Mikä laulu 80-luvulta on nostalgisin?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😻 Stray Cats - Runaway Boys
Olikohan se -70 luvun loppua tai -80 luvun alussa oli myynnissä jäätelöä missä oli stray cats kissan kuva
Nik Kershaw: I won't let the sun go down on me
Madonna - Live To Tell & La Isla Bonita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😻 Stray Cats - Runaway Boys
Olikohan se -70 luvun loppua tai -80 luvun alussa oli myynnissä jäätelöä missä oli stray cats kissan kuva
Justiin tuo
Vierailija kirjoitti:
KC and the sunshine band: Give it up
On aivan huippu, siksi laitan videon tähän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ilmeisesti linkittää vain Youtube-biisin ilman saatesanoja, kun en näe viestissä muuta kuin harmaan laatikon. Mulla on Ghostery, joka blokkaa esikatseluruudut ja myös mainokset. Olisi kiva, kun jokainen vaivautuisi itse kirjoittamaan sen biisinsä nimen, vaikka linkittäisikin sen myös. Nyt pelkät linkitetyt jää näkemättä kokonaan.
Valitat ongelmasta, jonka olet itse luonut. Kerroppa vielä sukupuolesi. Vaikutat naiselta.
Olisi keskustelupalstalla mielenkiintoista lukea, mitä biisejä ihmiset pitävät nostalgisina. Mutta ei voi mitään: nykyajan ihmisistä osa on niin laiskoja kirjoittamaan, ettei edes biisin nimeä ja esittäjää pystytä näpyttelemään. En sitten näe niitä, harmaat laatikot ei kerro mitään. Minulla on täysi oikeus tästä mainita. Palstan säännöissä muuten sanotaan: "- -anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ilmeisesti linkittää vain Youtube-biisin ilman saatesanoja, kun en näe viestissä muuta kuin harmaan laatikon. Mulla on Ghostery, joka blokkaa esikatseluruudut ja myös mainokset. Olisi kiva, kun jokainen vaivautuisi itse kirjoittamaan sen biisinsä nimen, vaikka linkittäisikin sen myös. Nyt pelkät linkitetyt jää näkemättä kokonaan.
Valitat ongelmasta, jonka olet itse luonut. Kerroppa vielä sukupuolesi. Vaikutat naiselta.
Olisi keskustelupalstalla mielenkiintoista lukea, mitä biisejä ihmiset pitävät nostalgisina. Mutta ei voi mitään: nykyajan ihmisistä osa on niin laiskoja kirjoittamaan, ettei edes biisin nimeä ja esittäjää pystytä näpyttelemään. En sitten näe niitä, harmaat laatikot ei kerro mitään. Minulla on täysi oikeus tästä mainita. Palstan säännöissä muuten sanotaan: "- -anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä."
Paina viestin lopussa 'lainaa', niin näet lainauksessa linkin jonka voit copy/pastee osoiteriville ja näin pääset kyseiseen videoon tai biisiin. Nän olen itse tehnyt kun olen asettanut selaimeni blokkaamaan evästeet.
The Smiths: There Is a Light That Never Goes Out
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kuunnellut Laura Branigania?
Self Control oli aikoinaan iso hitti.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nykyisen vaimoni Stonen keikalla.
Erasure - A Little Respect & Sometimes & Love To Hate You
Tears for fears: Everybody wants to ruletti the world
kompataan kake sngersin me halutaa olla nxxkereitä sitä pitäisi soida useammin radiossa
toine hyvä mikko alatalon laulu kaksipa poikaa ugandasta kulkee...jne
Vierailija kirjoitti:
Steve Winwood, Higher Love
Parhainta musiikkia on tehty ennen 2000 lukua