Kollageenilisästä kokemuksia?
Oon yli 4-kymppinen nainen, jolla iho alkanut auttamattomasti vanhentua. Ymmärrän, että geenit määrittelee paljolti ihon rypistymistä ja terveelliset elämäntavat. Haluaisin silti ainakin kokeilla jotain kollageenijauhetta. Kokemuksia/suosituksia jostain tietystä lisästä?
Kommentit (417)
Ja vieläpä omalla nimimerkilläsi?
Eipä ole enää tänään sitä keskustelua.
Ottaako päähän kun nyt joudut töihin?
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?
Mulla ois tota kollageenijauhetta kaapissa, mutta on jäänyt käyttämättä, maistuukin aika pahalle. Voisi ruveta iltaisin ottamaan pienen 5mg annoksen, suositellun 15mg sijaan, olen 24. Samalla muistuttaa itseään unen kaunistavasta ja terveydelle tärkeistä vaikutuksista.
Anna palaa, olen valmis kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö te mitä kollageeni on?
Hyvä kollageenilähde on esimerkiksi jauheliha.
Ei pidä paikkaansa. Ihon tarvitsemaa kollageenia on kalannahkassa.
Kiitämme propagandastasi, suuri ap!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi sitten käyttää kollageenilisää jos ei voi syödä lihaa? Tässä nähdään taas se maailman lyhin järki.
Lihaa voi olla syömättä muistakin kuin eettisistä syistä.
Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.
Olen 69 v. eikä minulla ole ollut enää juurikaan ryppyjä sen jälkeen, kun pudotin 5 v. sitten pois ylimääräiset kilot ja aloin huolehtia siitä että syön paljon hedelmiä ja vihanneksia sekä juon päivittäin riittävästi nesteitä enkä käytä enää kovia rasvoja enkä myöskään syö punaista lihaa ja ulkoilen riittävästi raittiissa ilmassa. Isoin vaikutus ihoni hyvään kuntoon lienee oliiviöljyllä jota käytän sekä sisäisesti ruuassa että ulkoisesti ihoni hoidossa.
Miksi kukaan ajattelee että suusta laitettu kollageeni menisi sellaisenaan läpi ruoansulatuselimistöstä ja kulkeutuisi ihoon?
Aivan pösilöä logiikkaa.
Ripuli tuli kollageenijauheesta
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.