Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mehiläinen työterveytenä?

Vierailija
09.02.2023 |

Onko kokemuksia? Itse olen aivan järkyttynyt kun tänään joku tyttö siellä vastasi ja kyseli minun henkilökohtaisia terveystietojani. Lisäksi tuli olo että joutuu tosi paljon perustella miksi tarvin aikaa.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot kokemukset Mehiläisestä. Osaavaakin henkilökuntaa on mutta kokonaisuus on kaaottinen.

Osa soittoon vastaajista kuulostavat lähinnä nuorilta toimistoassistenteilta... ei mitään apua. Osa taas on kokeneita ammattilaisia. Kiittelin viimeksi saamaani asiantuvevaa apua ja ohjeistusta. Ilmeni että henkilö oli aikaisemmin työskennellyt teho-osaltolla. Eli kovin on vaihteleva henkilökunta.

Minulle on aina esittäytynyt vastaaja hoitajana?Eli he valehtelevat olevansa terveydenhoitajia?

Ymmärrätkö sanan kuulostaa ja ovat eron?

Mikä sinä olet arvostelemaan kenenkään ammattitaitoa? lehmä

Vierailija
22/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä pääse lääkärille ja tarjotaan vain hoitaja aikoja. Koronan aikaan ei päässyt testeihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut verikokeen tuloksia ennen kuin löysin ne Mehiläisen netistä vuosia myöhemmin.

Vierailija
24/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot kokemukset Mehiläisestä. Osaavaakin henkilökuntaa on mutta kokonaisuus on kaaottinen.

Osa soittoon vastaajista kuulostavat lähinnä nuorilta toimistoassistenteilta... ei mitään apua. Osa taas on kokeneita ammattilaisia. Kiittelin viimeksi saamaani asiantuvevaa apua ja ohjeistusta. Ilmeni että henkilö oli aikaisemmin työskennellyt teho-osaltolla. Eli kovin on vaihteleva henkilökunta.

Minulle on aina esittäytynyt vastaaja hoitajana?Eli he valehtelevat olevansa terveydenhoitajia?

Ymmärrätkö sanan kuulostaa ja ovat eron?

Mikä sinä olet arvostelemaan kenenkään ammattitaitoa? lehmä

Katkesiko rakennekynsi? Sorit siitä 🤣

Vierailija
25/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat monesti toimisto ja asiakaspalvelutyöhön (ajanvaraus) ihan vaikka merkonomeja.

26/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä pääse lääkärille ja tarjotaan vain hoitaja aikoja. Koronan aikaan ei päässyt testeihin

Mä kyllä luulen, että tuossa on kyse sopimuksesta. Meillä kävi monikin koronatesteissä Mehiläisessä eikä mitään ongelmaa. Ja lääkärille pääsee aina. Jos ei sille nimetylle työterveyslääkärile, voi valita minkä tahansa muun työterveyslääkärin. Mutta meillä on tosiaan Mehiläisen Kattava -sopimus ja sen päälle lisätty vielä erilaisia lisäpalveluita. Mehiläisen tasot huonoimmasta parhaimpaan on Tarkka, Sujuva, Monipuolinen ja Kattava. 

Vierailija
27/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä luulen, että tuossa on kyse sopimuksesta. Meillä kävi monikin koronatesteissä Mehiläisessä eikä mitään ongelmaa. Ja lääkärille pääsee aina. Jos ei sille nimetylle työterveyslääkärile, voi valita minkä tahansa muun työterveyslääkärin. Mutta meillä on tosiaan Mehiläisen Kattava -sopimus ja sen päälle lisätty vielä erilaisia lisäpalveluita. Mehiläisen tasot huonoimmasta parhaimpaan on Tarkka, Sujuva, Monipuolinen ja Kattava. 

Olet mielestäni epäpätevä vastaamaan tähän keskusteluun koska selvästi pelaat mehiläisen taskuun

Vierailija
28/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samaa toisella yksityisellä. Ei läheskään kaikki olla hoitajataustaisia eikä päästä ajanvarauksesta kenenkään potilastietoihin, joten on pakko kysyä sen verran mitä ajanvaraukseen tarvitaan. Virheellisestä varauksesta tulee lasku joko yksikölle tai asiakkaalle. Asiasi eivät todellakaan kiinnosta ketään sen enempää.

Vierailija
29/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin työnantaja on tehnyt sopimusta joka sisältää työntekijöiden terveydestä utelun.Lisäksi tuskin saat noita sopimusteknisiä asioita tuoda esille...

30/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mielestäni epäpätevä vastaamaan tähän keskusteluun koska selvästi pelaat mehiläisen taskuun

En pelaa Mehiläisen taskuun vaan keirroin vain faktan, että työnantaja päättää, millaisen sopimuksen tekee Mehiläisen kanssa. Mehiläinen kyllä tarjoa oikein mielellään sulle ja kaikille muille mitä tahansa, mitä ikinä vain keksitte Mehiläisestä haluta. Kyse on siitä, haluaako sun - ja muiden - työnantajat maksaa siitä. 

Vierailija
31/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen samaa toisella yksityisellä. Ei läheskään kaikki olla hoitajataustaisia eikä päästä ajanvarauksesta kenenkään potilastietoihin, joten on pakko kysyä sen verran mitä ajanvaraukseen tarvitaan. Virheellisestä varauksesta tulee lasku joko yksikölle tai asiakkaalle. Asiasi eivät todellakaan kiinnosta ketään sen enempää.

Älä valehtele.Kyllä siellä näkyy tiedoissa "hoitajan" kirjaus asiasta.

