Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mehiläinen työterveytenä?

Vierailija
09.02.2023 |

Onko kokemuksia? Itse olen aivan järkyttynyt kun tänään joku tyttö siellä vastasi ja kyseli minun henkilökohtaisia terveystietojani. Lisäksi tuli olo että joutuu tosi paljon perustella miksi tarvin aikaa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska on

Vierailija
62/67 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä Mehiläisellä palveluneuvojana. Ihan hoitajia kaikki ollaan, joko lh tai sh. Tässäkin ketjussa kirjoitettu paljon täyttä peetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään valittamista. Digiklinikka ihan luksusta, kun voi tartuttavan kipeänä vain naputella koneella ja saada sairauspoissaolon.

Myös järkyttävän asiallista kohtelua verrattuna julkisen venkoiluun. Toki helppoa heille kun omien vaivojen hoito ei tt:lle kuulu mutta diagnooseista huolimatta kohtelu ihan eri luokkaa.

Vierailija
64/67 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys ja digilääkäri toimii, mutta vielä enemmän kiinnostaa ja innostaa se, että nykyään siellä on myös joku digineuvola. https://www.mehilainen.fi/terveysjasenyys/digineuvola Miksi työnantaja ei tarjoaisi lapsellisille tätä käyttöönsä? Voisin selvittää lapseni kaikki kotihoidon murheet ja pikakysymykset siellä. Säästyisi aikaa sitten siinä, kun lapset sairastaa eikä tarvitsisi julkisen puhelimissa jonotella, jos pientä kysyttävää.

Vierailija
65/67 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoinen

Vierailija
66/67 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vähän saikulla ettei oikein kokemusta kuin säännöllisistä terveystarkastuksista ja ne ollut ihan ok.

Vierailija
67/67 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru-uutinen Helsingin kaupungin päätöksestä vaihtaa työterveyshuolto Mehiläiseen on toistaiseksi saanut hyvin vähän palstatilaa mediassa. Näin toteutetaan käytännössä hallituksen politiikkaa ja kasvatetaan eriarvoisuutta. Tässä on yksi hyvä lisäsyy irtisanoutua Helsingin kaupungin palveluksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi