Hyväksytkö erilaisuuden ja suhtaudut kaikkiin ihmisiin avoimesti?
Kommentit (176)
Kyllä yleensä ottaen mutta niin monet käyttävät sitä heti hyväkseen...
Vierailija kirjoitti:
Tottakai!
Moro oon uusnatsi
Kyllä kun en ole enää Suomessa veronmaksaja :)
Miten niin hyväksynkö? Tähän mennessä kukaan ei ole antanut vielä valtuuksia sanoja juuta tai jaata kenenkään erilaisuuteen. Ihan ovat olleet erilaisia minusta välittämättä.
Minusta on niin surullista, että tuollaista herttaista ihmistä monet eivät osaa hyväksyä, eivätkä jaksa kuunnella hänen puhettaan :( monien ihmisten tulisi hidastaa, ymmärtää että mihinkään ei ole kiire.
En voisi olla p e d o f i i l i n ystävä.
En. Mielipiteeni voi kuitenkin yrittää muuttaa. En arvosta korkealle ihmisiä jotka etuilevat, puhuvat rumasti asiakaspalvelijoille, eivät pese käsiään vessakäynnin jälkeen, polttavat tupakkaa bussipysäkillä kun siellä on muitakin tai roskaavat.
Suhaudun avoimesti. En siitä huolimatta kaikkia ymmärrä, tai hyväksy.
Riippuu, mitä se erilaisuus on. En ymmärrä, miksi joku kohtaa vihaa vaikka ulkonäkönsä, vammansa tai vastaavien asioiden vuoksi. En oleta, että toiset ihmiset ovat olemassa siksi, että heidän ulkonäkönsä minua miellyttäisi.
Jos kyse taas maailmankatsomuksesta ja poliittisista näkemyksistä, niin en. Itse pysyn kaukana ääriajattelusta, oli se sitten oikeaa tai vasenta laitaa. Ääriuskovaisuus on toinen vastaava asia, johon en pysty suhtautumaan avoimin mielin. En usko, että näin vahvoja mielipiteitä omaavat henkilöt suhtautuvat myöskään suurimpaan osaan ihmisistä avoimesti, niin miksi minunkaan pitäisi suhtautua heihin.
Hyväksyn pedofiilit ja suhtaudun heihin avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla p e d o f i i l i n ystävä.
Mistä tiedät ettet jo ole?
En. En esimerkiksi pysty ottamaan uskovaisia ja lahkolaisia tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on niin surullista, että tuollaista herttaista ihmistä monet eivät osaa hyväksyä, eivätkä jaksa kuunnella hänen puhettaan :( monien ihmisten tulisi hidastaa, ymmärtää että mihinkään ei ole kiire.
suloinen tyttö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan hyväksy. Esim .nää meidän liberaaleimmat ( esim. vaikka Maria veitola) eivät todellakaan hyväksy vaikka Päivi Räsästä tai kotimammana viihtyvää.
Päivi Räsänen yrittää rajoittaa toisten ihmisoikeuksia. Pitää voida erottaa se, että jonkun tekoja muita ihmisiä kohtaan ei hyväksytä.
Mitä ihmisoikeuksia Räsänen yrittää rajoittaa?
Juu hyväksyn, jokainen olkoon sellainen kuin on (poislukien rikollisuus, sitä en hyväksy). Mutta tietenkään en kaikista silti pidä, eihän se sitä edes tarkoita. Varauksella suhtaudun uusiin ihmisiin.
jos erilaisuus meinaa arvaamatonta väkivaltarikollista tai muuta kanssaihmisiä vahingoittavaa niin toisin kuin ihailevat naiset, en hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan hyväksy. Esim .nää meidän liberaaleimmat ( esim. vaikka Maria veitola) eivät todellakaan hyväksy vaikka Päivi Räsästä tai kotimammana viihtyvää.
Päivi Räsänen yrittää rajoittaa toisten ihmisoikeuksia. Pitää voida erottaa se, että jonkun tekoja muita ihmisiä kohtaan ei hyväksytä.
Mitä ihmisoikeuksia Räsänen yrittää rajoittaa?
et lue koskaan mitään? vaiko "en tajua mistään mitään"-olkiukko?
Ennakkoluuloja kyllä on, mutta pyrin kohtelemaan samanarvoisesti, kunhan vastapuolikin kohtelee minuakin yhtä arvokkaasti. Jos joku alkaa esim. haistattelemaan niin en näe syytä miksi minun pitäisi olla likasankona ja vaan hymyillä päälle.
Erilaisuus ei itsessään häiritse minua. Mutta jos alkaa manipulointi, saarnaaminen, arvostelu, häirintä ja mitätöinti, niin eipä kiinnosta. Kukaan ei saa millään muotoa vahingoittaa tai rajoittaa toista ihmistä, siinä kulkee omat rajani. Yhteistyö ja toisista huolta kantaminen ovat yhteiselon perusta. Erilaisuus on kauneimmillaan kaikille rikkaus.