Kollageenilisästä kokemuksia?
Oon yli 4-kymppinen nainen, jolla iho alkanut auttamattomasti vanhentua. Ymmärrän, että geenit määrittelee paljolti ihon rypistymistä ja terveelliset elämäntavat. Haluaisin silti ainakin kokeilla jotain kollageenijauhetta. Kokemuksia/suosituksia jostain tietystä lisästä?
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Kynsiin on vaikuttanut.
Ihosta en osaa sanoa. Jos haluat kauniin ihon, jätä kaikki lisätty sokeri pois ruoasta. Siis kaikki. Ketsupit, valmiskastikkeet, einekset.
En muista merkkiä. Parasta oli annospussit Cittarista. Kynsissä oli selkeä väri ja sileys ero missä uutta kasvua.
Nyt on Lidlin valmiste ja kuuri vasta alussa.
Vierailija kirjoitti: Suosittelen lomaa. Pidempää.
Tämä on oikeasti hyvä vinkki sileämpään ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi sitten käyttää kollageenilisää jos ei voi syödä lihaa? Tässä nähdään taas se maailman lyhin järki.
On olemassa kalakollageenia.
Kananmuna sisältää myös kollageenia ja on olemassa kananmunan kuoresta tehtyjä kollageenivalmisteita.
hyvä keskustelu ennen kuin puhutte ihan höpöjä
Itse olen käyttänyt Puhdas+ -kollageenia ja hyväksi todennut https://hyvinvointihuone.fi/loyda-paras-kollageeni/
Oletko koskaan pysähtynyt vain nauttimaan hetkestä?
Lopetin, paskat ihosta sen piti auttaa nimenomaan niveliin ja jänteisiin,lopetin tilauksen ei toimi yhtään ainakaan mulla.
Mahtaa mielikuvitusystävien täyttämä maailma vaikuttaa mielenkiintoiselta
Manalan trollit olleet oikein urakkahommissa
Joku ilkeä olisi saattanut keksiä vähemmän mairittelevan luonnehdinnan.
Hmm... no, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
taas tää sama. johan läkärikin vastasi,että ei hyötyuö,ei imeydy. unoda tai pulita rahasihumpuukin. opiskele,perehdy
Huono provo. Kunhan haluat suututtaa lukijat.
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi sitten käyttää kollageenilisää jos ei voi syödä lihaa? Tässä nähdään taas se maailman lyhin järki.
Kalakollageeni.
Kynsiin on vaikuttanut.
Ihosta en osaa sanoa. Jos haluat kauniin ihon, jätä kaikki lisätty sokeri pois ruoasta. Siis kaikki. Ketsupit, valmiskastikkeet, einekset.