Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*+*HEINÄHIPPUSET maanantai*+*

20.11.2006 |

Viimeisiä viedään

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ff gallerian clomisteja kun katselee, niin aika on vaihteleva tuo ovisaika, ei hirveästi näyttäisi olevan riippuvainen clomien aloituspäivästä, kaikki ollaan yksilöitä.. Toivottavasti clomistit vastaavat tuohon sun kyselyyn, olisi mielenkiintoista kuulla muidenkin clomeja käyttäneiden kokemuksia, ja onko ovis tullut jotenkin eriaikaan kuin ennen.

S

Vierailija
22/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla kesäkuisissa ja nyt on sitten yritys heinäkuisiin. Meillä oli tässä välillä vähän juupas eipäs mietteet ja nyt on taas vahvasti juupas päivät. Ovikset on käsillä. Loppuviikosta meillä peitot pölisee..toivottavasti..paras olisi ;). Aika vaan menee niiiin hitaasti. Vielä monta viikkoa testaukseen kun on niin pirun pitkä kierto.

Onnea plussanneille ja haamuille. En valitettavasti ehtinyt kaikkia lukea kun tuo esikko (1 v 9 kk) pitää kiireisenä. Näkemisiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en enää ikinä testaa ennen kuin on vähintään viikon myöhässä ja mihinkään oireisiin en enää usko ennen ku oon varma raskaudesta.

miks tää kakkosen teko on näin vaikeeta, joutuu taas harrastaa pakkoseksiä kun ei sitä muuten tulis niin usein tohuttua :(

ja mikä pahinta, joudun olee taas töissä ainakin kuukauden pitempään :(

mutta tsemppiä viel niille jotka piinailee!!

CalZal kp1/30

Vierailija
24/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaste: Onnittelut plussasta ja tervemenoa odottajiin, toivottavasti meitä tulee sitten viimeistään elokuisissa iso pinkka perässä!!!

No niin Piipaa00: pahoitteluni tädistä ja sofia27 negasta! Kyllä tämä nyt mälsältä näyttää meidän heinäkuisten suhteen.

Täällä ei mitään uutta, tuhrua ei edelleenkään näkyvissä, joka on suuri ihme. Huomenna siis tasan 14 päivää oviskivuista ja toistaiseksi aina on täti tuolloin tullut ja edeltävästi tuhrua. Nyt särkee, selkää ja jalkoja, mutta todennäköisesti syynä on hillitön siivousurakka tänään. Tuo siivousinto on kyllä mulle ehkä enemmän tätioiretta. no ehkä siis kuitenkin keskiviikkona aikaisintaan testaan jos siihen mennessä ei tuhrua ole tullut. Jotenkin vaan on sellainen fiilis, etten uskalla vielä testata, että täti kuitenkin hyökkää jostain takavasemmalta. Jos nyt sitä sitten oltaisiin raskaana niin 28 päivän kierron mukaan l.a. olisi31.7, mutta mulla olisi sitten tuo 29 päivän kierto ja sen mukaan l.a. 1.8. Eli jos plussaisin niin taitaisin tuonne elokuulle kuitenkin sijoittua ja kun te muut tulette tietenkin elokuun odottajiin niin ei tarvitse erota tästä mukavasta jengistä. Niin tai tädin saapuessa tietenkin saan jatkaa myös kuumeilua kanssanne!!!

Vierailija
25/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pahoitteluni calzal:lle!!! Piruvie tuo täti paholainen taas kerkeää joka paikkaan romuttaen meidän hienot plussasuunnitelmat, mutta elokuussa jymäytetään sitä oikein kunnolla!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
26/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua taas mitä tää homma on..

Tää tämän päivän täti olikin kaks vaaleenpunasta pyyhkäsyä vessareissulla eikä mitään muuta. Ei kipuja, ei mitään.

Hermo kyllä piukalla joten se on ainoo normaali tätioire.

taitaa olla kuitenkin noiden lugejen tekosia.

Nyt en sit osaa päättää, että pitääkö mun jatkaa lugeja vielä vai ei.

Raskauden mahdollisuuteen en kyllä usko enää, mutta josko tädin tulo sit siirtys vielä päivällä tai parilla mikä sopis mulle oikein hyvin.

jummi, että pitää tehdä ihmiselle vaikeeks..

Vierailija
27/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen seuraillut teidän tilannetta ja odotellut plussaasi ja kyllähän tuo ihan hyvältä vaikuttaa. Toivotaan ettei nyt häviäisi mihinkään. Paljon peukutusta. :-)

babyunelma rv 15+1 (kylläpä aika kuluu nopsaan...juuri täällä olin mukana piinailemassa)

Vierailija
28/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis pahoillani piipaa. Toivottavasti kuitenkin olisi väärä hälytys tädin suhteen. Toivoa on niin kauan kunnes täti kunnolla kurvaisee paikalle. :-)

hölmö babyunelma