Milloin Orpo antaa periksi ja lopettaa vähävaraisten kurittamisen
Lakot jatkuvat ja koskettavat monia Suomen veronmaksajia. Marin vei Suomen talouden perikatoon ja Orpo vie vähävaraisilta toimeentulon. Itse Orpo nosti palkkaansa jo ennenkuin astui pääministeriksi, antaa helpotuksia varakkaammille, näinkö Suomen taloutta hoidetaan. Tapetaan kaikki vähävaraiset nälkään?
Kommentit (43)
3.5v päästä uusi hallitus ja uudet hallitustoimet.
Heti kun sinä keksit mistä saadaan valtion kassaan vuosittain puuttuvat 13 miljardia euroa ottamatta velkaa tai korottamatta veroja. Sitten loppuu kaikki kuritukset yms. ihan sinä päivänä.
Pikku-petteri ei tee mitään ilman riikan lupaa.
Sitten kun kaikki hänen ajamansa lakimuutokset on saatu voimaan. Sitten odottavat vain että köyhien määrä vähenee, hoitopaikkapula ja hoitajien pula helpottaa, verokertymä kasvaa, köyhien ja sairaitten kuollessa pois. Tavoitteena Amerikan malli: vanhusväestöstä ei enää löydy yhteiskuntaa avuksensa tarvitsevia köyhiä, sillä he ovat kaikki kuolleet pois.
Itse asun perheen 5 000€:n maksavassa mummonmökissä ja maksan itse kaikki vedet ja sähköt ja kunnostuskulut. Sit huomasin et kunnalta sais kaksioita alle 500€/kk vuokrahinta johon kuuluu sähköt ja vedet ja netto ja kotivakuutus. Siihenkin varmaan sais vielä jonkun asumistuen. Mutta mä meinaan kyllä pärjätä ihan itsekseni! Olwn toki someyrittäjä että kulut vaihtelee 0-4000€/kk mutta kansan elätiksi en suostu. Pienelläkin itseluottamuksella rahalla pärjää hyvin. Jos ilmaiseksi rahaa saa, niin helpostikin ne tuhlaa kun ei alunperinkään ollut oman työn tulosta. Sitten vaaditaan lisää ja syytetään hallitusta?
Sit kun se anaalitappi tulee ulos nenästä on oma veikkaus. Kuka nyt haluaa omaa paskaansa haistella ja pyyhkiä nokastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun kaikki hänen ajamansa lakimuutokset on saatu voimaan. Sitten odottavat vain että köyhien määrä vähenee, hoitopaikkapula ja hoitajien pula helpottaa, verokertymä kasvaa, köyhien ja sairaitten kuollessa pois. Tavoitteena Amerikan malli: vanhusväestöstä ei enää löydy yhteiskuntaa avuksensa tarvitsevia köyhiä, sillä he ovat kaikki kuolleet pois.
Vanhemmat ihmiset kuolee muutenkin pois. Normaalin poistuman kautta. On normaalia että 80-90 vuotias kohta kuolee. Siihenkö pyritään että maan talous nousee, kun vanhemmat kuolee. 65 on ikä jolloin valtaväestö jää eläkkeelle, eläkerahastossa on rahaa maksaa heidän eläkkeet muutaman vuoden, sittenkö he ovat arvottomia ja vievät vain valtion rahoja. Tulojen lisääminen on ainut keino saada talous kuntoon. Myös valtion talous. Ei vähentämällä kuluja
Vierailija kirjoitti:
3.5v päästä uusi hallitus ja uudet hallitustoimet.
Jos säästötoimet eivät ole tehokkauita, meillä voi siinä vaiheessa olla ulkopuolelta tullut "Orpo", joka ei välitä suomalaisten mielipiteistä tuon taivaallista. Eli silloin oltaisiin Kreikan tiellä. En pidä ajatuksesta. En pidä kaikista hallituksen säästökeinoista, mutta mieluummin omien päättäjien tekemät säästöt kuin Euroopasta tulleen ulkopuolisen valvojan määräämät.
Vierailija kirjoitti:
On törkeää pilkata kenenkään ulkonäköä.
Orpo-Poika odottaa, että kaikki vähävaraiset ovat kuolleet taakkansa alle, niin siihen loppuu säästöt, ei ole enää vähävaraisia joita heittää säästötalkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ihmiset kuolee muutenkin pois. Normaalin poistuman kautta. On normaalia että 80-90 vuotias kohta kuolee. Siihenkö pyritään että maan talous nousee, kun vanhemmat kuolee. 65 on ikä jolloin valtaväestö jää eläkkeelle, eläkerahastossa on rahaa maksaa heidän eläkkeet muutaman vuoden, sittenkö he ovat arvottomia ja vievät vain valtion rahoja. Tulojen lisääminen on ainut keino saada talous kuntoon. Myös valtion talous. Ei vähentämällä kuluja
Ei kun katsos, Amerikoissa, siis USAssa, jossa ihminen on joka suhteessa itse vastuussa omasta pärjäämisestään, maksaa itse kaiken, ei ole yhteiskunnan tukijärjestelmää, niin siellä ei ole tällä köyhiä vanhuksia rasittamassa terveydenhuoltoa, sillä köyhät eivät elä vanhoiksi, kuolevat pois jo keski-ikäisinä. Kun joutuvat tekemään kymmentä työtä saadakseen katon päänsä päälle, maksaakseen sairauskulunsa, saadakseen lapsilleen koulutuksen.
Sitä minä tarkoitin, ihmiset kuolevat jo keski-iässä...
Vierailija kirjoitti:
Petteri ei tee mitään ilman Häkämiehen ja herrojen lupaa.. Käskyt tulee sieltä niin Orpolle kun Purralle.. Purra pettää lupaukset persu duunareille ym., että saa itse roikkua hallituksessa palkoilla.
Milloin vähävaraiset lopettavat yli varojensa elämisen? Budjetoikaa omat menot. Työttömänä itselleni jäi yli 300 euroa säästöön / kk, vaikka söin viikoittain kanaa, lihaa, lohta ja tuoreita kasviksia ja marjoja. Jos on aivan pakko shoppailla, ravata kahviloissa ja ravintoloissa, ei voi syyttää köyhyydestä kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun sinä keksit mistä saadaan valtion kassaan vuosittain puuttuvat 13 miljardia euroa ottamatta velkaa tai korottamatta veroja. Sitten loppuu kaikki kuritukset yms. ihan sinä päivänä.
Ei se tapahdu köyhiä kurittamalla = menoja pienentämällä vaan valtion tuloja lisäämällä ilman että menoja lisätään. Orpon pitää nyt keskittyä miten SUOMI saa lisää tuloja. Orpon palkankorotus ja sopeutumiseläkkeet. Aloitetaan niiden poistamisella. Kyllä kansa löytää keinot
Sitten kun Opron valtijatar Riikkkuli antaa siihen luvan.
Onko kukaan koskaan ajatellut sitä, että SUOMESSA EI TODELLISUUDESSA ELÄ PALKALLAAN, koska se on niin kehno ?
Sitten kun häntä ei enää äänestetä
Vielä on moskiitoilla imettävää... EIköhän parveilu laannu siinä kohtaa kun ei ole enää mitään mistä ottaa.