Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on suuri syy/ominaisuus joka toisessa miehessä olisi joka saisi sinut laukeamaan kunnolla seksissä?

Vierailija
09.02.2023 |

Jos et ole täysin tyytyväinen, et ehkä laukea ollenkaan yhdynnssä, mutta koet että voisit laueata jos mies sitä taikka tätä, olisi erilainen tai tekisi asioita eri tavalla niin mitä ne asiat ovat?

Koetko, että sinä olet valmis orgasmille ja todella hyvällä nautinnolle mutta vika on miehessä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkaus ja turvallisuudentunne puuttuu, ei tule laukeamistakaan. Vain yksi mies on saanut mulle orgasmin, oma aviomies. Ehkä kehoni tietää kuka on se oikea?

Vierailija
2/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi syytellä ketään. Minussa on todennäköisesti enemmän vikaa, sillä mietin koko ajan seksissä näytänkö vastenmieliseltä tai nololta ja teenkö asiat väärin. Yksin saan kyllä hetkessä aina kun ei tarvitse murehtia mitä muut ajattelee eli periaatteessa pystyn kyllä...

Jos kuitenkin mietin miten mies voisi auttaa, olisi kiva jos hän joskus vaan tekisi mitä haluaa eikä olisi niin varovainen minun kanssa. Luulen että jos toinen vaan käskisi/tekisi voisin siedättyäkin pikkuhiljaa tilanteeseen ja ehkä oppia pitämäänkin siitä. Valitettavasti olemme molemmat alistuvampaa lajia, joten se taitaa luonnistua häneltä yhtä huonosti mitä minulta. Se kuvitteellinen toinen mies voisi pystyä ehkä tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakkaus ja turvallisuudentunne puuttuu, ei tule laukeamistakaan. Vain yksi mies on saanut mulle orgasmin, oma aviomies. Ehkä kehoni tietää kuka on se oikea?

PS. Viestiini lisäys, että en ole kokenut muiden, että vika olisi miehessä, vaan minussa itsessäni. Vaikka kuinka yritin tai mies yritti, en vain saanut. Omalla kohdalla se siis oli psykologinen juttu.

Vierailija
4/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vika on miehessä, jos nainen ei tiedä mitä tarvittaisiin hänen orgasmiinsa. Tietenkin näin. Miksi edes ajattelin muuta.

Vierailija
5/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin vika on miehessä, jos nainen ei tiedä mitä tarvittaisiin hänen orgasmiinsa. Tietenkin näin. Miksi edes ajattelin muuta.

Mistä nainen voi tietää, miten miehen pitää häntä hyväillä, että saisi orgasmit. Omalla koskettelulla ei ole mitään tekemistä toisen ihmisen koskettamisen kanssa. En ole itsekään kertonut vaimolleni miten hänen pitäisi hyväillä kaluani suuseksissä ja käsillä. Itse hän on opetellut parhaat keinot millä saanut  minut laukamaan. Ne keinot eivät ole sellaisia, mitä olisin häneltä pyytänyt, jos olisin. Itselle ei tullut mieleen, että hellästi hyväily  on tehokkaampaa ja tuntuu paremmalta kuin runkkaamisen jäljitteleminen. Vaimoni oppinut tuntemaan vuosien mitään paremmin miten kulliani pitää imutella. Sama juttu toisin päin kun nuollut vaimolle tuhansia orgasmeja. Ei ole opaskirjoja, itse pitää nähdä vaivaa opetella, miten toinen pitää tyydyttää. Ei sitä kukaan voi kertoa. Jokaisen ihmisen kosketus on erilainen.

Vierailija
6/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehestä näkyisi että hän haluaa minua. Ja nimenomaan minua, ei pillua (joka sattuu olemaan minussa kiinni).

Oma aviomies ainoa jonka kanssa olen saanut orgasmeja.

Vierailija
7/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehestä näkyisi että hän haluaa minua. Ja nimenomaan minua, ei pillua (joka sattuu olemaan minussa kiinni).

Miksi nämä asiat sulkevat toisensa pois? Se mitä mies haluaa on sen reiän reunat, eli sinut. ;)

Vierailija
8/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä asiat sulkevat toisensa pois? Se mitä mies haluaa on sen reiän reunat, eli sinut. ;)

Eivät olekaan. Mutta jos vedetään konekiväärivauhtia puhumatta toiselle mitään ja koskematta mun vartaloon ollenkaan niin kyllä tuntuu että siinä nakutettavana vois olla reikä kuin reikä eikä reunoilla oo väliä :P

Vierailija
9/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olekaan. Mutta jos vedetään konekiväärivauhtia puhumatta toiselle mitään ja koskematta mun vartaloon ollenkaan niin kyllä tuntuu että siinä nakutettavana vois olla reikä kuin reikä eikä reunoilla oo väliä :P

Siis muut miehet ovat olleet tollasia? Jotkut naiset haluaa myös tuollaista seksiä :D se on miehen kannalta vähän ongelmallista, koska koskaan ei voi tietää mitä nainen pitää hyvänä ja mitä huonona. Toinen kaipaa suunnilleen turpaan vetämistä ja toinen sitten hiljasta hissuttelua, silittelyä ym. Pahinta on jos nainen ei sano, niin yhden seksikerran aikana kikkapankista ehtii käyttää vain murto-osan. Se selittää tuon sarjatuliaseen nopeuden, koska aina ei jaksa vaan pähkäillä ja ratkoa naisen arvoitusta, vaikka se kuinka kivaa onkin. Joskus on päästettävä vaan paineita.

Vierailija
10/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis muut miehet ovat olleet tollasia? Jotkut naiset haluaa myös tuollaista seksiä :D se on miehen kannalta vähän ongelmallista, koska koskaan ei voi tietää mitä nainen pitää hyvänä ja mitä huonona. Toinen kaipaa suunnilleen turpaan vetämistä ja toinen sitten hiljasta hissuttelua, silittelyä ym. Pahinta on jos nainen ei sano, niin yhden seksikerran aikana kikkapankista ehtii käyttää vain murto-osan. Se selittää tuon sarjatuliaseen nopeuden, koska aina ei jaksa vaan pähkäillä ja ratkoa naisen arvoitusta, vaikka se kuinka kivaa onkin. Joskus on päästettävä vaan paineita.

Kommunikointi onkin tärkeetä. Ja joskus voi tikata menemään, mutta (mua) ei mielellään aina. Ei ne kaikki muut miehet oo tikkoja olleet, osa on kyllä minua huomioinut hyvinkin. Ja tosiaan, on naisia joille se vauhti kelpaa vallan hyvin ja saavat sillä :) olisipa itsellekin helpompi saada orkku, itse olen sellainen pidempään lämmitettävä.

Vierailija
11/45 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia, luottamus ja tunne antavat parhaan orgasmin mulle. Kalun koolle ei ole juurikaan merkitystä, eikä taidoilla. Kunhan on mukana hetkessä, eikä tikkaa kuin jeesus veden päällä. Tunne tärkein.

Vierailija
12/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken edellämainitun lisäksi minä ainakin tarvitsen keskivertoa kookkaamman kalun jotta voisin saada orgasmin. Ennen luulin ettei koolla ole niin väliä, mutta olen huomannut kokemuksen karttuessa, että minulle sillä on ratkaiseva ero oman nautintoni kannalta.

Vierailija
13/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin mielelläni kehuisin (ja kehunutkin)  omia seksitaitojani kun vaimo on saanut tuhansia orgasmeja.  Mutta luulen silti, että tuolla viimeisellä lauseella on eniten merkitystä. Kaikki muu yritys olisi muuten turhaa. 

Vierailija
14/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös otsikossa ollut, ttä yhdynnässä. Miksi jatkuvasti sitä jauhatte! Hirveitä paineita naisillle. Eikö ole pääasia että saa orgasmin, ainakin sille naiselle. Ja ei ne miehetkään saa  sillä, että on "henkinen yhteys" sun muuta potaskaa, kyllä siihen tarvitaan se fyysinen stimulaatio. Ei ne aivot, joita väitetään tarkeimmiksi seksivälineiksi, saa sitä aikaiseksi ILMAN sitä stimulaatiota. Eikö tätä asiaa todellakaan vieläkään ymmärretä? Se naisen klitoris vastaa miehen penistä, ja sillä siisti.

Vierailija
15/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijatar 33 kirjoitti:

Kaiken edellämainitun lisäksi minä ainakin tarvitsen keskivertoa kookkaamman kalun jotta voisin saada orgasmin. Ennen luulin ettei koolla ole niin väliä, mutta olen huomannut kokemuksen karttuessa, että minulle sillä on ratkaiseva ero oman nautintoni kannalta.

Olet sitten naisista sitä isompaa tai muuten väljempää tyyppiä. Niin meitä ja teitä on erilaisia.

Vierailija
16/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä hyvinkin.

Miehenä olisi kiva kun voisi seksiin heittäytyä sillä tavalla rennosti saajana, ettei tarvisi aina olla se jonka vastuulla on tuottaa naiselle laadukasta seksiä. Lukea toista ja olla joku psykologian mahatma gandhi joka on niin hiton syvällinen ja toisia hyvä lukemaan, että tietää sekunnin murto-osassa naisen eleestä mistä tämä tykkää. Helvetin raivostuttavaa tuollainen kissa-hiiri leikki jossa nainen ei juuri sano eikä pyydä mitään, mutta silti sisimmäänssään toivoo laadukasta sitä ja tätä.

Vierailija
17/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä hyvinkin.

Miehenä olisi kiva kun voisi seksiin heittäytyä sillä tavalla rennosti saajana, ettei tarvisi aina olla se jonka vastuulla on tuottaa naiselle laadukasta seksiä. Lukea toista ja olla joku psykologian mahatma gandhi joka on niin hiton syvällinen ja toisia hyvä lukemaan, että tietää sekunnin murto-osassa naisen eleestä mistä tämä tykkää. Helvetin raivostuttavaa tuollainen kissa-hiiri leikki jossa nainen ei juuri sano eikä pyydä mitään, mutta silti sisimmäänssään toivoo laadukasta sitä ja tätä.

En miehenä allekirjoita noita valituksia. En ole koskaan kokenut vaikeuksia lukea vaimoni tunteita tai tuntemuksia seksissä, en edes ekalla keralla tai edes sitä ennen suudellessa. En vaikka nykyinen vaimoni oli ensimmäinen jonka kanssa oli seksiä. Mutta jo ensisuudelta vei jalat alta, toisin kuin kymmenet muut muiden tyttöjen kanssa.  Mutta minusta kemioiden sopivuus ja henkinen yhteys on juuri se oleellisin seikka.  Silloin aistii toisen tunteet kysymättä tai puhumatta. Jos tällaista yhteyttä ei ole koskaan kokenut toisen kanssa ei voi tietää.  Jos mies ei pääse naisen kanssa samalle aaltopituudelle ei nainen ole välttämättä miehelle sopiva. Silloin kun löytää sopivan ei tarviste kysellä, kun kaikki sujuu luonnostaan intohimon vetämänä.  Ei kannata etsiä vikaa itsestä jos ei pääse naisen kanssa samalle aaltopituudelle. Jonkun toisen naisen kanssa pääsee ihan luonnostaan. 

Vierailija
18/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, no ilmeisesti maksullisellekin meno on syvää henkstä yhteyttä, eikä sitä kalun hinkkausta! Voi elämän kevät mitä potaskaa!

Vierailija
19/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tyytyväinen nykyiseen. Olemassa toki on seikkoja, joita en pääse kokemaan ja jotka voisivat saada nautinnon seuraavalle tasolle:

Kimppa jossa kaksi miestä. En suostu uskomaan että se voisi olla muuta kuin huikea kokemus.

Dominoivampi rooli minulla. Tai lähinnä roolin vaihto ihan kokonaan miehen kanssa yhdistettynä erilaisiin leluihin. Kiihottaa olla se ottava osapuoli.

Nämä kaikki on no go nykyisessä suhteessa. Voisivat saada kyllä minut hyrräämään uudella tavalla

Vierailija
20/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös otsikossa ollut, ttä yhdynnässä. Miksi jatkuvasti sitä jauhatte! Hirveitä paineita naisillle. Eikö ole pääasia että saa orgasmin, ainakin sille naiselle. Ja ei ne miehetkään saa  sillä, että on "henkinen yhteys" sun muuta potaskaa, kyllä siihen tarvitaan se fyysinen stimulaatio. Ei ne aivot, joita väitetään tarkeimmiksi seksivälineiksi, saa sitä aikaiseksi ILMAN sitä stimulaatiota. Eikö tätä asiaa todellakaan vieläkään ymmärretä? Se naisen klitoris vastaa miehen penistä, ja sillä siisti.

Ei klitoriksen huippu, mitä tarkoitat,  ei vastaa miehen penistä, vaan terskaa. Suurin osa penistä on varressa, ihan niinkuin suurin osa klitorista on muualla kuin klitoriksen huipussa.  Suurin osa klitorista on emättimen ympärillä ja emättimessä, joten on luonnollista, että ydistämällä penis kokonaisuudessaan  emättimen kanssa saadaan laaja-alaisin kiihoitus klitorikselle kokonaisuudessaan. Siihen luonto on ne suunnitellutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan