Kumpi on suurempi synti - naisten filttereiden käyttö vai miesten iän valehtelu tinderissä?
Mielestäni filttereiden käyttö. Jos seiskan nainen tekee itsestään ysin, niin sitä ei voi edes verrata siihen jos mies ruuvaa ikäänsä 10v alaspäin kunhan kuvat ovat rehellisi
Kommentit (47)
Jos pitää jo profiiliss valehdella ja käyttää filtteriä niin treffit loppuvat ennen alkamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin itseni Tinderiin, valehtelisin iän, pituuden ja tulot.
T: 31v, 183 cm, 7 000€ (totuus: 41v, 173 cm, pitkäaikaistyötön)
Ajattelit sitten kirjeenvaihtoa harrastaa? Totuus paljastuisi heti treffeillä, pituus jo ensi vilkaisulla.
T. N 178 cm.
Niin, mutta pääsinpä ainakin treffeille, mikä ei olisi ollut mahdollista todellisilla spekseillä.
Jokainen käyttää tinderä mihin haluaa. Sinulle se on yritys saada treffit, minulle se on että ihmiset huvittaa minua kun on tylsää juttelemalla kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää jo profiiliss valehdella ja käyttää filtteriä niin treffit loppuvat ennen alkamistaan.
Minulla on todella komea tuttu. Hänen mukaan naisten strategia on se että sitten kun hän saapuu treffeille, naiset heittäytyvät helpoiksi kompensoidaakseen "pettymystä". Yksikin oli heti valmis seksiin vaikka hänellä oli kuukautiset.
Emmi-Fatima kirjoitti:
Nussivittu, nussi! 🤭😘
Lol 🤣 hyvää työtä mode. Etkö ehdi poistaa tota kun on kädet täynnä asiallisten ketjujen poistamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on todella komea tuttu. Hänen mukaan naisten strategia on se että sitten kun hän saapuu treffeille, naiset heittäytyvät helpoiksi kompensoidaakseen "pettymystä". Yksikin oli heti valmis seksiin vaikka hänellä oli kuukautiset.
Just, kun tavisnainen haluaa seksiä hottismiehen kanssa, se on "helpolla antamista" ja jokin lahja miehelle. Ei suinkaan naisen omaa halua saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, kun tavisnainen haluaa seksiä hottismiehen kanssa, se on "helpolla antamista" ja jokin lahja miehelle. Ei suinkaan naisen omaa halua saada seksiä.
???
Justhan se on se pointti että kaunistava filtteröivät kuviansa jotta saisivat seksiä miehen kanssa joka muuten vetäisi niitä vasemmalle.
Olen ollut sellaisillakin treffeillä missä mies ei ollut edes sama henkilö kuin tinderin kuvissaan.