Kumpi on suurempi synti - naisten filttereiden käyttö vai miesten iän valehtelu tinderissä?
Mielestäni filttereiden käyttö. Jos seiskan nainen tekee itsestään ysin, niin sitä ei voi edes verrata siihen jos mies ruuvaa ikäänsä 10v alaspäin kunhan kuvat ovat rehellisi
Kommentit (47)
Sjjss kirjoitti:
Jätän iän mainitsematta syystä että näytän ikäistäni todella paljon nuoremmalta. Eikä oman ikäiset naiset sytytä yhtään
Rupsahtaneen setämiehen vakiovastaus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin itseni Tinderiin, valehtelisin iän, pituuden ja tulot.
T: 31v, 183 cm, 7 000€ (totuus: 41v, 173 cm, pitkäaikaistyötön)
Ajattelit sitten kirjeenvaihtoa harrastaa? Totuus paljastuisi heti treffeillä, pituus jo ensi vilkaisulla.
T. N 178 cm.
Niin, mutta pääsinpä ainakin treffeille, mikä ei olisi ollut mahdollista todellisilla spekseillä.
Ja olisit tyytyväinen siihen, että nainen tulee paikalle, katsoo sinua päästä varpaisiin ja kääntyy kannoillaan sanomatta sanaakaan? No, jotkut tyytyvät vähään.
Sehän vähän riippuu kohderyhmästä.
Olen itse miehen kanssa parisuhteessa oleva nainen, joten kummallakaan ei ole väliä minulle.
Jos olisin parisuhdetta etsivä, minua harmittaisi valehtelu jo alkumetreillä, oli kyse sitten iästä tai mistä tahansa. Mulle olisi aivan sama, mitä muut naiset itsestään ilmoittaa.
Jos olisin mies, joka etsii itselleen mieluisaa naisystävää, siinä tapauksessa minua harmittaisi enemmän luonnollisesti naisten antamat tiedot. Ei miehiäkään varmaan muut miehet ja heidän tietonsa kiinnosta.
Eikös naisten filttereitä ole tarkoitus käyttää vain bimpsuleissa hilloviikkojeen aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Sjjss kirjoitti:
Jätän iän mainitsematta syystä että näytän ikäistäni todella paljon nuoremmalta. Eikä oman ikäiset naiset sytytä yhtään
Vai katkeroituneen palsta yh vakiovastaus?
3 viimeistä seksikumppaniani ovat olleet 20,26 j 28 vuotiaita. Itse olen 42.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi valita? Valehtelu on aina typerää ja "pahaa".
Ei filtteri ole valehtelua.
Tottakai on.
Dbdbf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sjjss kirjoitti:
Totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Sjjss kirjoitti:
On se kiva kun naiset luulee että oon joku luuseri läpänheittäjä kun kertoo oikean iänsä. Parempi valehdella että on sen ikäinen kun on näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sjjss kirjoitti:
On se kiva kun naiset luulee että oon joku luuseri läpänheittäjä kun kertoo oikean iänsä. Parempi valehdella että on sen ikäinen kun on näköinen.
Ainahan se on parempi valehdella. Jos ei muille, niin ainakin itselleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi valita? Valehtelu on aina typerää ja "pahaa".
Ei filtteri ole valehtelua.
Tottakai on.
Onko se valehtelua jos köyhä pitkäaikaistyötön mies ilmestyy treffeille sadan tonnin mersulla ja merkkivaatteissa?
Jos ei, niin miksi filtterit olisivat?
ehkä naisten painon valehtelu on lähdetty tapaamaan normaalipainoista mutta kahvilassa istuu monityydyttämäton rasvahappo sen sijaan se vituttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin itseni Tinderiin, valehtelisin iän, pituuden ja tulot.
T: 31v, 183 cm, 7 000€ (totuus: 41v, 173 cm, pitkäaikaistyötön)
Ajattelit sitten kirjeenvaihtoa harrastaa? Totuus paljastuisi heti treffeillä, pituus jo ensi vilkaisulla.
T. N 178 cm.
Sama juttu filttereiden kanssa mutta kuitenkin melkein kaikki naiset sitä harrastaa.
Tinder yksinään on synneistä pahin. Jumala ei tarkoittanut ihmisen pariutuvan tuolla tavoin
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo iän valehtelu yleistä? En ole koskaan ymmärtänyt sitä.
M36
On se oikeasti. Oikein simpsakka, työelämässä oleva ja aktiivinen kuusikymppinen sukulaiseni tapasi treffeillä miehen johon oli tutustunut netissä ja joka oli väittänyt olevansa samanikäinen. Paikalle oli tullut liki kahdeksankymppinen vanhus kävelykepillä ja kysynyt että eikai haittaa :D
No, joo...
Filtterit. Ja olen nainen. Filtterillä kun saa itsestään ihan eri näköisen.
Iän valehteleminen on myös paha rike, mikä tahansa valehteleminen suhteen saadakseen on paha rike. Jos mies laittaa sinne appiin ajantasaiset kuvat, niin niistä voi sitä ikää arvioida. Jos kuvat ovat vanhoja, niin heipähei ja morjens sellaiselle. Jos appi perustuu ulkonäköön, ulkonäössä huijaaminen on pahempaa, kuin iässä huijaaminen. Huijareista tosin tuskin tulee hyvää kumppania ja totuus paljastuu siitäkin.
Dbdbf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sjjss kirjoitti:
Oot siis luultavasti ollut viimeiset kymmenen vuotta ilman:)
Tuskinpa ne ikänsä valehtelevat miehet myöskään laittaa itsestään rehellisiä kuvia. Eikö siinä paljastuisi aika nopeasti?
Sama asia. Se mieskin koittaa saada tasonsa ylemmäs.
Niin, mutta pääsinpä ainakin treffeille, mikä ei olisi ollut mahdollista todellisilla spekseillä.