Mikä laulu 80-luvulta on nostalgisin?
Kommentit (586)
Jaaha, en tiedä mikä lukkotikki tuohon on ensin tullut :'D (liittyiskö jotenkin pelaamaani relaatioon) Koittakaa saada selvää :)
Vierailija kirjoitti:
Ulkolaisista Caravan 😊
Nyt ei kyl tää auennu eikä googlekaan auttanut. Voitko ketoa lisää mikä tää Caravan on, niin voin etsiä videon?
John Foxx: Europe after the rain
New Order: Thieves like us
Fad Gadget: Collapsing new people
David Bowie: Loving the alien
Akit Rop ja myöhemmin komukkateiniyhtye Ultra Graa.
Assburger kirjoitti:
"Mikä on nostalgisin" on hassusti asetettu kysymys.
80- luvulla nuoruuttaan tai lapsuuttaan eläneet varmasti kokevat monia kappaleita nostalgisina riippumatta siitä, pitikö silloin tai pitääkö nyt ko. kappaleista.
Moni kappale erilaisista genreistä tuo minulle mieleen erilaisia muistoja.
Mistä musiikista piti milloinkin, mitä musiikkia soi jossain mieleenpainuneessa tilanteessa jne.
Nostalgisia voivat olla minulle eri iskelmät, Manse-rock, A.O.R. kuten Status Quo, kasarin tukka-ja meikkihevi, thrash- ja speed metal, discomusa...
Tässähän ei varsinaisesti kysytty parasta tai edes pidettyä, vaan sitä nostalgisinta. Mulle nykyään tulee nostalginen olo esim. Miljoonasateen Marraskuu -kappaleesta, vaikken yhtään tykännyt siitä silloin kun se oli iso hitti, enkä kauheesti välitä edelleenkään.
Frankie Goes To Hollywood - Relax
Kylie Minogue and Jason Donovan - Especially For You
Daryl Hall & John Oates - Out Of Touch
Crowded House - Don't Dream It's Over(1986)
Joan Jett - I Love Rock 'N Roll
Kylie Minogue - I Should Be So Lucky
Kylielle on ollut tuon jälkeen monta muutakin hittiä.
U2 - Pride (In the Name of Love)
U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking for
The Police - Don't Stand So Close To Me
The Police - Every Little Thing She Does Is Magic
lukkotikkilukkotikkilukkotikkilukkotikkilukkotikkilukkotikkilukkotikkilukkotikkilukkotikkiIhania, ihania biisejä olette laittaneet. Kävin koko ketjun läpi ja niin moni on tuttu ja kuuntelen nykyäänkin melkeinpä pelkästään kasarimusaa. Linkittäisin kanssa muutaman mutta jostain syystä ei anna laittaa linkkiä. No voin tietysti vaan kirjoittaa kappaleiden nimiä.
Top Rank: Liikutaan
Päät: Kulta-aika
Siberia: Älä sano etä rakastat mua
Siberia: Valkoinen vankila
Nik Kershaw: Wouldn't it be good
Thompson Twins: Lies
The Human League: Love action
New Order: The perfect kiss
Ultravox: Voice