Kollageenilisästä kokemuksia?
Oon yli 4-kymppinen nainen, jolla iho alkanut auttamattomasti vanhentua. Ymmärrän, että geenit määrittelee paljolti ihon rypistymistä ja terveelliset elämäntavat. Haluaisin silti ainakin kokeilla jotain kollageenijauhetta. Kokemuksia/suosituksia jostain tietystä lisästä?
Kommentit (468)
Mistäs sen kukaan yksittäinen käyttäjä osaisi sanoa että onko auttanut, kun ei ole sitä vertailukohdetta, mutta josko olisi kaksosia joista vain toinen käyttää.
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
Mä oon käyttänyt nyt vuosikaudet Oslo Skin Lab THE SOLUTION Beauty Collagen (ehkä noin 5 vuotta säännöllisesti) ja hiukset ja kynnet ei oo koskaan olleet näin hyvässä (ja pitkässä) kunnossa. Lisäksi auttaa niveliin, tästä ei vielä kokemusta, koska olen nyt 36-v. Otan lisän joka aamu kahvin seassa, 20 € menee suoraveloituksena tililtä ja paketti tulee kotiin automaattisesti. Liiankin helppoa. Syön lihaa, mutta muuten paljon allergioita + atopiaa, mutta uskon että auttanut myös ihon hyvinvointiin huomattavasti. Suosittelen!
Jaa, taitaa olla maanantai fiilis?
Vierailija kirjoitti:
En usko että on mitään vaikutusta ihoon. En oikeastaan usko että on mitään vaikutusta mihinkään, paitsi lisä proteiiinina. Se pilkkoutuu ruansulatuksessa ja siitä rakentuu mitä kroppa siitä sattuu rakentamaan.
Jotkun tutkimuksen mukaan kuitenkin kollagen ennen kuntoutusta/ harjoittelua voi auttaa jänteitä parantumaan nopeammin. Tämä olisi ehkä asia, minkä vuoksi voisin kokeilla sitä.
On vaikutusta ihoon. Iho tuntuu jotenkin erilaiselta, ei yhtä kuivalta. Ryppyihin ym. muutoksiin en tiedä onko apua, mutta atooppiselle iholle kiva, kun ei tarvitse niin paljon rasvata. En tiedä, voiko tuotteessa olla jotain rasvaa mukana (iho tuntuu vähän rasvaisemmalta ehkä?) vai mihin vaikutus perustuu, koska periaatteessa sen ei pitäisi toimia?
Aika selkeän puoleinen vastaus taisi tulla siinä ;D
Kaikki ei ole niin yksinkertaista.
Osta aloevera voidetta ja jauhemaista liivatelehteä purkissa. Sitten sekoitat niistä sopivan mössön sellaisessa suhteessa, ettei ole liian puuromaista. Aloevera voiteessa oli liian voimakas tuoksu, joten kokeilu loppui itselläni lyhyeen. Ohjeen jostain olin lukenut.
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
miksette te keitä vaan kanalientä?
Älä ala selbaamaan mulle