*~* HAAHUT viikko 47 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Moment[/b] Olen 29 v. reilu 1 vuotiaan ihanan taaperon äippä, mieheni on 30 v. Olemme yrittäneet pikkukakkosta lähes siitä asti, kuin esikko syntyi. Aktiivisemmin viime huhti-toukokuulta. Toiveena on ollut lapset pienellä ikäerolla. Vihdoin loppukesästä sitten tärppäsi ja iloitsimme raskaudesta jo täysillä, -tietenkin kerrottiin heti sukulaisille ja kaikille. Niinpä sit kävi, että 7+5 rvk:lla tuli spontaani keskenmeno, kyseessä ilmeisesti oli tuulimuna. Nyt olen hissukseen toipunut keskenmenosta ja kovasti olemme orientoituneet uuteen yritykseen.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]ÄIPPÄ_80[/b] minä 26v mies 28v, pojat 01 ja 04. Keskenmenot 02/06 ja 06/06. Molemmissa sikiö kuollut kohtuun. Ekassa viikolla 8 ja toisessa viikolla 5 tai 6.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]katri72[/b] plussa 16.11.2006, la 16.7.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (89)
Täältä kuuluu ihania uutisia ;-).. hymyilee.. Selkeä plussa pärähti aamulla tikkuun. Nyt vain toivotaan, että tällä kertaa kaikki menisi hyvin. Toivottavasti muillekin tulee hyvä päivä!
Unohtui sanoa, että la olis siis 29.7 ja tänään viikot 4+1. Tuntuupa oudolta kirjoittaa vihdoin noin.
Ihanaa, hyviä uutisia heti viikon alkuun. Rutkasti onnea ja paljon vauvaliimaa matkaan, että pikkuinen pysyisi kyydissä loppuun asti. =)
Ja sitä samaa sinulle ;-) Samassa veneessa mennään. Toivottavasti loppuun saakka.
Kiitos sinullekin! Sitähän tässä tosiaan toivotaan, että loppuun asti pääsis. Tästä vain aletaan kasvattamaan noita viikkoja. =)
Onko jo ollut minkälaisia oireita?
Hei vaan kaikille! Jouduin sitten viettämään edellisen viikon loppuosan nettipimennossa. Elossa siis ollaan, Sofia-77 kerkesi jo huhuilemaankin. En siis päässyt kuin vasta nyt tänään lueskelemaan juttujanne. Mutta mitä iloisia juttuja olikaan!
ONNEA KATRI72 plussasta! Mielettömän ihanaa! Samoin onnea MOMENTILLE myöskin plussasta! Kovasti haluan pursottaa vauvaliimaa teille, että pienet pysyvät loppuun asti matkassa! Voi että, miten ihanaa. Tippa tulee linssiin...
ON: Hcg-arvo oli 46 (otettiin siis viime ke). Ei ihan vielä tarpeeksi alhaalla, mutta laskenut oli kuitenkin (edellinen se 93 jotain). Mutta kaipa se nyt romahtaa, kun perjantaina alkoi menkat! Jesh! Harvoinpa on kuukautisten alkaminen ilahduttanut näin paljon. Tyhjennyksestä oli hieman yli 4 vkoa siis aikaa. Eli jos tyhjennyksen laskee kp 1:ksi, alkoivat menkat kp 32, mikä ihan mun normaalikierron rajoissa vielä. Vähänkö oon tyytyväinen. Nyt vaan vajaa pari vkoa ja sitten voisi olla tärppipäivät. :) :) :) Kieltämättä kyllä pelottaa alkaa uutta yritystä, kun persuuksissa kaivaa vain tunne, että huonosti sekin kuitenkin päättyy. Äh, masentavan negatiivista.
No juu, aurinkoisia viikonalkuja kaikille Haahuille!
Tuutis
Moment: Ihanaa, ihanaa! Onnea kovasti plussasta! Ja nyt voimia pikkuiselle että pysyy kyydissä :)
Katri: Hih, olipas hassua nähdä oma nimi plussanneissa! Joutui oikein hieraisemaan silmiä että näkee oikein :) Kiitos kysymästä, aamu alkoi ilkeissä merkeissä hammaslääkärissä, mutta onneksi kovin vähän joutuivat poraamaan. Sanoin kyllä heti, että nyt täytyy puudutusaineet jättää väliin. Onneksi hengissä selvittiin! Pahoinvointia ei tänä aamuna ollut, kuten ei oikein muinakaan aamuina, mutta eka kerta oli kun ei kahvi maistunut. Yleensä aamu vasta alkaa kahvikupposella, mutta nyt join vaan lasin tuoremehua ja söin kupillisen muroja. Mua naurattaa nuo sun keitetyt perunat! Voi noita miesraukkoja kun ei kohta saa kun kolmioleipää vakuumista tätä menoa :D Oletko muuten ajatellut alkuraskauden ultraa? Vai miten teillä tarjotaan ultria? Meillä tarjotaan ultra vasta viikolla 12 ja ensimmäinen neuvola aiemmin n. 8-viikolla. Se on toisaalta tyhmää, koska ensimmäinen neuvola on kuitenkin niin merkittävä askel ja vasta sen jälkeen pääsee näkemään onko kaikki edes hyvin. Tämän vuoksi nyt käyn itse alkuraskauden ultrassa ensin ja varaan sitten vasta neuvola-aikaa. Niin juu, käytiin lauantaina Poets Of the Fallin konsertissa, se on yksi mun ihan favorite-bändejä eikä keikkakaan tuottanut pettymystä, tälläkään kertaa :)
ulriina: Kiitos onnitteluista! :) Ja huisia kasvamista neiti tummatukalle! :)
Sofia: Tutut on mietteet mitä sinäkin siellä pohdit. Tuo " rangaistus" jostain on niin tuttu ajatus täälläkin. Kaikkea hullua sitä miettii, itse ajattelen välillä että minua rangaistaan siitä että halusin käydä koulut loppuun ja hankkia työpaikan ennenkuin annan vauvan tulla, aloitin vauvahommelit vasta 26-vuotiaana. Tai sitten että kun minulla on tätä ylipainoa, niin en ansaitse lasta tai lapsi ei pysy sen takia sisälläni. Kuulostaa että sinulla on aivan ihana mies, joka rakastaa ja arvostaa sinua! Se on todella tärkeää. Meilläkin mies kohtelee minua kuin prinsessaa, vaikka olenkin tällainen pyöreänmallinen ja hän on hoikka ja pitkä. Ja sanoo että olen maailman kaunein nainen, se tuntuu niin ihanalta. Ymmärrän täysin tunteen, kun sanoit että haluaisit niin kovasti täydentää rakkautenne vauvalla. Silloin kokee olevansa todella yhtä toisen kanssa, jo pelkkä vauvanteko on jotenkin intiimimpää ja syvällisempää. Siis ihanaa rakkautta ja rakastelua meilläkin on aina ollut, mutta vauvan yrittäminen tuo siihen uudenlaiseen vivahteen. Saatika sitten kun sitä konkreettisesti odottaa. Mutta uskon vakaasti, että teilläkin on vielä se ihanuus edessäpäin, nyt kaikki voimat ja usko siihen asiaan! Tsemppihali :) Ja kiitos, ihanasti sanottu: Suojelusenkeli :)
Tuutis: Onnea tädin saapumisesta! Tiedän tunteen :) Nyt vain kovaa vauhtia perään, minulla ehti olla yhdet luomukuukautiset ennenkuin tärppi tuli.
Kaikille haahuille: Muistattehan muuten käydä lueskelemassa aina myös edellistä pinoa, siellä kun saattaa olla vastauksia ja kommenttia aiempiin kirjoituksiinne. Ne pinot vaan hautautuu niin nopeasti tuonne toiselle ja kolmannelle sivulle. Ensimmäiseen viestiinhän voisi laittaa linkin edelliseen pinoon " vink vink" .
Mukavaa alkavaa viikkoa toivottelee DreamOne
eli menkat sitten alkoivat. En voi sanoa että vihdoinkin, en ole kovastikaan niitä odotellut. Edellisestä keskenmenon jälkeisestä kierrosta en osaa sanoa mitään kun en päiviä laskeskellut, mutta noin 8 viikkoa taisi taas vierähtää.
Mieli on täysin maassa, miehen kanssa menee todella huonosti tällä hetkellä. Tuskin tässä enää uusia vauvoja haaveillaan kun ei tällä hetkellä voisi vähempää kiinnostaa koko ukko.
Elämä jatkuu.... ehkä.
Parempaa mieltä teille kaikille ja ennen kaikkea onnellista odotusta teille plussanneille, uusikin oli tullut: onnea Moment.
Minä poistun takavasemmalle teitä muita masentamasta.
Tuutis: Kiitos onnitteluista ja onnittelut myös sinulle menkoista! =) Muista miten itsekin sitä odotti niitä sen ekan kerran. Tosin niitä seuraavia ei sitten enää toivonukaan. ;)
DreamOne: Juu, oudoltahan se näyttää katella omaa nimeään plussanneissa. Toivottavasti nimet siinä myös pysyy synnytykseen asti. ;) On mulla toi alkuraskauden ultra pyöriny mielessä, mutta ei vain ole rahaa käydä. Mäkään kun en saa mistään mitään tuloja, miehen palkalla pitää elää. Mutta kaupunki tarjoaa pari ultraa, toinen on nt-ultra, joka on suunnilleen rv 13 ja sitten rakenneultran, joka on jossain rv 18-20 kieppeillä. Mun ei auta muuta kuin vain toivoa, että pikkuinen pysyy kyydissä ja elää myös, jotta pääsee tuonne ultraan sitten.
apuh: Kurjaa, että teillä on tilanne nyt tollanen. Toivottavasti kuitenkin kaikki kääntyy pian parhain päin. Paljon tsemppiä ja lohtuhalit!
Hei!
Ajattelin tässä kysäistä että voisinko liittyä ryhmäänne kuumeilemaan? Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla. Nyt menossa kp 18/29 ja kahdet menkat ollut tuon synnytyksen jälkeen. Eli tää ois nyt toinen yrityskierto.
Kaisuli
Onnittelut plussasta momentille!! Suojelusenkeleitä sinunkin pikkuiselle matkaan!
apuh: Halauksia sulle, ja toivotaan, että tilanne kotona helpottaa. Koitahan jaksaa...
kaisuli: tervetuloa, ja pahoitteluni km:n vuoksi. Tunnen suurta sympatiaa sinua kohtaan, koska itse synnytin viikolla 20+5 maaliskuussa. Nyt marraskuun alussa oli alkuraskauden keskenmeno. Kovasti uhosin, että en enää koskaan kuumeile, ja pyysin listaemoa jo poistamaan tietonikin, mutta täällähän sitä vaan pyörin.
Katri: Mitä jos nyt vielä kun tällä puolella " emona hääräät" , lisäisit mut tonne takaisin... Älä suutu, kun edestakaisin puljaan..
Voisi vaikka laittaa: vm69 Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
kaisuli: Tervetuloa joukkoon ja pahoitteluni menetyksesi takia! Voimia ja lohtuhaleja oikein paljon teille!
vm69: No mitäs tässä nyt tollasesta suuttumaan... Tervetuloa takaisin! =) Ja samalla kertaa myös tervetuloa tuonne toisaallekin jutskailemaan. ;)
ON: Itsellä ei juuri mitään uutta. Paitsi ehkä se, että oksensin tänään toisen kerran... yöks.
VM TERVETULOA " TAKAISIN" ihanaa kun olet täällä kanssamme höpöttelemässä !!
KAISULI Tervetuloa ja pahoittelut menetyksestäsi, toivotaan että se plussa pärähtäisi pikapikaa !!
KATRI mä tiedän tuon tunteen, että haluais varmistaa ultralla, että kaikki on ok, mutta usko pois pian se aika menee ja huomaat, että on aika np-ultran ja toisaalta niinkuin me kaikki tiedämme jos jotain on tapahtuakseen niin se tapahtuu vaikka kuinka ultrassa olisi ollut kaikki ok. Vaikeaa olla ihan rauhallisin mielin mutta usko pois nyt kaikki sujuu hyvin ja palkinto tästä kaikesta tulee kesälähetyksenä !!
APUH en tiedä onnittelisinko vai pahoittelisinkos niistä menkoista. Pahoitteluni kuitenkin että kotosalla sujuu huonommin mutta toivottavasti saatte asiat puhuttua sen ukkokullan kanssa!
Äläkä sitä sure, että sä jutuillasi meitä masentaisit, me ollaan täällä ihan toinen toistamme varten ja toivotaan että tälläisestä " virtuaaliolkapäästä" on apua !!
DREAMONE Ihana mies sulla, sehän on oikea kultakimpale !!
Nauttikaa toisistanneja raskaudesta tämä on kuitenkin ainutkertainen kokemus odottaa esikoista !!
Raskaudet kaikki ovat hyvin erilaisia mutta esikoisen odottaminen on jotenkin niin uutta ja ihanaa ja ainutlaatuista !!
TUUTUPII Onnea Menkoista !!
MOMENTILLE ONNEA PLUSSASTA JA VAUVALIIMAA MUKAAN TUHAT KILOA!!
ja sitten vähän omaa (.) tätiä edelleen täällä karjun paikalle..
Tänään tyhjennyksestä tasan 6 viikkoa ja hermo ja kärsivällisyys on tämän odottamisen kanssa ihan jossain..
