaisten ja otsonoinnin jälkeen. Ällöttävää!