32/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin työnantaja on tehnyt sopimusta joka sisältää työntekijöiden terveydestä utelun.Lisäksi tuskin saat noita sopimusteknisiä asioita tuoda esille...

Ei ne mitään salaisuuksia ole. Täältä voit katsoa työterveyshuollon palvelujen hinnatkin 

https://www.mehilainen.fi/static/95a78b011bb031b6981a7ab4266b4fa3/TEP_H…

Vierailija
33/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelaa Mehiläisen taskuun vaan keirroin vain faktan, että työnantaja päättää, millaisen sopimuksen tekee Mehiläisen kanssa. Mehiläinen kyllä tarjoa oikein mielellään sulle ja kaikille muille mitä tahansa, mitä ikinä vain keksitte Mehiläisestä haluta. Kyse on siitä, haluaako sun - ja muiden - työnantajat maksaa siitä. 

Etpä pelaa joo. Läpinäkyvää somemarkkinointii

Vierailija
34/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valehtele. Ainoa kirjaus joka meillä tehdään on ammatinharjoittajille (lääkäri/hoitaja/tmv) asiakkaan ilmoittama tulosyy. Kai mä nyt tiedän mitä työkseni teen haloo. Ehkä pörriäinen toimii sitten toisella tavalla.

Vierailija
35/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoon Mehiläisessä on juurikin just uteliaita tyttöjä töissä. Ollaan tehty sinne AV-matka, niin tiedän tän 👌

Mikä on AV matka?

Voi ei, etkö sä oo tarpeeksi vakituinen tällä palstalla?? Me tehdään näitä AV-matkoja ympäri Suomea ja just avattiin kahvilakin Porvooseen. Tervetuloa 👏

Vierailija
36/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään salaisuuksia ole. Täältä voit katsoa työterveyshuollon palvelujen hinnatkin 

https://www.mehilainen.fi/static/95a78b011bb031b6981a7ab4266b4fa3/TEP_H…

Et edes vastaa oikeastaan mihinkään kysymykseen.Miten siellä veroparatiisissa muuten menee?

Vierailija
37/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aivan ihana työterveyslääkäri Mehiläisessä. Työnantaja vaihtui sittemmin, niin "pääsin" Pihlajalinnan asiakkaaksi. Harmittaa kovasti.

Sama täällä. Lisäksi edellisessä työpaikassa lähes kaikki hoito kuului työterveyteen, nykyisessä ei lähes mikään, vaikka Pihlis omistaakin työpaikkani...

Vierailija
38/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valehtele. Ainoa kirjaus joka meillä tehdään on ammatinharjoittajille (lääkäri/hoitaja/tmv) asiakkaan ilmoittama tulosyy. Kai mä nyt tiedän mitä työkseni teen haloo. Ehkä pörriäinen toimii sitten toisella tavalla.

Ei! Mehiläisellä näkyy että esim "sairaanhoitaja" ja kirjoittanut tietoihin asiasta!! Eli ne siis katsoo meidän potilastiedotkin läpi ja merkonomit kirjaa näitä sairaanhoitajana?!

Vierailija
39/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei! Mehiläisellä näkyy että esim "sairaanhoitaja" ja kirjoittanut tietoihin asiasta!! Eli ne siis katsoo meidän potilastiedotkin läpi ja merkonomit kirjaa näitä sairaanhoitajana?!

Tuskinpa edes mehiläisellä. Mä kirjoitan puhtaasti ajanvaraustyöstä, kaikki ajanvaraajat joka puljulla eivät ole hoitajia. Me toisella lafkalla ei tehdä hoidon tarpeen arviota, ei käydä potilastiedoissa, ei kirjata mitään eikä olla yhtään ylimääräistä kiinnostuneita asiakkaan terveysasioista, muuten varmaan oltaisiin hoitajia. Jos tarvitset hoitajan, käännän sut hoitajalle tai jätän sellaiselle soittopyynnön.

Puhutaan nyt kuitenkin yksityisestä, meidän tehtävä on tuoda taloon rahaa, paljon. Se tarkoittaa tehokkuutta, ei ylimääräistä puhetta epäoleellisista asioista.

Vierailija
40/67 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et varaa aikaa netin kautta? Mä olen ollut oikein tyytyväinen Mehiläiseen työterveyshuoltona. Moni asia hoituu ihan vaan Omamehiläinen-sovelluksen kautta eikä tarvitse käydä lääkärin vastaanotolla ollenkaan.

Meillä on estetty varaus netin kautta.

Ihmettelen myös että millä meriitillä se tyttö siellä uteli minun terveysasioitani?

Kai hän esitteli itsensä? Oletettavasti oli sairaanhoitaja, jos teki sinulle hoidon tarpeen arviota?

Mää on kokenut tota samaa kuin aloittaja ja mun mielestä ei ole tarpeen tehdä kenenkään mitään arvioo jos tiedän itsekin mitä mä tarvitsen ja mun työnantaja maksaa käynnin!

Aikamoisia älynväläyksiä olette. Jos työnantaja on estänyt nettiajanvarauksen ja kaikki ajanvaraus tapahtuu hoidontarpeen arvion kautta, niin tietysti on kysyttävä oireista. Työnantaja ajattelee näin säästävänsä, ettei työntekijät ramppaa joka vaivasta lääkärin vastaanotolle kivijalkaan. Työterveys tarjoaa tasan sitä, mistä työnantaja on valmis maksamaan ja mitä sopimuksessa on sovittu. Ei siellä kukaan mitään huvikseen kysele, luuletko, että heitä kiinnostaa tuon taivaallista? Syytä työnantajaa, jos palvelusisältö ei miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän