Kollageenilisästä kokemuksia?
Oon yli 4-kymppinen nainen, jolla iho alkanut auttamattomasti vanhentua. Ymmärrän, että geenit määrittelee paljolti ihon rypistymistä ja terveelliset elämäntavat. Haluaisin silti ainakin kokeilla jotain kollageenijauhetta. Kokemuksia/suosituksia jostain tietystä lisästä?
Kommentit (417)
Ei taida poliittinen jargon paljon tämän ehkäisemiseksi riitä
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Vaatii vahvuutta kestää pahoja asioita
Ihan perus liivate on paras ja halvin kollageenin lähde.
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa ihon kuivuuteen. Mulla ei enää selkä hilseile talvisin.
Kasviöljyt auttavat tähän, kapseleina tai öljypullosta (kylmäpuristettua).
Miksi aina draamaa? Voisitko chillata?
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Älä ota itseäsi niin vakavasti!
Mä syön kanamunan päivässä ja iho hyvä. Toinen mikä on auttanut on retinoliseeriumin ja maitohapposeeriumin käyttö (eri iltoina) sekä fermentoitu kasvoöljy. Lisäksi kasvot kiinteytyivät huomattavasti kasvojumpalla. Ja aurinkosuoja 50 käytössä aina. Naama roikkuu vähemmän kuin parikymppisillä työkavereilla.
N44
Vierailija kirjoitti:
Auttaa ihon kuivuuteen. Mulla ei enää selkä hilseile talvisin.
Ihon kuivuuteen auttaa esim. Helokkiöljy (sisäisesti käytettynä).
Rasvaisesta ihotyypistä on näköjään se hyöty, että ei rypisty läheskään niin nopeasti kuin kuiva iho. Surkuttelin nuorena ihohuokosia ja kasvojen iiiltelyä, mutta nyt reilusti yli nelikymppisenä monilla ei ole yhden yhtä juonnetta kasvoissa. Edes silmien ympärillä ei näy yhtään mitään ikääntymisen merkkejä.
Kollageenilisää aloin syömään muutama viikko sitten ihan jo nivelien takia. En tiedä onko vaikutusta, mutta syön kuitenkin.
Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön kanamunan päivässä ja iho hyvä. Toinen mikä on auttanut on retinoliseeriumin ja maitohapposeeriumin käyttö (eri iltoina) sekä fermentoitu kasvoöljy. Lisäksi kasvot kiinteytyivät huomattavasti kasvojumpalla. Ja aurinkosuoja 50 käytössä aina. Naama roikkuu vähemmän kuin parikymppisillä työkavereilla.
N44
Pitikö se loppu ujuttaa tähän, sikarumaa.
Onko sulla kompassi? Koska sun suunta on vähän hukassa.