Kollageenilisästä kokemuksia?
Oon yli 4-kymppinen nainen, jolla iho alkanut auttamattomasti vanhentua. Ymmärrän, että geenit määrittelee paljolti ihon rypistymistä ja terveelliset elämäntavat. Haluaisin silti ainakin kokeilla jotain kollageenijauhetta. Kokemuksia/suosituksia jostain tietystä lisästä?
Kommentit (468)
Oslo skin lab jauhe ei ainakaan toiminut yhtään, vaikka Join 4kk sitä koskaan.
Ja vieläpä omalla nimimerkilläsi?
Tänään on hyvä päivä aloittaa jokin uusi seikkailu.
Huh huh liian pitkä aloitusteksti. Saisko 5s TikTokkina?
Olen jo yli kuusikymppinen. Aloitin juuri kollageenilisän käytön: laitan sitä 10gr aamukahviini, enkä huomaa maussa eroa ja vatsa ok. Nivelvaivoja ei ole (olen käyttänyt pitkään kurkuman, mustapippurin ja oliiviöljyn seosta sisäisesti, liekö auttanut). Nyt on markkinoilla paljon myös korealaisia ihonhoitotuotteita, joista sanotaan, että niiden kollageeni on pienimolekyylistä ja imeytyy hyvin. Käytän kollageeniä siis sisäisesti ja ulkoisesti, enkä odota tuloksia silmänalusryppyihini kuin aikaisintaan kuukauden-puolentoista päässä.
Muuntuuko syöty naudanliha sellaiseen muotoon, jota iho pystyy käyttämään kollageenina?
Te, joiden iho muuttunut merkittävästi, vihjatkaa jotenkin mitä merkkiä...
Kumpi vaikuttaa enemmän: kollageenilisä vai se jos vähennän merkittävästi sokerin käyttöä? Sokerihan vanhentaa ihoa.
Entä hormonikorvaushoito? Hidastaako se ihon vanhenemista?
Ja rasvainen naudanliha, auttaako oikeasti??
Käytän UV 50% Nivea lapsille. Se on mekaaninen ilman kemiallisia ihovaikutuksia aiemmin myös 90% UV suojia paksuna kerroksena PÄIVITTÄIN AINA TALVET KESÄT YMPÄRI VUODEN yli 20v paksuna kerroksena. Auringon UV tuhoaa ihon syvät sidekudokset ja rypyttää. Valkonaama aamulla ja muuta perusvoidetta päälle. Kasvot ihan jees ja ikä yli 70v.
Millaisia ovat parhaat ihoöljyt?
Entä riittääkö jos panostan naudanlihan määrään?
Trollauksen 101 menossa toimestasi
dingo sinä ja minä