2 kysymystä!! Apuva! :)
Eli tilanteeni on seuraava: Olen launataina ja tänään (maanantaina)testannut selkeät plussat Advanced Ultra 10mlU testeillä. Plussat siis todella selkeät ja ilmestyy testiin heti, mutta hieman vaaleammat kuin kontrolliviiva. Voiko tässä testissä edes saada yhtä vahvaa viivaa kuin mitä kontrolliviiva on? Mielenkiinnosta vain kyselen.. Testasin vielä tänään uudestaan, sillä eilen tuli aamulla hieman punertavaa valkovuotoa joka muuttui iltaa kohden beigeksi ja tänä aamunakin vain vähän beigen sävyistä. Oli vain pakko vielä varmista ettei viiva vaan ala haalistumaan, niin kuin viime kierrossa kävi. Tosin sillon en haamua tummempaa viivaa saanutkaan.
Ja toinen kysymykseni on oireista. Olen joutunut käymään nyt jopa 3 kertaa päivässä kakalla. Onko se oire?? Viime raskaudessa ei ollut kuin pissihätä oireena. Nyt ei ole sitä, mutta pytyllä saa istua useasti.. :) En ole vain kuullut koskaan että se voisi olla oire. Mitä mieltä olette? Muita oireita ei mulla ainakaan vielä olekaan.
Kiitos jos viitsitte vastailla! :) Vaikka olikin vähän hölmöjä kysymyksiä. :)
minni. rv 4+5 :)
Kommentit (3)
Kiitos onnitteluista ja kiitos vastauksesta! :)
Lisää oireita tässä odottelen, jotta tajuiaisin paremmin, että kyllä tämä nyt vihdoin on totta!! :)
Löytyykö muilta mielipidettä/kokemuksia? :)
Tuo kuulostaa ihan selvältä plussalta =) Enpä ole ennet kuullut, että jatkuva pytyllä istuminen olis merkki raskaudesta.. =) No, me ollaan niin erilaisia.. Toisella on aamupahoinvointia ja toisella illalla.. Mäki haluun vauvan <3
En tiedä, voiko testeihin tulla yhtä tumma viiva kuin kontrolli, mutta joka tapauksessa selkeä plussahan tuo sinulla on ollut. Eikös testien ohjeissakin lue, että tulos on positiivinen, jos viiva tulee, tummuusastetta ei pidä tuijottaa.
Onnea sinulle kovasti plussasta!
Ja ainakin itsellä tuollainen jakuva kakkihätä on ollut merkki raskaudesta. *virn*
Pitää vielä sanoa, että mikäli testiviiva jostain syystä alkaisi haalistua (esim. keskenmenon takia), siihen kyllä menee monta päivää, jopa viikkoja. Itselläni vielä 4 vkon jälkeen lääkkeellisestä tyhjennyksestä raskaushormonit koholla = testiin haalea plussa.