Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö erilaisuuden ja suhtaudut kaikkiin ihmisiin avoimesti?

Vierailija
08.02.2023 |

Miten on, käsi sydämelle?

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä. En ole idiootti.

Vierailija
2/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu enää ihmisiin avoimesti tai siis miehiin. Kerta toisensa jälkeen ystävällisyydestä joutuu maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan hyväksy. Esim .nää meidän liberaaleimmat  ( esim. vaikka Maria veitola) eivät todellakaan hyväksy vaikka Päivi Räsästä tai kotimammana viihtyvää. 

Vierailija
4/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisiin en, mutta muuten kyllä.

Vierailija
5/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä..kyllä...kyllä....Kunhan eivät tule Suomeen elämään kustannuksellamme.

Vierailija
6/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn erilaisuuden, mutta en suhtaudu kaikkiin ihmisiin avoimesti. Minä elän omaa elämääni, he omaa elämäänsä. Jos molemmat noudattavat maan lakia ja käyttäytyvät kohteliaasti kanssaihmisiä kohtaan, niin siinä tapauksessa kaikki on minulle ok.

Vierailija
7/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille erilaisuudelle mitään voi mutta miksi pitää olla avoimena?  Normaalin epäluuloisesti suhtaudun siinä missä ei-erilaisiinkin. 

Vierailija
8/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Vierailija
9/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti - joistakin ihmisistä huokuu jo ympäristöön jokin, joka työntää minut kauas muualle. En suhtaudu kaikkiin avoimesti.  Olen ylipäänsä nykyisin kriittinen ihminen. 

Vierailija
10/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu kehenkään avoimesti. Iällä, sukupuolella, seksuaalisella suuntautumisella, painoindeksilla, äo:lla , etnisellä taustalla, koulutuksella tai millään muullakaan ei ole tekemistä varautuneisuuteni kanssa. Tutustun todella hitaasti ihmisiin ja sittenkin pidän kaikkiin välimatkaa.

Vierailija
11/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän, mutta ei se aina ole helppoa.

Vierailija
12/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se olisi tavoite, kukaan ei siihen kykene. Kaikki me olemme erilaisia.

Vierailija
13/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn todellakin erilaisuuden, tunnen esim. transnaisen, muunsukupuolisen, lesboja, homoja, biseksuaaleja jne., nämä kaikki fb-kavereina. Itse olen heteronainen.

Vierailija
14/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en

Vierailija
15/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan hyväksy. Esim .nää meidän liberaaleimmat  ( esim. vaikka Maria veitola) eivät todellakaan hyväksy vaikka Päivi Räsästä tai kotimammana viihtyvää. 

Päivi Räsänen yrittää rajoittaa toisten ihmisoikeuksia. Pitää voida erottaa se, että jonkun tekoja muita ihmisiä kohtaan ei hyväksytä.

Vierailija
16/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta!!!

Vierailija
17/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsäsen ja usean kotimamman ongelma on se, varsinkin Räsäsen, että yrittävät kontrolloida ja rajoittaa muiden elämää. Heti kun Päivi lopettaa sen, hän saa olla just niin uskis kun haluaa. Kunhan soveltaa uskontonsa rajoituksia vain itseensä. Samoin on tullut netissä vastaan paljon kotimammoja dissamassa uramammoja.

Vierailija
18/176 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ystävä minulle ole sinä sinulle

Vierailija
19/176 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yritänkin, en kuvittele kykeneväni. Kaikillahan meillä on menneisyys, jonka aikana olemme oppineet sitä ja tätä, kuten esimerkiksi ennakkoluulojakin. Ei kannata muuta väittää.

Vierailija
20/176 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu jokaiseen avoimesti ja kyse on terveestä itsesuojeluvaistosta. Useimmiten minua ei hetkauta suuntaan tai toiseen kenenkään erilaisuudet vaikkakin tietenkin vietän aikaa mieluiten samanhenkisessä seurassa, jossa ei jatkuvasti korosteta erilaisuutta tai poikkeavuutta saatika tehdä erilaisuuden tavoittelusta jonkinlaista paremmuuskilpailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi