Mikä laulu 80-luvulta on nostalgisin?
Kommentit (586)
Transvision Vamp - I Want Your Love & Baby I Don't Care
Jestas mitä biisejä! Kiitos kaikille! Pitää kattoo _kaikki_, kunhan palsta menee kiinni :) (tapanani on .... :( )
Ärsyttää tuo tube, kun tubuttaa aina samoja biisejä - autoplay on off-asennossa, mutta silti. Tai sitten EVO (En Vaan Osaa.... )
Nii, se biisi: tätä etsin/muistelin, huonostinukkuvana :) :
Eurythmics - Sweet Dreams & There Must Be An Angel
Noihin ehti NIIN kyllästyä. Poikkeuksia tosin on. Edellä lueteltuja Nick Kershaw...eikös se ollut se jossa transponoitiin jotenkin yllättävästi. Ja tosiaan Whamilla oli hyvä meiniki.
Sitten olikohan Gerry Raffertyn ainoa tunnettu kappale Baker street.
Ja Eppujen ja Hassisen koneen parhaimmisto. Vaikka Vuonna 85.
Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun & I Drove All Night
Irene Cara - Flashdance What A Feeling & Fame
Break Machine - Street Dance (1984)
Tässä on jotain kaunista 80-luvun lopun taikaa.
Yksi Chydeniuksen helmistä. Paras sävellys P Mustapään, eli Martti Haavion runoon.
Kai Hyttisen tulkinta mielestäni paras, mutta se ei ole kasarilta, joten tässä Eikan kasariversio, eli se tunnetuin:
KVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ilmeisesti linkittää vain Youtube-biisin ilman saatesanoja, kun en näe viestissä muuta kuin harmaan laatikon. Mulla on Ghostery, joka blokkaa esikatseluruudut ja myös mainokset. Olisi kiva, kun jokainen vaivautuisi itse kirjoittamaan sen biisinsä nimen, vaikka linkittäisikin sen myös. Nyt pelkät linkitetyt jää näkemättä kokonaan.
Valitat ongelmasta, jonka olet itse luonut. Kerroppa vielä sukupuolesi. Vaikutat naiselta.
Olisi keskustelupalstalla mielenkiintoista lukea, mitä biisejä ihmiset pitävät nostalgisina. Mutta ei voi mitään: nykyajan ihmisistä osa on niin laiskoja kirjoittamaan, ettei edes biisin nimeä ja esittäjää pystytä näpyttelemään. En sitten näe niitä, harmaat laatikot ei kerro mitään. Minulla on täysi oikeus tästä mainita. Palstan säännöissä muuten sanotaan: "- -anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä."
Paina viestin lopussa 'lainaa', niin näet lainauksessa linkin jonka voit copy/pastee osoiteriville ja näin pääset kyseiseen videoon tai biisiin. Nän olen itse tehnyt kun olen asettanut selaimeni blokkaamaan evästeet.
Juu, tiedän tuon keinon. En vain jaksa kaikkia "sokkona" lainailla. Halusin vain muistuttaat, kaikki ei tiedä kun ei itse käytä noita laajennuksia, ettei linkit näy välttämättä kaikille.
Hyviä biisejä!
Autot, naiset, televisiosarjat kaikki oli paremmin 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Whitesnake - Here I Go Again
Jos näistä kaikista hyvistä biiseistä, välttämättä, pitäis valita se paras, niin se olis tämä:
Isän ja hänen parhaimman kaverin kaa istuttiin baarissa: faija piti omaa showtaan baaritiskillä, "bestiksen" kanssa ennätettiin sillävälin juttelemaan .... siitä, mikä tätä maailmaa "pyörittää" (se joidenkin ihmisten hyvyys ....). Hän sitten nukkui pois, pari kuukautta myöhemmin. Telsusta tuli musavideoita, ja juurikin tämä:
Canthin Sensible: Glad itse all over
Vierailija kirjoitti:
Canthin Sensible: Glad itse all over
Tämä kirjoittaa mitä sattuu:
Captain Sensible: Glad it's all over
Chris Isaak - Wicked Game