Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*HEINÄHIPPUSET maanantai*+*

20.11.2006 |

Viimeisiä viedään

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille! Tsemppiä uuteen kiertoon! Olkoon se SE kierto :)

Täällä tullaan perästä..dpo13 ja hikoilin yöllä, lämmöt taas laskussa, menkkasäryt alkaneet. On se kumma kun nykyään säryt alkaa näin aikaisin, ennen vanhaan alkoi samaan aikaan kun täti kurvasi paikalle. Ikä kai tekee tehtävänsä. Turha tässä varmaan on enää mitään testailla. Tostaita " odotellessa" :(

PLUSSATUULIA LOPUILLE PIINAILIJOILLE!!!

S kp27/29 dpo13/15

Vierailija
2/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia! Ei luovuteta ennenkuin on pakko, eihän? Nuohan vois ihan hyvin olla niitä hyviä oireitakin! =)

S@nde! Voi, sait mut kyllä ihan kyynelehtimään kauniilla sanoillasi.

Tää aamu on taas menny ihmetellessä. Mä alan jo toivoa, että tää piina päättys. miksen voi olla normaali ja saada joko ihan normaalia selvää plussaa ajallaan tai sitten puhdasta negaa ja tätiä sen mukana..

Yritin kans sitä myöhäistä kiinnittymistä miettiä, mutta jos sekin tietää tavallaan huonoa niin ei sekään vaihtoehto houkuttele.

Alle kolmen minuutin ilmesty aika iso piste testiviivan kohdalle. siitä se sitten " jalostu" haamuks. kuvaan en vaan sitä taas saanu, mutta aivan liian selvä ollakseen mun mielikuvitusta.

Mutta ei läheskään tarpeeksi selvä merkitäkseen hyvää..

Tässä vaiheessa sen pitäs olla jo plussa eikä haamu ja olla ainakin vahvempi kuin se perjantainen. mutta ei.

mut nyt yritin taas kyllä eilen illalla olla juomatta joten ei ollu ihan niin laimeeta pissaa. En kyllä tajua miten sillä vois olla merkitystä, koska kuitenkin on kaikki ollu aamulla tehtyjä tai sit mulla on munuaisvika tai jotain..

No lämmötkin oli laskusuunnassa selvästi joten eiköhän tää ollut siis yksi kemiallinen taas ja huomenna vihdoin täti saapuu..

piipaa kp29/(26)27 dpo17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan viimeisiä viedään, vieläkään ei ole täti saapunut mutta olo on ihan semmonen että saapuu varmaankin tämän päivän aikana:( tai ainakin kaikki usko meni sen eilisen negan myötä...

toivotaan että tällekin viikolle saataisiin monta plussaa!!!!++++++

CalZal kp30/28-31

Vierailija
4/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä mieli nyt totaalisen maassa...Kyllä se täti tänne tekee vaan tuloaan!! Voi räkä! Taas sitä tiputaan korkealta ja kovaa. Eilen ja tänään on ollut pientä tuhrua havaittavissa, testata en ole viitsinyt. En tiedä olenko niin hyvä kuvittelemaan oireita, vai mikä kuvotuksen, vatsannippaukset yms. tekee...??? Suuria kysymysmerkkejä kaikki... Viides yrityskierto siis täytyy aloittaa. Malttamaton kun olen niin olen jo miettinyt, koska pitäisi varata aikaa gynelle?? Kävin lokakuussa, kun kävin hänen vo:llaan muissa asioissa ja määräsi terot. Käytin niitä yhdessä kierrossa, nyt totaalisesti unohdin ja toki luin niistä negatiivista käyttökokemustakin... Mutta mene ja tiedä, ehkä olisi kuitenkin parempi käyttöö terot loppuun ennenkuin lääkärille varailee aikaa. Vai mitä mieltä ootte? Mun periaatteita kyllä sotii vastaan hiukan tuo gynen käynti, sillä jotenkin olen vaan saanut päähäni, että raskaus pitäisi saada alulle ihan luomusti...Mutta voishan sitä varata aikaa omalle lääkärillekin näissä asioissa, kun kerran samassa puljussa itse on töissä... Jään miettimiään asioita... Luulenpa, että jos tipun nyt niin ehkä väistyn hiljaa taka-alalle ja jätän palstailun.

Sorry tämä negatiivissävytteinen viestini, tänne vaan tuntuu olevan niin helppo purkaa itseään kun ei ole muita kelle valittaa.

Paljon plussasäteitä tuulten kera lopuille piinailijoille!!! Ja hyvää viikon alkua kaikille!

Tulen kuitenkin kertomaan sitten lopulliset uutiset, kuinka mun kävi..

-Katinza-

Vierailija
5/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: on tuo kyllä kumma juttu, mitähän ihmettä siinä oikein on. Mä varmaan sun tilassa marssisin jonnekin ultraan ihan vaan katsomaan mikä homman nimi on, olen sen verran malttamaton, ja varsinkin tuollaisissa tilanteissa.

Mä jaksan kuitenkin uskoa ihmeisiin ja toivon kovasti että tuo vielä plussaa tarkoittaisi, pakkohan sen on, ei anneta tädille valtaa.

K@tinza: Kyllä mä terot käyttäisin loppuun ennen kuin menisin lääkärin juttusille. Itselläni oli esikoistamme yrittäessä terokuuri, joka ei tuonut toivottua tulosta, minulla oli silloin menkat totaalisesti kadoksissa, sainkin astetta vahvempia lääkkeitä ja positiivisen tuloksen hiukan sen jälkeen.

Mitallilla on aina kaksi puolta ja varsinkin näillä palstoilla " alan ammattilaiset" kertovat vain niistä varjopuolista. Mun lääkärini jo kielsi minulta tämän palstailun kun aina kyseenalaistin kaikki hänen juttunsa joista olin lukenut täältä =) Paljon täällä toki on hyvääkin tietoa ja taitoa tullut, mutta sitä on kuumeessa niin vaikea joskus suodattaa, saati raskaana....

Plussaonnea kaikille, täällä oli paljon samassa tilanteessa olevia tädin tulemista pelkääviä, kuten minäkin, nämä kipuilut alavatsassa ei valitettavasti voi ollamuuta kuin tädin koputteluja ovelle =(

Jotenkin olen ollut täysin varma, että se meille saapuukin, en edes osaa ajatella että saisin enää kokea sen ihanan tunteen minkä plussa tuo mukanaan =(

Jokin vikahan minussa taitaa olla, ei muuten tälläisellä yrityksella ja näin pitkään plussaa odotettaisiin =(

Mutta tuokaa te muut positiivisia uutisia, jooko?

Vierailija
6/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita kaikille kanssasisarille!!

No niin, viikonloppu takana ja nyt jälleen sivistyksen parissa. Oli niin hirveetä haipakkaa koko eilinen, etten ehtinyt palstautuakaan.Lukasin nyt pinon läpi ja jotenkin porukka tuntuu siltä niin kuin olisi heittänyt kirveen kaivoon... :( höh. Mutta, ei lannistuta vielä, eletään viikko loppuun ja pidetään kaikille peukkuja!

(.) Kp 29 /(28-)30-...eli varsinainen piina-aika!! Koko ajan ramppaan vessassa ja pelkään pahinta. Välillä tuntuu kuinka veri mukamas aivan hulahtaa housuihin. No, toistaiseksi ei ole tätiä näkynyt...tosin odottelen tätiä ehkä enemmän vasta huomiseksi? Viime kierrossa tuhru alkas kp29 ja vuoto kp30, joten nähtäväksi jää kuinka nyt käy. Onneksi " pääsee" illaksi töihin, niin saa muuta ajateltavaa. Tosin on sitten ihan hirveätä, jos täti pääsee yllättämään kesken kaiken töissä, kun ei siellä ole aikaa asiaa ruveta suremaan...

Nyt täytyy lopetella ja lähteä viemään esikkoa hoitoon. Jos en ehdi koneelle enään tänään, niin sitten viim huomenna.

OIKEIN PALJON TSEMPPIÄ LOPUILLE HIPPUS-PIINAILIJOILLE!!!! :=)

Vierailija
7/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä oli ankea aamunaloitus, kun pinon luki läpi. Eli kaikilla taitaa olla tätituntemuksia, mutta ei anneta periksi( it aint over untill the fat lady sings ja tässä tapauksessa tätsy siis). Apua, mun pitää nyt kaivaa tuo sinun sivusi piipaa00 ja käydä kahtomassa!