Merkillisintä tässä on se, että nyt on alkanut ns raskausoireitakin ilmaantua..tissit ajoittain ei voi sanoa kipeiksi mutta jotenkin oudot, päätä särkee joka jumalan päivä ja tänään taas kuvottanut koko päivän ja lämmöt koholla norm 35.6 ja äsken mitattuna 36.1.
Eilen testasin iltapäivällä aconin 10.llä ja en tiedä minkä? kun en aluks nähnyt mitään mutta sitten ikäänkuin viivanpaikan tai haamun mutta se tuli kyllä aikas myöhään, että voipi hyvinkin olla vaikka roskishaamu tai jotain...
Kysyin mieheltä ja tyttäreltänikin että montako viivaa he näkevät ja kun kumpikin oikein tikkua käänteli niin sanoivat kaks viivaa näkevänsä ?? Jos mä jotenkin provosoin vaan sanomaan niitä että kaks viivaa ???
noh sitten tänä aamulla mulla oli jäljellä sellainen pregent liuskatesti herkkyys jotain 25 ?? ja sillä testattuna, se oli niin nega kun vaan voipi olla !!
Tilasin kyllä lisää testejä netistä eilen (aconin niitä 10 testejä) ja toivotaan että ne huomenna posti kiikuttaa mulle, että saan keskiviikkoaamuna TAAS testailla !!
Tämä tällä erää nyt menen paheilleni tonne takapihalle ja sitten on pakko tarttua imuriin...
Moikkis !
Isotikru
Momentille paljon onnea plussasta!!
Katri:Nauti noista ihanista öklötystunteista... ;) Minäkin jo kovasti odotan tuota tunnetta =) No, onhan se tietysti ikävää pahimmillaan, mutta tunteepa ainakin että jotain tapahtuu kun oireitakin on! Kovin onnellinen olen kummiskin puolestasi!! Koita jaksella =) *hali*
Tuutpii:Kerrassaan ihania tätiuutisia!! Laita viestiä sille, että mullakin ois asiaa =) Kovasti odotan visiitille, kun hieman sen tapaisia tuntemuksia on alavatsalla ollut, että kyläilyä olis luvassa... TULE JO TÄTI!!!
DreamOne:Malja ihanille miehille! Nyt tuntuu, että tämän tapahtuman jälkeen mies vieläkin enemmän sitä vauvaa meille toivoo :' ) On se elintärkeää ainakin minulle tuo miehen tuki ja rakkaus, en tiedä, miten olisin ilman häntä selvinnyt. Masulle ja teille halit ja luottavaista mieltä!
apuh:Voi sinua, älyttömän pahoillani olen kurjasta olotilastasi! En voi muuta sanoa, kuin että varmasti on rankkaa kaikkien teidän koettelemusten jälkeen! Koittakaa jaksaa muistaa pas**n keskellä, mikä on tärkeää. Rakkaus on, mutta joskus sekin on vaikeaa ja lähes mahdotonta pitää mielessä (sanoo uusperheellinen, jolla avioero siis takana). Halauksia sinulle, ja olkapäätä tarjoan milloin vain siltä tuntuu! Muista se! *rutistaa*
Kaisuli-79:Kovasti sympatioita tunnen sinua kohtaan vm69:n tavoin: vajaa 6 viikkoa sitten synnytin rv 20+2 Enkelityttömme, jolla II-UÄ:ssä todettiin paha sydänvika jossa ennuste lähes olematon. Nyt odottelen ensimmäisiä menkkoja, että vois edes haaveilla uudesta yrityksestä! Toivotan sinut sydämellisesti tervetulleeksi maailman ihanimpaan joukkoon, ja pahoittelut kokemuksestasi!
vm69:Ihanaa kuulla tuollaisia uutisia (takaisin listalle... =)) Elämä on outoa ja enemmän kuin ihmeellistä! Ja vauvan kaipuu suurta, miehesikin on sen siis huomannut. Olen todella onnellinen puolestanne, ihan jo siitä syystä, ettei miehesi kanta ole totaalikieltäytyminen! Toivon meille ja kaikille Haahuille onnea, jaksamista ja plussiakin lopulta - pysyviä sellaisia!
Tänään törmäsin kahteen vanhaan työkaveriin, molemmat vauvojensa kanssa. Suloisia kuin mitkä, mutta kourasi taas niin pirun kipeästi syvältä syövereistä! Ei voi mitään. Tänään taas kuitenkin parempi olo kuin eilen tai lauantaina, jotain positiivista sentään =) Kirjotin tuossa ekaluokkalaisen kanssa Joulupukinlistaa, kohtahan tässä alkaa olla tontunhommat ajankohtasia... Nyt alan loikoilemaan hetkeksi, silitysvuori odottaa... odottaiskohan se huomiseen asti?
Koittakaa jaksella!
Rakkaudella Sofia
Huuda sitä tätiä ja kovaa! Jospa sitten tännekkin poikkeis... mulla tulee ke 6 vko:a synnytyksestä (ja kaavinnasta) notta heremot on kireellä täälläkin... Huoh!
Jaksuja, ja KÄRRRSIVÄLLISYYTTÄ! *itseään psyykaten* Sofia
...että höpöhöpöhöpö, mullahan tulee vasta VIISI viikoa ke synnytyksestä... so long, täti :((
Kaisuli-79: Osanottoni ja samalla tervetulotoivotus tähän pinoon ajatuksia jakamaan. Minulle tämä on ainakin ollut hyvä henkireikä.
Ja omaa napaa. Olen nyt siis viikon ajan yrittänyt ovista tikutella. Yksi päivä jäi väliin kun oli testit loppu, mutta joinakin päivinä olen tehnyt sen jopa kahdesti. Aina sama tulos: kunnon kontrolliviiva ja haalea testiviiva. Nyt menossa kp 20, ja mietin kannattaisiko vielä jatkaa tutkimuksia kun tuosta kierron pituudesta ei oikein ole varmuutta, voipi olla 29 tai sitten jopa 50 päivää, vai unohtaa koko ovistestailu jo tältä kierrolta?
Enhän mä oikeesti edes malttanut pysyä poissa täältä.
Ootte te sellainen porukka, jota ei voi jättää..
Mä yritän kirjoitella enempi jossain vaiheessa, mutta nyt on töissä ihan kammottava kiire.
Katri, mä en ainakaan heti tuu sinne toisaalle, kun tää aika netissä oleiluun tuntuu muutenkin olevan kortilla, mutta katsellaan.
Tervetuloa, kaisuli79, kuumeilemaan. Olen pahoillani menetyksestänne. Tämä Haahujen pino on kyllä aivan mahtava, jos on joutunut raskaudessa ikäviä asioita kokemaan - täältä löytyy vertaistukea ihan kaikille. Mulle ainakin ollut tosi tärkeä " purkukeino" .
Isotikru: Ärsyttävää tuollainen, kun testin tulos jää epäselväksi. Tosin haluaisin valaa sinuun hieman toivonkipinää - itse olen aika monta Acon 10:ä käyttänyt tässä viimeaikoina (Ihan jo senkin takia, kun oon tarkkaillut tuota omaa hcg:n laskua) ja eikä niissä mun mielestä ole mitään selkeetä viivan paikkaa. Jospa tuo sinun tulos oli haalea plussa? :) Toivottavasti pääset pian testaamaan uudelleen.
Sofia-77: Se on kieltämättä ikävää nähdä kavereita vauvojen kanssa. Tuntuu niin väärältä, ei kavereiden, mutta itsensä puolesta. Ja vaikka sitä kuinka yrittää olla iloinen toisten puolesta, niin jäytää se silti. Meillä on töissä yksi nainen, joka on samoilla viikoilla kuin minä olisin nyt, jos ei sitä tuulimunaa olisikaan ollut. Riipii kieltämättä nähdä sitä ihanaa pientä vauvakumpua, joka tällä odottajalla on, mulla ois samanlainen nyt... Huoh.
ON: Itse testaan taas huomenna, jospa nyt saisi sen negan, kun menkatkin alkoi jo. Sitten voikin taas alkaa toivoa sitä plussaa... Aika sekavaa tää mun elämä. ;)
ulriina: Kiitos onnitteluista ja onnea myös itsellesi pienestä tytöstä! =)
DreamOne: Mitenkäs siellä voidaan tänä aamuna? Onko ollut pahoinvointia?
Sofialle ja vm69:lle haleja ja jaksuja!
ON: Heti aamusta vaivasi kuvotuksen tunne, joka helpottui sitten siinä vaiheessa kun pääsi syömään aamiaista. No, ei nyt vieläkään ihan normaali olo ole, sitä kuvotusta on edelleen, mutta ei yhtä pahana. Painon tunnettakin on eikä tosiaan tee hyvää haistella keitettyjen perunoiden hajua. En tiedä mikä siinä on, mutta se yököttää yli kaiken. Pakko vain oli keitellä niitäkin, jotta mies saa ruokaa mukaan töihin.
Mukavaa viikon alkua kaikille!!