Monisairas mies. Olenko julma jos jätän?
Olen hiljattain tavannut erään mukavan miehen, jonka kanssa viihdyn, mutta ongelma on se, että hänellä on iso liuta kaikkia sairauksia. Ei siis mitään vakavaa ja kovin isoa, mutta kaikkea jatkuvaa pikkukremppaa. En ole yhtään varma jaksanko tuollaista elämää ja millaista se on sitten kun ikää tulee lisää ja vaivat vaan lisääntyy sen mukana. Olenko jotenkin pinnallinen ja kamala ihminen, jos lopetan suhteen tuollaisten syiden takia?
Kommentit (20)
Mies on todennäköisesti mukava koska tarvitsee hoitajaa, mielellään ilmaiseksi.
Olette vasta hiljattain tavanneet eli sinulla ei ole mitään velvollisuutta häntä kohtaan. Eri asia, jos teillä olisi yhteisiä lapsia ja pitkä suhde takana. Nyt kannattaa lähteä, sillä tilanne vain huononee tuosta.
Onhan se vähän julmaa, mutta ei keneltäkään ihmiseltä voi odottaa jatkuvaa pyhimyksenä olemista.
Jos kyseessä on mukava jamppa, niin eiköhän hän löytäne jonkun mukavan leidin jota nuo sairaudet eivät häiritse.
Jos nyt välttämättä haluat sitoa itsesi kuvilemasi kaltaiseen henkilöön niin anna palaa. Vakavasti harkitse ja vielä kerran harkitse.
En tiedä ketään, joka olisi sairauden takia jättänyt miehen. Mutta jos ne estää yhdessä tekemisen, ettekä pääse sinne minne haluat mennä, niin sitten kannattaa olla rehellinen ja jättää ajoissa. Syy on silloin ne sinun suunnitelmat, eikä ne toisen vaivat. Kroonikot yleensä pärjää itse vaivojensa kanssa.
En ota kantaa mitä pitäisi tehdä, eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Mutta, kannattaa miettiä miten itse suhtautuisit jos tilanne olisi toisinpäin. Ihmissuhde ei myöskään ole mitään autokauppaa, jossa auto vaihdetaan uuteen kun siinä alkaa olla liikaa vikoja.
Julmaa? Luuletko ettei se mies tulee löytämään jotain toista vaan olet jotenkin korvaamaton :D
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa mitä pitäisi tehdä, eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Mutta, kannattaa miettiä miten itse suhtautuisit jos tilanne olisi toisinpäin. Ihmissuhde ei myöskään ole mitään autokauppaa, jossa auto vaihdetaan uuteen kun siinä alkaa olla liikaa vikoja.
Näin. Ja tulee niitä sairauksia itse kullekin kun ikää tulee
Miehet jättävät naisen vaan sen takia kun se on lihava. Mietipä sitä. Ja sä vielä mietit että mikä on sopivaa. Kun takana on lyhyt suhde, ei lapsia, avioliittoa, yhteistä asuntoa, mökkiä jne on todellakin aika nostaa kytkintä, ja nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille tule.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jättävät naisen vaan sen takia kun se on lihava. Mietipä sitä. Ja sä vielä mietit että mikä on sopivaa. Kun takana on lyhyt suhde, ei lapsia, avioliittoa, yhteistä asuntoa, mökkiä jne on todellakin aika nostaa kytkintä, ja nyt!
Haluaisitko sinä tulla kohdelluksi sen perusteella mitä muuta naiset tekevät?
N34
Päästä mies menemään, molemmille oikein ja parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille tule.
Kyllä tulee. On vaan sairaita ja puutteellisesti tutkittuja
Vierailija kirjoitti:
Melko yleistävää. Näkeehän kaupungilla runsaasti pariskuntia, joissa toinen on purkupallo ja toinen hammastikku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko yleistävää. Näkeehän kaupungilla runsaasti pariskuntia, joissa toinen on purkupallo ja toinen hammastikku.
Katkeruus paistaa läpi. Kun on itse tullut jätetyksi, niin kaikki miehet on samanlaisia
Mikä siinä on julmaa? Maailmassa on valtavasti monisairaita ja näinollen apua tarvitsevia. Et sinä niitä voi pelastaa. Jos haluat uhriutua yhden takia, se on ap sinun ongelmasi tai ilosi.
Mutta , koska tuota mietit , niin sinusta tulee katkera ja ilkeä , jos alat vetämään sitä kivirekeä . Vanhemmiten ja tutummaksi kun tulee ,on paljon paljon raskaapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille tule.
Ja mikä saa sut luulemaan, että olisit itse sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaakin vakavasti harkita haluaako sellaisen kumppanin, jolla on iso liuta jo nuorena. Äkkiä käy niin, että muuttuu omaishoitajaksi.
Mies ei epäröisi lopettaa suhdetta sairauden takia. Ole kuin mies.