Onko täällä palstalaisia, joiden taloudesta ei löydy maksullisia suoratoistopalveluja?
Kommentit (78)
Netflixiä pidän silloin tällöin. Nyt on Prime video ja Skyshowtime, nämä 2 yhteensä 8e/kk. Tuossa Sky:ssa oli joku tarjous, että hinta on 3,5e niin kauan kunnes katkaisee, sitten lähtee ns normihinnalla, jos haluaa katkaisun jälkeen uudestaan.
NYT TULI HUU HAA KAUPUSTELIJALLE PAHA MIELI KETÄÄN KUN EI PASHA KIINNOSTA
Noup. Ylen Areena, Katsomo ja normi telkkukanavat riittää. Nelosella ärsyttää mainosten kova volyymi, pitää aina tarttua kaukosäätimeen mainosten aikana. Vähän kyllä tuleekin Nelkkua katsottua. Maikkarilla ärsyttää remppaohjelmat, tuunaa mun ulkohuussi ym.
Cmore oli puoli vuotta ilmaisena ja olipa laaduton leffatarjonta. Sarjatkin kökköjä. En enää ota edes ilmaisjaksoja. Usein on päiviä että katson vain Ylen kanavia. Kaikki kohkaus, sähellys ja älämölö ja idiootti-huumori ärsyttää enemmän mitä vanhemmaksi tulen. Ja näitä ovat useat kanavat täynnä.
N52
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää nuo maksuttomat palvelut Yle Areena ja Mtv Katsomo.
Ai maksuttomat?
YLE Areena on yksi kalleimmista maksullisista suoratoistopalveluista jotka löytyvät jokaisesta kotitaloudesta halusi tai ei.
Ap:n kysymys oli siis asteltu väärin. Jokaisessa kotitaloudessa Suomessa on maksullinen suoratoistopalvelu vaikka kotona ei olisi edes laitetta jolla sitä voisi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai maksuttomat?
YLE Areena on yksi kalleimmista maksullisista suoratoistopalveluista jotka löytyvät jokaisesta kotitaloudesta halusi tai ei.
Ap:n kysymys oli siis asteltu väärin. Jokaisessa kotitaloudessa Suomessa on maksullinen suoratoistopalvelu vaikka kotona ei olisi edes laitetta jolla sitä voisi katsoa.
No mulle ne on maksuttomat.
Joo, ei kiinnosta yhtään, menee elämä ohitse, jos katselee tollasii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai maksuttomat?
Ulkomailla asuvalle Yle Areena on kyllä maksuton.
Lasketaanko Spotify ja Storytel? Ne meiltä löytyy. Netflixiä ja vastaavia käytetään vain satunnaisesti jos halutaan katsoa vaikka joku tietty sarja, muuten riittää ilmaispalveluiden tarjonta. Ollaan vähän päälle kolmekymppisiä ja meillä on kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai maksuttomat?
Ulkomailla asuvalle Yle Areena on kyllä maksuton.
Suurin osa palstalaisista asuu tietty ulkomailla? Arjen väittämien logiikka ei ole oikeasti matemaattista logiikkaa jossa yksikin poikkeus kumoaa koko väittämän. Jos suurin osa suomalaisista maksaa ylen toiminnasta ja tarjonnasta niin silloin voidaan sanoa että yle palveluineen on suomalaisille kohtalaisen kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Katson televisiostakin vain ylen ykköstä ja joskus harvoin Teemaa.
Minullakin alkaa vähitellen mennä siihen että YLEn kanavat kohta ainoat mitä katson. Tvstä näkyy 15 kanavaa, maksutonta, ja ainakin puolet on sellaisia joita en katso. Täynnä mainoksia, vaikka mainoskatkon ajaksi onkin näppärä kääntää Ylen kanaville. Yksikään mainos ei ole koskaan saanut minua ostamaan mitään kaupasta. Paitsi oman ruokakaupan mainokset, ruokaa kun on pakko ostaa.
Itse en ole enää vuosiin jaksanut YLE:n ohjelmatarjontaa! Sieltä tulee vain uusintoja, retardikohellusta ( putous, masked, salatut ym. ) ja puna-viher-homopropagandaa.
Mikään noista sun luettelemista ohjelmista ei tule Yleltä 😂
Olen nelikymppinen eikä ole varaa sellaisiin. Ja vaikka olisikin varaa, en ehkä silti tuhlaisi rahaa niihin.
Olen kirjojen lukija ja kuuntelen musiikkia. Joten ylimääräisiä kanavia ei ole.
Ikää 35 vuotta. Ei toistopalveluita, koska suurin osa nykyohjelmista on sitä itseään, enkä jaksa katsoa höpönpöpöä. Yle Areenasta ja Youtubesta katson dokkareita ja asiaohjelmia, niistä löytyy myös lapselle parhaiten katsottavaa. En näe mitään syytä maksaa jostain, mitä en edes tarvitse.
Joskus 2010-luvun alussa mulla oli vähän aikaa Netflix, mutta lopetin sen pienituloisuuden takia. En pysty keräilemään kaikenmaailman loismaksuja imemään rahaa tililtäni kuin loiset verta.
Itse en ole enää vuosiin jaksanut YLE:n ohjelmatarjontaa! Sieltä tulee vain uusintoja, retardikohellusta ( putous, masked, salatut ym. ) ja puna-viher-homopropagandaa.