Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy jotakin inceliltä!

Vierailija
08.02.2023 |

Olen inceli, nuori mies.

Ja ihan ensimmäisenä sanon, että en vihaa naisia. :)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy, mitään.

Vierailija
42/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteletko ja ajatteletko naisia ihmisinä, yksilöinä? Onko olemassa jotain henkisiä/älyllisiä kriteereitä, joiden tulisi täyttyä että kiinnostut naisesta?

No mietippä sitä. Lievästi loukkaavaa olettaa, että mies esineellistää naisia vuonna 2023. Ja kyllä. Olisi kiva, että nainen ei olisi miesvihaaja.

En ole miesvihaaja ja tunnen muutaman sellaisen miehen, joile parisuhteen muodostaminen on ollut haasteellista, mutta jotka ovat tosi hyviä tyyppejä, jolloin on ollut naisena vaikea ymmärtää miksi ei puolisoa löydy.

Mutta usein itsensä inceleiksi identifioivat miehet tuntuvat kokevan ongelmaksi sen, että pitäisi löytyä mallitasoinen nainen, muut ei kiinnosta, ja naisen persoona ei tunnu olevan mikään kriteeeri parisuhteessa.

Nuo tuntemani miehet ovat lopulta löytäneet kivan ja itselleen sopivan puolison yhteisten harrastusten tai kiinnostuksen kohteiden parista, mutta vuosia se on osalla vienyt että se sopiva on tullut vastaan.

En tiedä mitä tuohon tulisi sanoa. Viehätyn enemmän söpöistä naisista kuin kauniista naisista.

No se on ihan sama millä sanalla sä niitä kutsut jos ite oot ruma pullero.

Olen komea ja hoikka. Joten sillä on väliä.

Jokin sinussa kuitenkin mättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi Tatesta? Ihan rehellisesti vaan.

Sillä on paljon rahaa ja feministit vihaa sitä. Joten vaikuttaa hyvältä ihmiseltä ja asetun hänen puolelleen ihan vain ärsyttääkseni feministejä. Nopealla googletuksella en tiedä koko ihmistä. Vaikea sanoa.

Vierailija
44/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutuksesi? 

Entä ikäsi? 

Miksi olet incel? 

Vierailija
45/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako parisuhde?

Teetkö jotain aktiivisesti löytääksesi elämänkumppanin?

Joo. Olen Tinderissä ja käyn tapahtumissa. Olen aktiivinen.

No hyvä, että käyt tapahtumissa. Sitten vain jututtamaan naisia ja ystävystymään. Jos olet avoimin mielin liikkeellä, niin kyllä sieltä lopulta jotain romanttisempaakin löytyy.

Kiitos, mutta naiset tehköön aloitteen. Minä olen tehnyt aloitteita jo ihan tarpeeksi.

Tuskin tapaat niitä samoja naisia enää uudestaan, eli miten tämä muka liittyy jatkossa mahdollisesti taapaamiisi naisiin? Ei heitä kiinnosta, mitä olet muiden naisten eteen tehnyt.

Vierailija
46/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako parisuhde?

No hyvä, että käyt tapahtumissa. Sitten vain jututtamaan naisia ja ystävystymään. Jos olet avoimin mielin liikkeellä, niin kyllä sieltä lopulta jotain romanttisempaakin löytyy.

Kiitos, mutta naiset tehköön aloitteen. Minä olen tehnyt aloitteita jo ihan tarpeeksi.

Onko sulla kavereita? 

Ootko ujo tai muuten sosiaalisesti arempi tapaus?

Vierailija
47/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on paljon rahaa ja feministit vihaa sitä. Joten vaikuttaa hyvältä ihmiseltä ja asetun hänen puolelleen ihan vain ärsyttääkseni feministejä. Nopealla googletuksella en tiedä koko ihmistä. Vaikea sanoa.

Asia selvä, mutta et ollut rehellinen. Googlen kautta tulee heti selville, että mies on syytteessä ihmiskaupasta ja seks. rikollisuudesta. 

Suhtautumisesi, naisvihasi, tuli ilmi näin, vaikka jostain syystä halusit peittää sen. Epäilen että syynä oli se, että perustit ketjun "olenpa nokkela"-ketjuksi, tyyliin olen incel mutta kaikkea muuta. 

Lisäksi, sinulta puuttuu moraali. Olet mieluummin rai*aajien puolella, kuin sen puolella mikä on oikein. 

Vierailija
48/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on koulutuksesi? 

Entä ikäsi? 

Miksi olet incel? 

Peruskoulu, lukio ja merkonomi. '95 syntynyt. Olen inceli, koska naiset ei kelpuuta. Yksikään nainen ei ole lähestynyt ja tehnyt aloitetta tai juossut perässä.

Vierailija
49/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä, mutta et ollut rehellinen. Googlen kautta tulee heti selville, että mies on syytteessä ihmiskaupasta ja seks. rikollisuudesta. 

Suhtautumisesi, naisvihasi, tuli ilmi näin, vaikka jostain syystä halusit peittää sen. Epäilen että syynä oli se, että perustit ketjun "olenpa nokkela"-ketjuksi, tyyliin olen incel mutta kaikkea muuta. 

Lisäksi, sinulta puuttuu moraali. Olet mieluummin rai*aajien puolella, kuin sen puolella mikä on oikein. 

Syytön kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
50/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko maalla vaiko kaupungissa?

Vierailija
51/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö katsoa dokkareita?

Kaipaisitko siihen kaveria ;-)

Riippuu dokkarista. Italialainen arkkitehtuuri, yes. Moskeijat, no.

Arkkitehtuuriahan ne moskeijatkin ovat. Minuakin kiinnostaa taidehistoria. Entä oletko käynyt Italiassa?

Vierailija
52/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko poikuus tallella ja jos ei, kauanko olet incelöinyt?

Olen neitsyt.

Hienoa. EI kiinnostakaan mitkään tippurikullit ja visvasyylämunat.

Vierailija
53/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että ehkä tyttöystävä voisi löytyä peli/keräily/"nörtti" -maailmasta? Tiedän ihmisiä, joille se kumppani on löytynyt tällaisen harrastuksen kautta. Minullakin tämänsuuntaisia harrastuksia, joskin olen puolet sinua vanhempi sinkkunainen, ap.

Mitenkään vähättelemättä kokemuksiasi (itselläni on samanlaisia, joskin naisena), huomioitko sen, että se oikea saattaa mennä ohi, jos itsepäisesti ajattelet, että "nyt on naisen vuoro tehdä aloite"? Jos kyseessä ei ole sama nainen, jota olet jo kysynyt, ei joku muu nainen voi sitä tietää. Todella moni nainen odottaa miehen tekevän aloitteen. Itsekin olen kokenut sen, että aina jos itse yrittää tehdä aloitetta, mies kaikkoaa. (Eikä ole kyseessä ollut mikään täällä esitetty tyyppi, päinvastoin tykkään ujoista nörttipojista, mutta ehkä ne sitten pelkäävät, jos nainen lähestyy?)

Oletko huomioinut, että joku tyttö/nainen on voinut olla sinusta hiljaisesti kiinnostunut? Minäkin olin monet kerrat nuorena, mutta en uskaltanut tehdä aloitetta, tai jos tein, lopputulos oli kiusallinen hiljaisuus ja kaikkoaminen paikalta. Nyt olen pullukka täti-ihminen, mutta silloin kun vielä yritin, olin hoikka ja nätti.

Vierailija
54/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako parisuhde?

Ahaa. Et siis ole INcel vaan ihan vapaaehtoisesti telakalla.

T. Nainen, joka on aina tehnyt aloitteen, kun on kiinnostanut tarpeeksi. Pakkeja on tullut, nyt pitkässä suhteessa

Vierailija
55/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako eteen?

Vierailija
56/56 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Tämän ja moskeijavänkytyksen perusteella olet aktiivir a sisti ja lisäksi vastustat naisten kehollista itsemääräämisoikeutta.

Tulihan se sieltä, ei tarvinnut paljoa raaputtaa.