Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt
Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.
Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.
Kommentit (1553)
Vierailija kirjoitti:
HUSLAB
Niin niitä syitä.
Yksi lintsaa töistä että voi jakaa vaalimainoksia ja käydä kokouksissa. Naama aina lehdessä muttei pomo sano mitään. Suojatyöpaikka.
Toinen viskoo ihmisiä tavaroilla ja huutaa.
Kolmas ei osaa tehdä töitään vaikka ollut kauiten.
Kun teet mitä pyydetään muut ihmettelee missä olet ja mitä teet. Siis luulee että lusmuilet kun ite lusmuilevat.
Tekopirteitä ja tekoystävällisiä asiakkaille. Sentään.
Firma jossa pitäisi olla pyöröovet koska väki vaihtuu niin tiuhaan. Voisin kertoa vaikka mitä mutta antaa olla. Jos sanon että 70% työntekijöistä jonkin sortin luonnehäiriöisiä niin kertonee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Citymarket. Nyt aikuisena kun ajattelee niin ihan päätöntä menoa.
Samoin. Työntekijät uhkailivat että itse kauppias tulee huutamaan minulle naama punaisena. No ei tullut kun irtisanouduin.
Koulun keittiössä palkkatuella. Kokoomuslaista unelmaelämäänsä velkarahalla pyörittävä emäntä oli kaikkia kohtaan pahempi kuin eräs Saksassa vaikuttanut A. H...
Vierailija kirjoitti:
Koulun keittiössä palkkatuella. Kokoomuslaista unelmaelämäänsä velkarahalla pyörittävä emäntä oli kaikkia kohtaan pahempi kuin eräs Saksassa vaikuttanut A. H...
Auts 😁
En saa perustelujen kanssa läpi kommenttia joten totean vain että ISS. Itse siivoaminen oli mukavaa, eli siitä ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUSLAB
Niin niitä syitä.
Yksi lintsaa töistä että voi jakaa vaalimainoksia ja käydä kokouksissa. Naama aina lehdessä muttei pomo sano mitään. Suojatyöpaikka.
Toinen viskoo ihmisiä tavaroilla ja huutaa.
Kolmas ei osaa tehdä töitään vaikka ollut kauiten.
Kun teet mitä pyydetään muut ihmettelee missä olet ja mitä teet. Siis luulee että lusmuilet kun ite lusmuilevat.
Tekopirteitä ja tekoystävällisiä asiakkaille. Sentään.
Saman tyylisiä kokemuksia eräästä yliopistosairaalasta. Jos en olisi itse ollut paikan päällä näkemässä ja kuulemassa, niin en uskoisi jos joku muu kertoisi.
Ei enää ikinä kirjoitti:
Kaikki kuntouttavat työhommat...
Ei ne ole töitä, vaan työtoimintaa.
Ehdottomasti Jack & Jones, kokemusta kolmen vuoden ajalta. En suosittele kellekään. Täysin asiaton esihenkilöstö, henkistä väkivaltaa ja painostusta. Ns. rivityöntekijät tsemppasivat toisiaan ja se auttoi jakamaan. Olimme nuoria ja sitä hyväksikäytettiin.
Sykes Finland. Asiakaspalvelua. Olin 5 kk ja sekin oli liikaa. Sairas työyhteisö.
Kunnallinen päiväkoti, ala-arvoinen esimies ja työpaikkakiusaajia muut työntekijät.
Niin Sellon Prisma. Järkyttävä ilmapiiri missä haukutaan toisia työntekijöitä ja kaikki luulevat olevansa toistaan parempia/tietävät kaiken. Se kenestä pidetään päätetään pärstäkertoimen perusteella ja saavat myös parempia työvuoroja eli näin ollen enemmän rahaa kuin muut.. Juoruillaan selkien takana ja vasten kasvoja ollaan muka niin ystävällisiä että.
Toistakymmentä vuotta sitten olin töissä tehtaalla, jossa työntekijöiden puheenaiheet olivat lähinnä työkavereiden ulkonäön, pukeutumistyylin, painon, lasten, vapaa-ajan vieton, autojen, luonteen, puolisoiden jne jne haukkumista. Sekä esimiesten ja palkkatason haukkumista. Ja nämä pahimmat kitisijät, ilkeilijät ja selkäänpuukottajat olivat vapaaehtoisesti olleet siellä töissä 10-25 vuotta. Ei harmita, että määräaikaisena uutena työntekijänä pääsin ensimmäisissä yt-neuvotteluissa pois sieltä. Sama meno siellä on kuulemma jatkunut sen jälkeenkin vuodesta toiseen.
HKL Pääkonttori, kun sijaitsi Kalliossa. Talo on nyt purettu. Hallintoa johti itsevaltias juristi.
Ssab, raahe. Kauheaa työpaikkakiusaamista.