Oletteko jo hamstrannut kaupasta jotain lakon vuoksi?
Itse en, koska osa kaupoista on kuitenkin auki ja me kaksi aikuista kyllä pärjätään parin päivän lakon yli jo nykyisillä ruoka ja vessapapereilla.
Kommentit (53)
Joulukinkun ostin valmiiksi. Yksi huoli vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Äidinmaitokorvikkeita ja tamponeita hamstrasin mutta sitten minä tyhmä tajusin kotona että eihän mulla ole vauvaakaan.
-sinkkumies
Mihin ajattelit tamponit käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi mennä. Mulla on vieläki niitä hernekeittoja jotka kävin ostamassa sillon ku suomessa uutisoitiin ensimmäine koronatartunta.
Koppakuoriaissoppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinmaitokorvikkeita ja tamponeita hamstrasin mutta sitten minä tyhmä tajusin kotona että eihän mulla ole vauvaakaan.
-sinkkumiesMihin ajattelit tamponit käyttää?
Kastelen kossuun ja työnnän persnettoon. Voiko niitä muuten käyttää?
En. Ei näytä olevan kuin isoimmat lakossa, kaikki pienet ja keskikokoiset ovat auki... Ei vaikuta elämääni mitenkään muuten paitsi parilla päivällä pitänee siirtää isoa tilausta.
Lähi-Prisma on kaksi päivää lakossa. Samalla ostarilla on Cittari, Alepa ja Lidl. Pari Ärrää lisäksi. Jos jotain tarvitsee, sen kun käy kaupasta hakemassa.
Tyypillistä, että nyt on jo uutisoitu hyllyjen tyhjenneen, kun jengi hamstraa hulluna ruokaa. Jotkut kaupat pyörivät siis vajaalla miehityksellä KAKSI päivää. On kumma, jos normitaloudessa sitä vessapaperia ja kahvia ei riitä kahdeksi päiväksi. Joo, varmaan kuollaan taas nälkään kaikki.
Pari kauppaa saattaa olla kaksi päivää kiinni tai sit ne on auki, jos tarpeeksi työntekijöitä tulee paikalle, ja porukka tyhjentää paniikissa leipähyllyt ja ostaa ruokaa kuukaudeksi. Miten nämä ihmiset olisi pärjännyt silloin kuin pyhinä ja sunnuntaisin oli kaupat kiinni? Olisi aina lauantaisin ollut maailmanlopun tunnelmat kaupoissa.
Oman kylän ässä ja koo on normaalisti auki.
Juu totta kai onhan tämä nyt aivan hirveä kriisitilanne taas. Ostin 190 rll wc-paperia ja makaroonia vuodeksi. Hamstrasin myös kahvia ja pesuaineita sekä maitojauhetta. Ei tässä mitään maalaisjärkeä tarvita. Nyt lampaat äkkiä ostoskärry täyteen!!!!
Käytän lähinnä ässää joka ei kuulu lakon piiriin vielä joten ei tarvi hamstrata. Jos ruoka loppuu niin pizzapepe kulkee.
Vaivalloista mennä heti aamupalalle ravintolaan. Sitten lounaalle jne. Hyvä kun on kotona ruokaa. Hah.