Oma napa: jännittää. Eilen oli koko päivä päänsärkyä, buranankin nappasin, eikä mieli ollut kovin iloinen, koska tätioireisiin kuuluu mulla. Tuhrua ei vielä näy eli eilen tai viimeistään tänään pitäisi tulla. Fiilikset vaihtelee kyllä hetken mukaan, eilen kun olin menossa nukkumaan ja vaihdoin yöpukua huomastin, että nännin ympärykset olivat ihan lilat, ihan sellaiset raskausrinnat ja taas oli olo sellainen, että tämän täytyy olla sitä, mutta tiedä häntä. Kyllähän tässä odotukset ovat kovat, kun lämmöt olivat edelleen ylhäällä ja huomenna pitäisi tädin tulla ja aina ennen sitä tulee jonkinverran tuhrua, paitsi tosiaankin silloin kun olen ollut raskaana.

No voipi olla, että huomeniltana testaan, jos ei tuhrua siihen mennessä ole tullut tai sitten keskiviikkona. Toisaalta tuossa testaamisessa tässä vaiheessa on se huono puoli, että se nega tai joku roskishaamu on niin musertava, kun ei sitä voi enää kp:lläkään selittää, kuten tuota kun testasin dpo9 niin silloinhan se ei yleensä voisi edes vahvaa plussaa näyttää!!!!

Piipaa00: milloinkas sulle se pregnyl-piikki laitettiin? Käynpä kurkkimassa noi sun sivut taasen!

tsemppiä kaikille!

t. wintergirl kp 28/29 dpo 13

Vierailija
8/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin vaan ilmottaa et toinenkin testi näytti PLussaa... et kyl se on tajuttava raskaana ollaan.. ukko alko suunnitella jo isyyslomia ;)

pitäis vissii terveyskeskukseen soitella... mut ehtiihän täs .. huomenna pitäis lähtee Tallinnanristeilylle.. ku semmonen ollaa varattu, vaikkei juurikaan huvittais...

mä poistuin nyt piinaamasta teitä.. siirryn tonne odottaviin ;)

Puhallan nämä plussatuulet teitä kohti toivottavasti seuraatte perässä.. :)+++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
9/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirmupaljon, saatiinhan me tällekin päivälle ainakin yks plussa!!

Mä päätin, et säästän ton toisen testin torstaille tai perjantaille, eiköhän se täti siihen mennessä ole jo saapunut jos on saapuakseen...

Vierailija
10/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea millaste! Sun tietoja ei oo tuolla listassa, mutta halusin silti virallisesti otsikossa onnitella, toivottavasti ei haittaa! =)

Wintergirl! Mä sain sen piikin 3.11. eli siitä on nyt 17 päivää. Ja tunsin kovat kivut sillon samana iltana.

nyt oon alkanu miettiä, että mitäpä jos sillon puhkes se isompi rakkula jossa ei näkyny munaa sisällä ja siitä ois johtunu ne kivut. kakshan rakkuloita sillon ultrassa näky. ja jospa se parempi rakkula oiskin puhjennu esim vasta sunnuntaina 5.11. tai lämpöjen mukaan vasta seuraavana päivänä. sillon tänään ois vasta dpo 14 tai 15. Myöhemmin se ei oo juurikaan voinu tapahtua, koska piikki tehoaa viimeistään 2 vrk.n kuluessa.

Enpä tiedä mitä tässä enää voi ajatella. jos tätiä ei nyt rupea pikapuoliin kuulumaan niin pitänee ostaa lisää testejä.. Tai sitten mennä sinne gynelle.

Nuo lugetkaan, kun eivät menkkoja pidättele, sanoi lääkäri.

Ei tässä voi kuiun huokailla ja odottaa..

sillävälin peukuttelen kovasti teille muille plussia!

piipaa

Vierailija
11/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi enää ihmetellä eli täti tuli...

Toivottavasti se ei ilmesty enää yhdellekään heinähippuselle ainakaan vuoteen!

Vierailija
12/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kovasti tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Mä ravaan kans koko ajan vessassa tarkastamassa tilanteen, lämmötkin ois aavistuksen laskussa mut oon kyl mittaillu mihin aikaan tahansa, et siihen en kauheesti luota muutenkaan.

Kyllä meillekin se täti sais nyt tulla jos on tullakseen, niin pääsis tästä piinasta.

Vierailija
13/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin surullinen puolestasi että ihan tippa tuli silmään, olisin niin kovasti toivonut että olisitte onnistuneet saamaan heinähippusen. Nimittäin olen ihan samaa mieltä kuin s@nde että olet aivan ihana ihminen ja jaksat tsempata meitä muita vaikka omassa tilanteessasikin on varmasti jaksamista. Autoit viime kierrossa mua paljon ja sain selventävää infoa omaan tilanteeseeni, KIITOS sulle ja mennäänkö sitten yhtämatkaa elovauvaa hakemaan...

Vierailija
14/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se täti saanut nyt pysyä poissa. No, minäkin tulen sitä elokuista nyyttiä tavoittelemaan. Testasin kuitenkin tänään, jotta loppuu tää spekulointi, dpo13 ja tyylipuhdas nega acon10llä. Tätsä tullee tostaina.

S kp27/29

Vierailija
15/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän nyt hullun tavalla pohtia miten tuota ens kiertoo kannattas elää noiden ukon töiden takia. Taitaa mennä hukkaan koko kierto. :' (

Mulla on nyt ilmeisesti ollu melko aikasin ovis ainakin pari kiertoa eli noin kp12-13.

tässä kierrossa ainoot mahdolliset puuhailupäivät vois olla joko kp9 tai 10 tai sitten vasta kp 16 tai 17.

Eli jälkimmäiset luultavasti ihan liian myöhään ja edelliset luultavasti liian aikasin.

Nyt mietenkin, kun pitäs alottaa ne clomit kp3-7 ja jos ovis ois tästä sen viikon päästä niin mitä haittaa ois, jos alottas ne jo kp2 eli huomenna?

lisäiskö se mahdollisuutta, että ovis tulis tosiaan viimeistään kp13.. Vai vosiko siitä olla jotain haittaa?

Silloin ois vielä teoreettiset mahdollisuudet, jos sitten ukon laiva ois ens viikollakin myöhässä eli pääsisin treffaamaan sitä sillon kp 10.

Kyllä pitää tehdä ihmisen elämän hankalaks mokomat rasitteet..

Arvailuja otetaan vastaan, kiitos! =D

Vierailija
16/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas täällä... Pahoittelut tädin yllättämille ja onnea plussan saaneille. Täälläkin piinaviikonloppua odotellessa. Kp:t 31/28-35. Oireita ei ole kumpaankaan suuntaan, ehkä enemmän menkkaolo... Eilen illalla oli kyllä etova olo ja mulla viime raskaudessa oli iltaisin se huono olo. Voi olla et johtu syömisistäkin vaan tai mun kuvitelmista. Testata uskaltaa aikaisintaan sunnuntaina jos tarvii tai alkuviikosta.

Onkohan vielä montakin piinailijaa jäljellä?

Vierailija
17/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. joillekinhan lääkäri määrää clomit päiviksi 5-9, pitäskö harkita sitäkin vai ei..

Vierailija
18/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit ottaa ne kp2 alkaen, sen paremmin ne toimivat ja sitä vähemmän ohentavat limistä, mitä aikaisemmin ne ottaa. Ja simpathan kait elelee sen 72h ainakin.

Minä olen ottanut ne 3-7 ja ovis on nyt ollut molemmilla kerroilla kp14. Se on muutenkin ollut mun keskiarvopäivä ovikselle :)

Mutta tuon ajoituksen suhteen jos otatkin 5-9 niin josko se sitten venyttäisi sen oviksen sopivasti sinne kp16.

Kyllä on nyt sulla kinkkinen tilanne. Mulla meinas mennä kanssa kaikki ajoitukset pieleen miehen työmatkojen takia. Mutta sitten " onnekseni" clomit pidensivät kiertoa ja joka clomikierrossa onkin näillä näkymin mahikset. Vielä siis 2 clomikierto jäljellä.

S

Vierailija
19/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo hätäpäissäni laitoin tonne oman alotuksenkin aiheesta. Ois kyllä kiva, jos moni vastais niin sais vertailla ovisaikoja! =)

Mutta täytyy nyt vakavasti harkita tuota huomenna aloittamista.. jos siis söisinkin vaan 4 päivää.. Siis oonkohan mä ihan pimee...

Vierailija
20/28 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväise katsomassa ff sivuilla noita clomien popsijoiden ovisajankohtia, niitä itsekin silloin tutkailin, kun halusin selvittää omia mahdollisuuksia..

S