Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahneet kaupan myyjät ! Lopettakaa se lakkoilu heti.

Vierailija
08.02.2023 |

Kuinka te kehtaatte lakkoilla, nyt elintarvikkeiden hinnat vain kallistuvat. !

Teette toki tärkeää työtä kutsumusammatissanne, mutta yrittäkää nyt vain ymmärtää, ettei kaikki pyöri rahan ympärillä. Me asiakkaat joudumme maksamaan ostoksistamme enemmän, jos teidän suuria palkkoja
vielä korotetaan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PV!

Vierailija
2/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat tyytyä prosentin korotukseen yhteisen hyvän puolesta. Mutta taitaa olla vaan minä, minä, minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauppa on myynnissä?

Vierailija
4/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat tahkovat ennätystuloksia. Niitä palkkoja on kyllä varaa nostaa nostamatta hintoja.

Vierailija
5/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tänne saakka ollut kaikilla tavaroilla laskusuhdanne kun isot ketjut myyneet vuosia omakustannushintaan ulos. Kohta menee ainakin S ryhmä ja Kesko konkurssiin myyjien ahneuden vuoksi.

Vierailija
6/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Suuria palkkoja "

Vierailija
7/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he minusta ovat  palkankorotuksen ansainneet. Tietysti siitä seuraa se, että ruuan hinta kallistuu, koska inflaatio nousee. Mutta johan se USA:ssa on laskussa ja varmaan meilläkin helpottaa kohta puoleen.

Vierailija
8/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa palaa! Pitäkää kaupat kiinni ainakin kuukausi. Kauppiaalla riittää rahaa vaikka ovet on kiinni.

Vierailija
9/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaidenkin pitäisi ruveta lakkoon. Jos kaikki jättäisivät ylihintaiset leivät, maidot, lihat yms. hyllyyn pilaantumaan niin kauppiaiden olisi pakko laskea hintoja.

Mihinkään sotaan tai koronaan on turha vedota samaan aikaan kun kauppaketjut tekevät ennätysvoittoja. Niillä on varaa sekä nostaa työntekijöiden palkkoja että laskea hinnat normaalitasolle.

Vierailija
10/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan työntekijöillä on sama oikeus lakkoiluun kuin muillakin, esim. sairaanhoitajilla. He tuskin ovat syyllisiä elintarvikkeiden hintojen nousuun.

Vierailija
11/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lakkoilijat korvataan itsepalvelukassoilla. Siinähän lakkoilette sitten.

Vierailija
12/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo lakko auta mihinkään: jos nyt tulee suuret korotukset, niin se johtaa siihen, että kaupan sektori nostaa hintoja maksaakseen ne korotukset. Sitten myyjät ovat taas samassa tilanteessa, että rahat ei muka riitä. Opetelkoot käyttämään rahaa, niin se riittää. Vaatisivat mieluummin elintarvikkeiden hintojen laskemista, jotta rahat riittäisi.

Vierailija
13/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan myyjät ovat palkankorotuksensa ansainneet. He puurtavat nöyrinä ja auttavat kaikkia asiakkaita parhaansa mukaan.  Palkankorotusvaatimus on asiallinen, jopa vaatimaton, eivät meuhkaa ayliiton eukot turuilla ja toreilla lietsomassa kapinaa, ei ole jokainen irtisanoutumassa työpaikastaan kostoksi. Tiedän kokemuksesta, miten kurjat olot kaupan työntekijöillä on, he ansaitsisivat osansa kauppojen voittoprosenteista. Siksi täysi tuki henkilöstölle.  Lakkoilkaa nyt muutama viikko, niin saavat siellä supermarkettien johtajat vähän kolhua ahneudelleen.

Vierailija
14/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat voisivat antaa myyjilleen isompia alennuksia niin ei tarvitsisi palkkaa nostaa.

Vierailija
15/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat tyytyä prosentin korotukseen yhteisen hyvän puolesta. Mutta taitaa olla vaan minä, minä, minä...

Älä naurata, vai että yhteisen hyvän puolesta !

Vierailija
16/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on palkkansa ansainneet. Ovat työnsä ohella paljon muutakin yhteisönsä ihmisille, kyselevät kuulumisia, antaa hyviä neuvoja, hauskuuttavat jutuillaan, piristävät ihmisiä.

Vierailija
17/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomenna ei ole Prisma auki niin minä puhkun ja puhallan ja punaiseksi muutun.

Vierailija
18/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat voisivat antaa myyjilleen isompia alennuksia niin ei tarvitsisi palkkaa nostaa.

Ja lähi - ja sairaanhoitajille ilmaisen hoidon, opettajien lapsille paremman opetuksen yms. Näinhän se yhteiskunta pyörii...

Vierailija
19/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo "kaikki ei pyöri rahan ympärillä" käsittää vain sen myyjän? 

Vierailija
20/50 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat voisivat muistaa henkilökuntaansa palkan korotuksien sijaan, vaikka kivoilla kannustavilla tsemppikorteilla, joita myyjät voisivat itse kodeissaan tulostaa sähköposteistaan.

Myyjät voisivat laittaa kotiensa seinille riippumaan kehystettyinä tulostettuja ja kannustavia kortteja, joissa olisi joitakin iloisia ja kannustavia tekstejä, kuten "Olen tänään entistä ahkerampi myyjä", "Teen iloiten kaiken mitä käsketään", "Ylityö on aina iloni, vaikka palkatta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi