Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa, että muilla on seksiä

Vierailija
08.02.2023 |

Meillähän sitä ei ole.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi, mutta haluaisin vieläkin enemmän. Mies sanoo, ettei jaksa 3 päivänä putkeen. Eilenkin kommentoi, että tänään mennään sitten oikeasti nukkumaan

Vierailija
2/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  mun mies 60. jaksaa jokapäivä.Urheilutausta toki, eikä läskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi, siihen loppui seksi.

Vierailija
4/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva taas keskittyy työhön.

Vierailija
5/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on onneksi, mutta haluaisin vieläkin enemmän. Mies sanoo, ettei jaksa 3 päivänä putkeen. Eilenkin kommentoi, että tänään mennään sitten oikeasti nukkumaan

Tämä on kuin omalta näppikseltäni. Seksiä on useamman kerran viikossa, mutta itse haluaisin oikeastaan joka päivä.

Mullekin on ilmoitettu joskus, että tänään mun palleilla on sitten lepopäivä :D

Vierailija
6/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on riittävästi kummankin mielestä. Olemme tehneet sopimuksen että jos toinen haluaa niin hänelle tuotetaan vähintäänkin orgasmi keinolla millä hyvänsä. Ei ole mitään vonkaamista, eikä stressiä siitä saako tänään vai vasta viikonpäästä. Elämä on kaikin puolin helpompaa ja onnellisempaa kun tämä yksi melko iso sressin aihe on poissa. Ei ole mökötetty eikä kiistelty tästä aiheesta sitten vuoden 2013 uudenvuoden lupauksen.

Vierailija
7/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva taas keskittyy työhön.

Niin meilläkin, ja sitten toinen asia on puheli. Ne tuntuvat olevan seksiä tärkiänpiä.

Vierailija
8/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin omalta näppikseltäni. Seksiä on useamman kerran viikossa, mutta itse haluaisin oikeastaan joka päivä.

Voi ei. Sama meininki siis :D

Joskus on ihan tuskaa mennä nukkumaan kun tekee vaan mieli. Ei auta mennä edes toisen lähelle

Vierailija
9/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen haluaa joka päivä, mutta mä en jaksa sitä yksipuolista seksiä, missä mies saa sen mitä itse tekee. Kerran viikossa tuota riittää mainiosti.

Vierailija
10/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nainen haluaa joka päivä, mutta mä en jaksa sitä yksipuolista seksiä, missä mies saa sen mitä itse tekee. Kerran viikossa tuota riittää mainiosti.

Hanki kunnon wand sauva ja lisäksi vaikka Lush 3 pro, niin voit vaikka sohvalta käsin puhelimen apilla vibrailla vaimolkesi orgasmeja.

Vierailija
11/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki kunnon wand sauva ja lisäksi vaikka Lush 3 pro, niin voit vaikka sohvalta käsin puhelimen apilla vibrailla vaimolkesi orgasmeja.

Miksi, ai palkinnoksi siitä että ei suostu enää ottamaan edes suihin ja käsihommissakin on äärimmäisen laiska. Vastaanottaa suuseksiä mielellään, mutta on siis lopettanut sen antamisen, eikä halua keskustella koko asiasta. Sellaiseksi tämä elämä meni kun lapsiluku tuli täyteen.

Vierailija
12/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, ai palkinnoksi siitä että ei suostu enää ottamaan edes suihin ja käsihommissakin on äärimmäisen laiska. Vastaanottaa suuseksiä mielellään, mutta on siis lopettanut sen antamisen, eikä halua keskustella koko asiasta. Sellaiseksi tämä elämä meni kun lapsiluku tuli täyteen.

Meillä vaimo alkoi suostumaan mihin vain kun vähän ensin vibrasi, sitten lopetti ja kun pyysin suihinottoa että jatkaisin, niin kylläpä 69-asento kummasti kelpasi.

Vierailija
13/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta?

Vierailija
14/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo alkoi suostumaan mihin vain kun vähän ensin vibrasi, sitten lopetti ja kun pyysin suihinottoa että jatkaisin, niin kylläpä 69-asento kummasti kelpasi.

Ihmeellistä että aikuista ihmistä pitäisi alkaa houkuttelemaan että hän miellyttäisi minua. En taida alkaa. Kun olen asiasta sanonut jo, niin kunnioitan hänen valintaansa ja tyhjennän säkit häneen kerran viikossa. En painosta, enkä huomauttele asiasta. Jos tämä jatkuu vielä kauan, käyn maksullisella poskihoidossa.

Vierailija
15/22 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Sama meininki siis :D

Joskus on ihan tuskaa mennä nukkumaan kun tekee vaan mieli. Ei auta mennä edes toisen lähelle

Meillä onneksi menee niin, että jos ihan vaan nukkumaan mennään, niin minä menen aikaisemmin sänkyyn ja mies jää lepuuttamaan pallejaan tv:n ääreen. Voin siis kaikessa rauhassa unilääkkeeksi nauttia omasta kivasta. :D

Ja joskus käy niinkin, että mies ojentaa auttavan kätensä (ja suunsa), vaikka ei itse ko. iltana seksiä kaipaisikaan. Sekin on aika taivaallista.

Vierailija
16/22 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun runkkaa, niin ei tarvi vongata.

Vierailija
17/22 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

un mies antaa ihan aina, ei koskaankieltäydy kyllä. Enkä tietty minäkään, koska, meidän seksi on ihanaa ja mies ei painosta saamaan vaikka naimalla, antaa mulle just niinkuin haluan, ja minä hänelle. Kyllä, rakastan niin paljon ettei rajaakaan.

Vierailija
18/22 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin onnellinen kaikkien niiden puolesta jotka ovat tyytyväisiä parisuhteeseensa tai noin yleensä, elämään.

Vierailija
19/22 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin onnellinen kaikkien niiden puolesta jotka ovat tyytyväisiä parisuhteeseensa tai noin yleensä, elämään.

Samaa mieltä. Meillä rouva pihtaa ja kattoo hiihtoja. Hänen mielestä ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
20/22 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosmies vauhdissa taas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi